Modern Warfare 2: Ja du vet sånn krigføring av moderne art

Hvilken plattform skal du spille det på?


  • Totalt antall stemmer
    63
25 killstreak ? Hmm, jeg har 26 som høyeste på COD WaW. Så det kommer neppe til å regne atombomber fra denne karen i MW2 :(
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg syns det er greit. Folk skryter og holder på, men faktum er at selv om du er dritgod så skjer det ikke akkurat hver eneste runde. I tillegg er det vel fordelaktig å ligge i ledelsen når du ender gamen (som slikt jeg har forstått det skjer når noen dropper en nuke). Ikke at det er sannsynlig at du ligger under med en 25 kill streak, men ja.

PS:
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Helt greit det egentlig, innen noen når 25 i killstreak har jo kampen vart en stund allerede. Dessuten kan man alltid patche det opp til si 30 om det skulle vise seg å være noe virkelig problem. Kan tenke meg jeg egentlig bare vil synes det er kult å ha blitt beæret med en nukedød de første par gangene.

Dette kan dessuten føre til et kult stykke emergent gamelay, nemlig "Allemann prøver å kverke han som nettopp fikk 20 i killstreak før han får fem til!".
 
Høres fornuftig ut det du skriver og jeg ser allerede for meg det siste der!

Jeg husker jeg så James Bond dobbel O'sevon GoLdEnEyE på samme tid som spillet regjerte og vi spilte det og det var kjempegøy osv. Husker noen sekvensen i Korea eller Kina eller Japan eller Shanghai like før de skal til å kjøre med en seiler ut på åpent hav, hvor de skal hoppe ombord i en koselig gummibåt som skal frakte dem ubemerket bort til det mest avanserte stealth fartøy noen gang brygget (lang setning). Hvertfall, like før det er de i armouriet til asiaterbaben og der flitcher ho en switch som på nærmest magisk vis får alt til å snu seg eller vende om for å avsløre det peneste utvalget med generelle ownage-våpen, Bond-gadgets og diverse shizzle noen gang sett av det menneskelige øye. Jeg husker enda hvordan vi tok på pause og kranglet om hva som ville vært best å ta med seg ut på eventyr derfra.

Poenget er at når jeg ser Spec Ops modusen og det ene oppdraget, Estate, som finner sted i koselige høstomgivelser rundt ei hytte eller hus, tenker jeg umiddelbart på Goldeneye og denne ene scenen jeg alltid vil huske. Grunnen til det er fordi du kan løpe inn der og velge og vrake blant en haug med våpen på ei hylle.

Det ser jævlig fett ut. Det. Det er poenget mitt.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg husker jeg så James Bond dobbel O'sevon GoLdEnEyE på samme tid som spillet regjerte og vi spilte det og det var kjempegøy osv. Husker noen sekvensen i Korea eller Kina eller Japan eller Shanghai like før de skal til å kjøre med en seiler ut på åpent hav, hvor de skal hoppe ombord i en koselig gummibåt som skal frakte dem ubemerket bort til det mest avanserte stealth fartøy noen gang brygget
Det høres ikke ut som Goldeneye siden den foregår i Russland og Cuba. Og Izabella Scorupco er bedre enn en asiaterbabe. Tror kanskje du tenker på Tomorrow Never Dies.

Gå og se Goldeneye forresten, det er den beste Bond-filmen av den sorten.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Det er vel Tomorrow Never Dies, om jeg husker riktig.

EDIT: Må huske å refreshe før jeg skriver svar.
 
Blandet navnene der litt, men jeg er ganske sikker på at vi spilte Goldeneye på den tida TND kom ut. Goldeneye er blant de beste, enig der.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg er ganske sikker på at Goldeneye fortsatt ble spilt da The World Is Not Enough og kanskje tilogmed Die Another Day kom ut også.
 
Korteste SP evar.

Tok meg i realiteten 6t og 15m, men føltes ut som rundt 4t.

Veldig gjennomført, men kun noen få skikkelige "Awsome" momenter.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Mener at MW sin ikke var noe spesielt lenger heller. Men heller kort og bra enn langtekelig og kjipt.

