[Mobil] Mobil/nettbrett *~Spilletråd~*

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Da passer det vel også å tipse om Free-App Hero, Stu Campbells hjelpemiddel for folk som liker å laste ned gratis spill men ikke liker å finne ut at det gratise spillet de akkurat har lasta ned er mindre artig enn å fjerne kroppshår med potetskreller. Koster elleve kroner, og hvis du virkelig er en gjerrig faen finnes det en reklamestøttet versjon også. Den fårru finna sjæl.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hva er det som er verdt å plukke med seg der egentlig? Kjøper nok Driver av nostalgiske grunner, men alt annet ser jo søppel2k ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, jeg veit det ligger øverst på Top Paid, men altså Tiny Wings. Kjøp den spillen. Noe av det fine er at traileren forklarer spillet perfekt sånn at jeg slipper å anstrenge meg utover å påpeke det ene øyeblikket hvor Tiny Wings er verdens beste spill.


Om du er dau på innsida og ikke orker å se hele, spol iallfall fram til ca. 0:50 og se når fuggern flakser over til neste øy. En ting jeg har nevnt noen ganger til folk som gadd å høre på, er at noen spill har små øyeblikk hvor visuell og lydmessig belønning for ting du gjør er så perfekte at handlingen blir tilfredsstillende i seg selv. For eksempel å samle lilla mynter i Super Mario Galaxy, å skyte med paintballgeværet i LittleBigPlanet, å skyte med railgun i Quake 3, og - litt mer relevant - å hoppe til neste øy i Tiny Wings. Det er et spill hvor du styrer en feit fugl som kauker "Tjohoooooo!" i det korte øyeblikket hvor han fullfører en øy og hopper til neste. Verdt seks kroner? Definitivt.

Takk til Thomas Heger som tipsa om spillet under RE-helga, ingen takk til meg selv som glemte det inntil i dag.
 

Lodin

Der Waaaah
Blir nok å coppe ja. :)

Og sånn ellers er Galaxy on Fire 1 gratis for tida. Det er sånn typisk fly rundt i romskip og gjør forskjellige oppdrag eller kjøp og selg dritt som ingen lager til PC lenger. Litt for begrensa pga. platformen og oppfølgern er bedre, men helt grei tidtrøyte.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke gratis, men Infinity Blade er på salg til søtten kronasjer om dagen. Anledningen er at StOL har gitt ut en ny DLC-pakke med nye fiender, en ny dungeon (enormt bra nytt siden det da er dobbelt så mange dungeons i spillet), masse nytt stæsj og tweaks. Halv pris betyr at ingen har noen unnskyldning lenger, dette er et knakende bra actionrollespill og det har grafikk som ikke ville gjort skam på en PS3.

Og inntil i dag hadde det en hjelm som så slik ut:


(Nå er den bytta ut med en gylden bolle med en kjerub oppå som ser nesten like teit ut)

PS: Comedy option er å spare 11 kroner og coppe Infinity Sword isteden. Et sverdfektespill laget av det prestisjefylte firmaet Yizhan Ye med både "Cutting, Stabbing, and Chopping in a 3D world" og "More than 25 swords".



Her kan man se, at den verdenen der, den har minst 3 D-er.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Årets GOTY ser ut til å kunne komme på iPad i kveld.

Spoilar:
Stilen <3

Ute i AppStore i dag

Skal skaffes når padda kommer i hus.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skal, når den kommer på iPad mini i april.
 

Lodin

Der Waaaah
Chu-chu rocket
Nezumi o tasukerou!
Chu-chu rocket
Neko wa kowai!
Chu-chu rocket
Rocket wa su-go-i! TSUBABABAAAA

Chu Chu Rocket til Pod og Phone er gratis nå. Desverre koster utgaven til Padde fortsatt spenn, men jeg syns alikevel dere bør synge med.
 

Lodin

Der Waaaah
Robot Wants Kitty er en fin liten platformer om en robot som vil ha en puse. Veldig ålreit metroidvaniaete greie som eide på PC og er gratis til iOS i dag. Aner ikke åssen det er der, men verdt en titt til den prisen.

Lurer på om de har tenkt å porte de minst like gode Robot Wants Puppy, Robot Wants Fishy og Robot Wants Ice Cream også. :ehm:
 

Lodin

Der Waaaah
100 Rogues er gratis igjen. Dere som var dumme nok til å ikke laste ned den bpste roguelikeliten til iOS forrige gang bør gjøre det nå. Forhåpentligvis slipper de og snart den fjerde karakteren.

E: NM. To klasser er blitt lagt til siden sist jeg spelte. Robotgladiator som koster 6 spenn og turist som er gratis.
 

Lodin

Der Waaaah
Flying Hamster er gratis i dag!

Hva er Flyi HOLD KJEFTEN PÅREI! Det er et spill. Det har en hamster. Den flyr.
Sånn.
 

Lodin

Der Waaaah
Og Infinity Blade har fått multiplayer og no greier. Bare så synd at ingen andre enn Hest spiller det. :p
Det var månedens iOS oppdateringer.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Infinity Blade eier. Har skiten sjøl. Baskotek er navnet.

Edit: Kan forsåvidt slenge med noen god ord om Death Rally. Spillet reddet en potensiell døll familiegreie og har oppgradert alt til maximum awesome og har blitt hekta.
Oppgraderbart shit og biler med våpen man levler ved å tjene inn XP.
Å vræke bilen til Duke Nukem var også et høydepunkt.