Argh, jeg liker ikke måten spillet laster opp kartfiler. Jeg hadde en dyp, vakker gruve med haller og trapper, og skulle sjekke om dagslyset var kommet fram der oppe så jeg kunne bygge videre på mitt øyrike. Blokaden tas vekk, og alt er lyst og fint, bortsett fra de tre creeperne og to zombiene som angriper meg øyeblikkelig. Da jeg er mer modig enn en bulldoser, hopper jeg ned i gruven og planter sverdet i samtlige jævler. En av de grønne tullingene eksploderer i et sted jeg ikke hadde gjort noe særlig med, greit nok. De to andre klarer jeg å drepe sekundet før de tikker ned til total destruksjon.
Jeg har overlevd med et halvt hjerte igjen! Suksess! Jeg reparerer noen trapper, skynder meg opp for å blokkere inngangen, og lagrer kartet, siden jeg ikke hadde gjort det på en god stund. Etter noen minutter beveger jeg meg ut for å hente alt kjøttet jeg hadde i en kiste litt bortenfor. Sola er stått opp for fullt, en edderkopp hopper meg i ryggen, jeg dør. AAAAAAAAAARRRGGHGHDHG
Jeg kan bare laste opp fila. Jeg dukker opp ved den lukkede inngangen, ved siden av en fakkel, og tredve monstre spawner i trynet mitt. Dette skjer hver gang jeg loader.