[Multi] Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Lodin

Der Waaaah
#82
Dude, Kojima fikk Geoff Keighley til å være med på det idiotiske intervjuet med han fyren som var nårsk, men skulle være svensk flere måneder i forveien! Hayter er med på det for drama. Det finnes ingen god grunn i blodgule helvete til å kutte stemmen til Snake. Kutter du den stemmen kutter du en god del av grunnen til å spille MG.
 
#84
Mine spådommer siden dere er dumme pokemonner:
Phantom Pain og Ground Zeros er samme spill!
Biten hvor man sleper seg rundt på sjukehuset er bare en prolog på linje med Snake i MGS2!
Det er og grunnen til at David Hayter ikke er tilbake!
Det blir en multiplayer og ingen kommer til å spille den!
Joakim Mogren kommer tilbake!
Ground Zeros er prologen, mens biten hvor man sleper seg rundt er starten på hovedhistorien. Hayter kommer tilbake, men ikke som Snake. Han spiller tvillingbroren.
 

Lodin

Der Waaaah
#85
Så mesteparten av spillet går ut på slepe seg gjennom et sykehus som etterhvert blir bomba? Jeg er med på den. Jeg digga den biten med Snake i en Microbølgeovn.
 

demake

Seksuelt godteri
#87
Et Mettall Gir spill som varte under en time? Hadde spilt det.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#88
Gikk jeg glipp av biten hvor fyren som slepte seg rundt doede eller noe? Ground Zeroes er før Phantom Pain fordi Chico er fortsatt liten i Ground Zeroes demoen hvor Big Boss er frisk og rask. I Phantom Pain faller Big Boss inn i koma, antageligvis etter Solid Snake har boss fighta ham. MEN, hvis mannen som sleper seg rundt i Phantom Pain er Grey Fox saa kan vi kanskje se litt Metal Gear Solid meets Metal Gear Rising naar han kommer seg paa beina og begynner aa bli cyborg.
 
#89
Tviler på at det foregår etter at Solid Snake har kjempet mot ham. Det vil i så fall bety at Phantom Pain foregår etter 1995, men før 1999. Man må også huske at Big Boss ble totalt herpa av Solid Snake etter Outer Heaven, hvor han mistet begge armene og beinene. I MGS4 Database sin artikkel om Snatcher står det t.o.m. at ble Big Boss gjenopplivd gjennom Snatcher-prosjektet, men det er vanskelig å si hvor riktig dette er, da artikkelen også sier at Big Boss mistet det høyre øyet sitt i kamp med Solid Snake. Når det er sagt så nevner Kessler et rykte til Solid Snake i MG2 om at Big Boss undergikk behandling gjennom Snatcher-prosjektet etter Outer Heaven.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#90
Ja, jo. Det er vel pre-Solid Snake. Kikka faktisk i databasen i går etter jeg banka Peace Walker på PS3 og en ting slo meg: Hvis Big Boss fortsatt er med FOX og ikke FOXHOUND, betyr ikke det at MGSV må være mellom Snake Eater og Portable Ops?
 
#91
Jeg har tenkt at MGSV foregår rett etter Peace Walker. Da snakker vi altså midten av 80-tallet. Men traileren til Ground Zeroes som kom i fjor, viser at BB bruker FOX-merket. Det ville plassert Ground Zeroes et sted mellom 1964 og 1970, men da kan ikke BB ligge ni år koma, siden han ville vært grønnsak da Portable Ops og Peace Walker foregår. Kanskje det er mer enn ni år mellom Ground Zeroes og Phantom Pain? Eller at det er noe muffins med BBs bruk av FOX-merket? Uansett, Phantom Pain må foregå på 80-tallet.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#92
Stod vel "Snake is back on FOX" eller noe i Ground Zeroes traileren saa det er vel no' undercovergreier. Saa faktisk at han har en FOX-sneaksuit i Peace Walker ogsaa. Kan ikke vaere Grey Fox i PP traileren heller siden han ikke er herpa i MG1. Jeg visste heller ikke at "Kaz" Miller og master Miller ikke var samme person saa jeg har vel litt aa lese meg opp paa. :yoshi:

Tror foroevrig Peace Walker foregikk i 1974-ish. Snake og kaz snakker om at det er ti aar sida The Boss doede og Snake Eater foregikk vel et par aar etter kubakrisen (?).
 
#93
Gray Fox var faktisk ganske herpa allerede før MG1. Han ble torturert en gang på 80-tallet, og mistet nesen og begge ørene. Kaz og Master er samme person, jo.
Jepp, Snake Eater foregikk i 1964, og Peace Walker 10 år senere.
 

Mako

Two-headed
#94
Peacewalker foregår i 1974 ja. Les Enfant Terribles startet i 1972 da Big Boss falt i koma, som er grunnen til at han forlot Foxhound og startet for seg selv. Altså er Solid Snake en liten guttevalp da Ground Zeroes muligvis foregår,, sent 70-tallet/tidlig 80-tallet. Angående FOX-logoen så tror jeg det bare er en del av drakten til MSF. I Peacewalker bruker Big Boss også FOX-logoen på høyre skulder og MSF-logoen på venstre.

 
#95
Ja, jeg tipper hele handlingen til MGSV er lagt til etter 1974. Da har Big Boss tid til å ligge i koma i 9 år - uten at tidslinja blir føkka, og han våkner midt på 80-tallet. Og hva holdt Big Boss med på 80-tallet? Jo, han kjempet i ulike konflikter i Afrika, hvor han hjalp Frank Jaeger og Naomi å rømme til USA. Ikke at dette behøver å være en del av MGSV, men det blir spennende å se hvordan Kojima har tenkt å nøste opp i all denne historikken.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#96
[...] det blir spennende å se hvordan Kojima har tenkt å nøste opp i all denne historikken.
Eg har spelt Metal Gear Solid 4, og eg kan slå fast at nei, det blir det ikkje. :penga:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Kiefer Sutherland er nye stemmen til Solid Snake. Jaggu.