That's what she said.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Enig der gitt. Eneren var så og si perfekt lengde (noen av bretta mot slutten var litt kjipe, men pytt), så hvis det er i samme gata er jeg fornøyd. Har hørt plottet skal være helt bananas også, så det blir nok party.

Var og forhåndskjøpte skiten akkurat. Nå kan godt GameStop få det inn syns jeg. :neve::qq::kaffe:
 
Bekymrer meg ikke nevnverdig da Hazen oppfører seg som en eremitt. DirtyD derimot har kikket litt på det og sier det rocker alle forventninger så jeg er mer enn klar for singleplayer.

Btw multiplayermapsa ser awesome ut, gleder meg til å spille med SGere!
 
Bekymrer meg ikke nevnverdig da Hazen oppfører seg som en eremitt. DirtyD derimot har kikket litt på det og sier det rocker alle forventninger så jeg er mer enn klar for singleplayer.

Btw multiplayermapsa ser awesome ut, gleder meg til å spille med SGere!
Ai, jeg så beskjeden din. Men jeg har bare tatt 2 splitscreen matcher med en kompis, og har ikke spilt det så fryktelig mye utover SP delen(Den infon du spørte om finner du vel på nett?) Jeg venter på at det skal komme ut fordi jeg spilte dette på den banna xboxen og skal seff kjøpe det for MP.

Men ja, de mapsa jeg har kjørt litt virker knallfete! liker veldig godt det på flyplassen:)
 
Jeg må si meg enig med Hazen, det var veldig gjennomført og føltes ut som en Bruckheimer produksjon. Med andre ord, VELDIG Hollywood. Så man kan lete langt og lenge etter realisme. Og spillet var kort, det tok ikke så altfor mange timer. Men så har vi da Special Ops og MP å se fram til som gir spillet en ekstremt god levetid. Og det går alltids an å runne spille på Veteran, garantert at man ikke runder det på 1-2-3.
 

Lodin

Der Waaaah
:durrdog:
there is no console command menu to tweak settings;
confirmation that there will be no modding;
confirmation that there will be no dedicated servers whatsoever;
the ability to lean has been removed;
there is no function to record matches;
the largest matches will be limited to 9 v 9 players;
IW.net will determine who should be the host player.

When directly asked if MW2 on PC was simply a port of the console version, Mackey responded "No, PC has custom stuff like mouse control, text chat in game, and graphics settings".
Hrrm...
Blir nok stor sjangse for at en del folk gir faen i MP nå og bare laster det ned.
 
Shitstormen vil legge seg og folk vil digge det, hvis ikke håper jeg de i det minste beveger seg videre i livet og ikke dveler med dette.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Bare for å smuge har jeg allerede solgt mitt eksemplar, uten å sette det i boxen engang.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Hardcore gamers ... er det noen i verden som føler en større sense of entitlement enn prompegamere?
Fullstendig enig, det er jo tross alt mulig å kjøpe andre spill også. Kan ikke si at jeg griner så utrolig mye selv til tross for at jeg tidligere spilte mye CoD4 på PC. Hvis spillet er balansert for færre spillere så blir opplevelsen mye strammere, og Killzone 2 var et godt eksempel på at færre kan være bedre. Når man kom inn i de aller største gamene i CoD4, 32-64 spillere, da var det ofte det var for kaotisk til at det var gøy. Samtidig gleder jeg meg jo litt til de virkelig massive spillene som MAG, det kan bli virkelig gøy når grunntanken i designet baserer seg på mange spillere. Spill er best når de konsentrerer seg om en målsetning i stedet for å prøve å favne over for mye, og når de ikke lar folk blande seg inn for mye. (Servere som tvinger de til å laste ned 50 MB med lyder fra Unreal Tournament for å spille, kan for eksempel godt brenne for alltid.)

Shit.

Jeg holder på å bli konsollFPS'er.

Edit: (Lliker fortsatt mus og tastatur best da. D;)