Modern Warfare 2: Ja du vet sånn krigføring av moderne art

Hvilken plattform skal du spille det på?


  • Totalt antall stemmer
    63

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Da må jo Tekken være ytterst bæsj fordi der er det jo bare 1vs1. Fifan.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
:doh:

Si meg sushi, er du bare jævlig tett? 9vs9 har allerede blitt diskutert de siste sidene og nå sveiper du plutselig innom med et helt ubegrunnet "dette er jo helt dust"-sleivspark. Uten at du videre nevner det gikk jeg ut ifra at du mente det var teit å begrense det til så "få" spillere, så innlegget mitt var ikke et sleivspark tilbake til Tekken, det var tvert imot et eksempel på hvorfor den logikken din ikke holder mål. Få kreft.
 
Vil ikke spoile noe og skriver kun her fordi jeg har spisepause fra gaming (pizzabakeren nr. sju meksikaneren) men spillet er helt utrolig bra. Alle forventninger innfris. Singleplayeren er til nå (fire oppdrag eller så) helt latterlig bra, får frysninger og sitter og gliser. Memorable quote: "I'm skipping through history class now". :D

Multiplayeren er overveldende og jeg har ikke kontroll over alt enda. Kan si at jeg digger bling perken men synd de ikke har med team tac.
 
Synes spillet er litt urealistisk, heldigvis blir treer'n bedre.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Fox tar endelig for seg terroristscenen, men jeg må si meg litt skuffet. Her var det mye mer potensiale for fjeshånd enn det som ble levert.

http://kotaku.com/5402067/modern-warfare-2-on-fox--friends

Denne delen fascinerer meg, dog;
Jim: It's mainly for adults and a well made game, but there's no doubt there's a link between violent video games and kids.
FACT: Barn kommer fra voldelige spill.
 
Har vel nesten 9 timer spilletid i multiplayer etter første dag. Skremmende :usikker:
 
Ligger på en ti timer etter litt spilling idag selv, så det er ikke overraskende. :D

Har spilt litt mer singleplayer og multiplayer, og den endelige dommen faller:

Singleplayeren er jævlig stilig men inneholder flere irritasjonsmomenter da fiendene dukker opp overalt og gjør det jævlig vanskelig å passere flere steder. Favella-banen er et godt eksempel...

Multiplayeren er på langt nær like balansert og grei som forgjengeren. I FFA er det alt for lett å dominere dersom du er litt bedre enn de andre. Håper det vil jevne seg ut, og merk at jeg ikke klager når det er jeg som vinner 30 - 4 over andreplassen som har 20 - 26.... Men når det kommer en god spiller inn som har lagt opp killstreaken sin slik at han tar fra de andre etter seks kills fordi helikopter og alt kommer inn og lager et helvette, da er det slik at man tenker "hva faen skjer med balansen her". Sleight of Hand har forresten rævpult hele multiplayeren og Barett .50 cal med lyddemper er veldig urealistisk. Er bare ting en tenker over mens en spiller. :p

Matchmaking systemet suger, prøver å joine med et party men vi blir hele tiden fraskilt. Ender med at to av oss blir plassert i et game som slutter tjue sekunder etter vi kom inn.

Må kanskje venne meg til spillet litt mer, satser på å ha minst ti timer til med spilletid innen helga er omme. :D
 

oma

Village Drunk
Mens ruteren min ikke vil gi IPadresse til 360en min plutselig. Jaja.


Singleplayeren var nok som forventet. Mye kaos, men thats war hoah! Ellers syns jeg det var merkelig hvor lite jeg brydde meg om de stakkars sivile på flyplassen. Fire away!
 
Kjørte gjennom Favela på Veteran for en drøy time siden, første delen av favela-mappet i SP er det kjedeligste i hele spillet og samtidig det mest frusterende.

