Modern Warfare 2: Ja du vet sånn krigføring av moderne art

Hvilken plattform skal du spille det på?


  • Totalt antall stemmer
    63
Kjøpte det på PC siden Xboxen min er død for tiden og kjørte gjennom singleplayeren i går. Var ganske meh saker. Usammenhengende og og dårlig pacet. Det var noen ganske kule oppdrag, men historien gikk så apeshit at helheten rett og slett kollapset. Følte IW at de måtte "sjokkere" med noe alà atombombe-sekvensen i fireren i alle oppdragene? Det mista effekten sin totalt.

Multiplayeren virker kul dog, men har ikke spilt nok til å si så alt for mye enda.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Har spilt en del multiplayer nå (jeg driter blankt i singleplayer-delen). Spillet er svakere enn CoD4 pågrunn av serverene alene. Det er en vits å forvente at folk skal spille FPS spill med 100-200 ping. De har sendt hele jævla spillet ned i dritern ved å fjerne dedicated servers, IWnet er et eneste stort fail. Hvis det forblir slik så blir det CoD4 på meg, spiller heller et eldre spill som fungerer som et fps spill på PC skal.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Spilte over to timer med en kompis i natt og det var ganske gøy. Første gangen jeg spiller et KÅDD-spill, faktisk. PS3, selvfølgelig.
 
Argh! Vil spille dette med en kompis på PC, men når vi prøver å starte et game så krasjer spillet til han som hoster og detter ut til windows :s Vi får til å spille alt annet enn competetive multiplayer, noen som har samme problemet?
 
Spilte nettopp gjennom på veteran. Gikk overraskende greit. Ingen ragequits. Nå må jeg bare lete etter alle de jævla intel greiene.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg ragequitta én gang på Veteran, på slutten av det derre østblokkbrettet hvor du skal forsvare det huset mens du laster ned drit på en disk. Jeg tror jeg klarte å bugge slutten:
Siden jeg var innstilt på å bare komme meg til helvete vekk med en gang den ble ferdig, knabba jeg driten sekundet den nådde 2087/2087 og beina mot der helikopteret kom til å lande. Dessverre dro jeg fullstendig fra Ghost, og da ble 100% umulig å komme seg videre ettersom det egentlig ikke er noe cover der, alle fiendene dreper deg på et nanosekund, etc etc. Det verste var at jeg ble mortar-a om jeg prøvde å beine tilbake eller bare vente på Ghost, og når den checkpointa var det allerede for sent. Endte opp med at jeg til slutt måtte ta hele oppdraget på nytt.

Men det er klart, nå som fiender ikke respawner lenger er det mye greiere. Jeg gadd aldri kjøre gjennom CoD4 på veteran mens MW2 tok jeg på veteran etter et par-tre dager.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Moralen er altså at du må være komplett idiot for å spille MP på PC-versjonen?
 
Noe sånt.

Fikk testa litt MP hos en kompis (på pc), greiene var absolutt ikke like ille som folk skal ha det til synes jeg. Pinget rundt 60-80, og forskjellen mellom meg og de andre sin ping var ihvertfall lik farge (tusen takk, IW) men siden man ikke ser faktiske tall ingame er det bare et guesstimate.

Det som derimot suger er at host har 0 ping og en ganske stor fordel, men dette overlever man også. Problemet er derimot at av og til går pingen opp i taket og alle fryser.
"Men hei Eivind, det er jo likt for alle om det lagger, ikke grin så jævlig a"
Nei, fordi host blir ikke påvirket, og kan dermed løpe rundt og drepe alle.

Ellers funker det fett, men jeg holder en knapp på at de gir oss mulighet til å sette opp servere etterhvert.

edit: men før dere blir like teite som folka på youtube, videoen er ment for å vise hva som er mulig å gjøre, at man kan tweake alt som er av settings osv om man bare hadde fått tilgang til console.
 
Jeg har ragequitta MW2 multiplayer, muligens for godt. Større oppvisning i camping har jeg ikke vært borti. Når Bad Company 2 kommer ut så skal jeg tørke meg i ræva med MW2 disken og bli en YouTube hit.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Lær deg brettene bedre, de er sykt mye mer åpne enn tidligere spill i serien. Det finnes nesten ikke en plass uten flere angrepsmuligheter du kan utnytte for å gå om camperne. Jeg har raeget på brettene en stund men begynner å like de. Det er bare to brett som fortsatt er camperiffic, og det er den som ligner på Kanadisk natur der alle på død og liv skal inn i huset på toppen, mens den andre er snøbrettet. På sistnevnte går det i det minste an å løpe rundt problemområder i et forsøk på å analpentrere camperne, mens på førstnevnte har jeg en .50cal med heartbeat sensor og thermal scope.
 
Det er jeg. Jeg er den camperen.

Med en gang jeg merker at KDR min begynner å falle gjemmer jeg meg i hjørne med cold-blooded og shotgunz. Og snart; claywhores.
 
Nei, jeg kommer definitivt til å ta en lengre pause fra MW2 for helsa sin skyld og for at Xboxen ikke skal ryke rett ut vinduet. Har null interesse av å lære meg noe mer av dette søppelet kalt MW2. Alle bretta er møkk, altfor mye vinduer/tak og råtne plasser folk gjemmer seg i. Og heartbeatsensor er det mest jævlige trekket de har gjort. Det var virkelig ikke nok med at du vises når man skyter uten silencer og bruk av UAV ? Nå måtte de gi folk muligheten til å springe rundt med konstant radar koblet til våpenet, nei herregud. Det som er det verste er at man blir tvunget til å kaste bort en Perk slot på Ninja som utelukkende må brukes fordi folk er horer og bruker denne dritt attatchementen. Hvorfor kunne ikke denne vært inkludert i Cold blooded perk ?

Nei, drittspill rett og slett.
 

oma

Village Drunk
Nei, jeg kommer definitivt til å ta en lengre pause fra MW2 for helsa sin skyld og for at Xboxen ikke skal ryke rett ut vinduet. Har null interesse av å lære meg noe mer av dette søppelet kalt MW2. Alle bretta er møkk, altfor mye vinduer/tak og råtne plasser folk gjemmer seg i. Og heartbeatsensor er det mest jævlige trekket de har gjort. Det var virkelig ikke nok med at du vises når man skyter uten silencer og bruk av UAV ? Nå måtte de gi folk muligheten til å springe rundt med konstant radar koblet til våpenet, nei herregud. Det som er det verste er at man blir tvunget til å kaste bort en Perk slot på Ninja som utelukkende må brukes fordi folk er horer og bruker denne dritt attatchementen. Hvorfor kunne ikke denne vært inkludert i Cold blooded perk ?

Nei, drittspill rett og slett.
Oeh, noes! Someone is using the games tactics against me, and i dont know how to adapt. Fuck this game!

Du har muligheten til heartbeatsensor du også + at du kan ha Ninja for å unngå den. Hva er egentlig problemet?