Mirror's Edge

SHDR

Gullmedlem
#81
Ikke avskriv det helt. Det er ikke direkte elendig, men det er dritfrustrerende og klumsete. Og jeg har bare spilt det i en time: Det kan være at spillet bare har en helt ugudelig læringskurve og at jeg neste gang jeg spiller det har ferska hvordan sakene henger sammen og ombestemmer meg.

Men jeg vil ikke anbefale dette uten forbehold, nei. Fallout 3 og Left 4 Dead er mucho, mucho bedre.
 
#83
Portal har vist at en godt skrevet historie kan heve et ellers bra gjennomført konsept til å bli et fantastisk spill.
Portal ville vært et glimrende spill helt uavhengig av historien.

Har ikke sett så mye av Mirror's Edge enda, men jeg hører SHDR nærmest freser inne på bakrommet.

In other news kan jeg røpe at en liten perle jeg har oppdaget, som heter "Deus Ex", er temmelig tøft. Jeg liker hvor fleksibelt det er. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#84
Oi dæven dette Deus Ex må jeg nesten sjekke ut er det noe nytt ell.
 
#85
Shadar: Nå har ikke jeg spillt spillet, men sikker på at du forsto deg helt på Runner's Vision? Slik jeg forsto det av anmeldelser jeg har lest, gjør det bare, om du slår det på, at enkelte ting blir røde. Rødt betyr bare "kom hit". De andre fargene er der enten du har på Runner's Vision eller ikke.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#87
Joa, men det er fortsatt bare glasur. Veldig god glasur, riktignok.
 
#89
Jeg har nå iallfall storkost meg med spillet. Jeg har spilt gjennom det to ganger hittils, en normal gjennomgang, og en der jeg absolutt ikke skal bruke skytevåpen i det heletatt. Går nå gjennom det på Hard for å få achievementen, og kommer nok til å leke meg med speedrun-modusen senere.
 

SHDR

Gullmedlem
#90
Shadar: Nå har ikke jeg spillt spillet, men sikker på at du forsto deg helt på Runner's Vision? Slik jeg forsto det av anmeldelser jeg har lest, gjør det bare, om du slår det på, at enkelte ting blir røde. Rødt betyr bare "kom hit". De andre fargene er der enten du har på Runner's Vision eller ikke.
Det har du nok helt rett i. Jeg tenkte det var logisk om hver av teknikkene dine (hopping, wallrunning, et cetera) hadde hver sin signalfarge, og ikke så rent lite fiffig.

Synes stadig at rødfargen er tvetydig og underlig. Hvis rødt betyr "her!", så er det flere andre deler av de første par brettene som er så dårlig designet at jeg bare klarte dem på måfå fordi jeg trodde designerne hos DICE var smartere enn de er.

Jeg fortsetter i kveld. Kanskje jeg endelig liker det.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#91
Storymodusen er lett spillets svakeste punkt, dessverre. Det virker som spillet ikke helt klarer å bestemme seg for hva det vil være, der det som du nevner i det ene øyeblikket lærer deg å unngå konfrontasjoner, men samtidig setter deg opp i situasjoner der du ta ut noen soldater før du kan gå videre. Det er påtvunget fordi du bruker såpass tid på å klatre opp røret eller dreie opp en dør at du blir skutt om du ikke fjerner motstanden først. Ellers har spillet på sitt beste når du bare skal løpe og klatre rundt der det byttes mellom finn-ut-hvordan-du-kommer-deg-videre og der-er-mål-kom-deg-bort-mest-mulig-effektivt. Den siste biten er også grunnen til at Time Trial er såpass kult å holde på med.
 

oma

Village Drunk
#92
fikk spillet i posten i dag og har spillt det ett par timer naa. Veldig kort og glemmelig spill. Ikke stort mye aa si egentlig, men det skiller seg ikke spesielt godt ut paa noen maate. Selv fargespillet blir kjedelig etter en stund da det heletiden gaar i det samme. Spillets gode oeyeblikk er i hoeyt tempo, noe det desverre ikke er saa mye av naar det er saapass mye try and fail inni bildet.