Jeg er fortsatt ikke sikker på om de bare har monga til maks med respawing av fiender, eller om AIen er såpass smart at de klarer å få til taktisk riktige flankeringer og ambushes (på godt norsk), holder en god knapp på det første men.
Ellers rocker det vilt, til og med på pc, gameplay og flow er så og si helt likt orginale, og om fremtidens konsollporter fungerer som dette, har jeg ingenting imot dem.

Har til gode å teste multiplayer, men det har vært overaskende lite grining. Jeg anntar at MW2 kommer til å bli såpass populært etterhvert at det ikke blir no problem for oss pcfags å finne skandinaviske games med grei ping.

Ellers: sjokk at matchmaking suger

Edit: jeg var litt meh på flyplassen, tror det hadde vært tøffere om dritten ikke ble spoila. Og ja, jeg meide ned russere alt jeg kunne.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Stopper ikke der heller.

http://www.teknogods.com/index.php?p=144

-Modern Warfare 2 cracked without the need of installing steam in less than a day.
-Development of LAN multiplayer which can be played on Hamachi and basically allowing creation of (albeit not really) dedicated server.
-Offline co-op cracked.
-Cracked version will have more feature in the future (posibility of mods)
-Able to change FOV right now while retail version does not allow it
 
Haha, fantastisk.. Får ikkje PC-folket det dei vil ha kjem hackerene til unnsetning!

Synes fortsatt det er ubrukelig at folk kjefter og banner og omtrent KREVER å få akkurat dei funksjonene dei vil ha, ellers stjeler dei spelet og kaller det sitt eige spel omtrent. Skal ein først cracke det, kjøp det først og hack det etterpå. Burde være fair nok. Evt kan folk berre holde seg til COD4 og slutte å sutre.

Er såvidt i gang med SP på 360, MP skal eg sjekke ut seinare idag. Liker det godt så langt, løsnet ikkje ei einaste kule på sivile på flyplassen btw. Burde være achievement for det. :p
 

oma

Village Drunk
Haha, fantastisk.. Får ikkje PC-folket det dei vil ha kjem hackerene til unnsetning!

Synes fortsatt det er ubrukelig at folk kjefter og banner og omtrent KREVER å få akkurat dei funksjonene dei vil ha, ellers stjeler dei spelet og kaller det sitt eige spel omtrent. Skal ein først cracke det, kjøp det først og hack det etterpå. Burde være fair nok. Evt kan folk berre holde seg til COD4 og slutte å sutre.

Er såvidt i gang med SP på 360, MP skal eg sjekke ut seinare idag. Liker det godt så langt, løsnet ikkje ei einaste kule på sivile på flyplassen btw. Burde være achievement for det. :p
Ikke rart du ble skutt da.
 
Haha, fantastisk.. Får ikkje PC-folket det dei vil ha kjem hackerene til unnsetning!

Synes fortsatt det er ubrukelig at folk kjefter og banner og omtrent KREVER å få akkurat dei funksjonene dei vil ha, ellers stjeler dei spelet og kaller det sitt eige spel omtrent. Skal ein først cracke det, kjøp det først og hack det etterpå. Burde være fair nok. Evt kan folk berre holde seg til COD4 og slutte å sutre.

Er såvidt i gang med SP på 360, MP skal eg sjekke ut seinare idag. Liker det godt så langt, løsnet ikkje ei einaste kule på sivile på flyplassen btw. Burde være achievement for det. :p
Enig ass hehe :)

Folk burde liksom ta til takke med hva de nå enn får, hjelper jo ikke å si ifra i det heletatt liksom :)
 
Enig ass hehe :)

Folk burde liksom ta til takke med hva de nå enn får, hjelper jo ikke å si ifra i det heletatt liksom :)
Jatta. Ein ting er å sei ifrå med underskrifter, saklige argumenter og post-release hacking, ein annen ting er å flame FUCK IW, THEY SCREWED US. Tragisk at folk trur flaming er einaste måten å bli hørt på.