Modern Warfare 2: Ja du vet sånn krigføring av moderne art

Hvilken plattform skal du spille det på?


  • Totalt antall stemmer
    63
Egentlig ikke. Tragisk er heller det å tro at det hjelper å spørre noen pent om å slutte med hva de nå enn driver med. Konsekvenser derimot ...
 

Lodin

Der Waaaah
Der var ihvertfall single playern runna og mer enn det driter jeg i. Den var hakket bedre enn forgjengern siden man ikke måtte slepe en lam fyr gjennom en masse dritt denne gangen. Storyen mekker ikke det minste sense, men sånt forventer man vel ikke uansett?

Jo også kan man ikke mappe backspace. Jeg vet bare om en motor som har den restriksjonen. =D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen


:durrdog:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Lodin-logikk, can't beat it. :durrdog:

Kjøp briller for hææææææææælvete
 

Lodin

Der Waaaah
Hva skal man med briller når man uansett ikke får lov til å bevege seg av flekken?

[g8oaXhl]jHsWZp5pWCo[/g8oaXhl]

Den dalende gunnern på slutten eier, hvilken perk er det?
 
Har brukt vel 10timer eller noe i multiplayer og jeg har ikke EN ENESTE GANG opplevd tilsvarende av det du viser der Lodin. Jeg har heller ikke fått sett 'Host Migration' i action, alt har vært en solid opplevelse til nå. Og jeg spiller med folk fra hele verden.

Nå blir det litt mat, en liten lur og så er det MW2 til øynene mine trenger bandasje og helbredende gelè
 

Novastrum

Feminist-elitist
Noen som vet hvor mye denna PC-versjonen koster i fysisk butikk? Og den er vel ute i dag?
 

Lodin

Der Waaaah
Mellom 4 og 500 kroner som de fleste PC-spill. Activision hadde ikke baller til å slenge på hundre kroner ekstra her i Skandinavia av en eller annen grunn.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Hei hei hei. Fysisk butttikkk spørte jæ'!


Hakke tid til å vente til i morra med å få teste shizzet, og har ikke ork til å vente et par timer på nedlasting.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Kjøpte det på vei fra jobb. Sparte 50 kroner og et par timer nedlasting på å kjøpe plate. Høl i huet at steam er blitt dyrere enn butikk.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Det er Activision sin feil at Steamversjonen koster mer. Tipper profittmarginen er større for dem i butikk.
 

Lodin

Der Waaaah
Næh, de har slengt på ti Dollars, Euro og lignende på PC utgaven de fleste steder. Bare ikke i Skandinavia siden vi allerede blir så hardt pult eller no.
 
Buu, eg suger i MP på 360.. Men det går like kjapt å komme inn i kamper og kjører like solid som i COD4, så eg er veldig fornøyd ellers! :)

Er ikkje sånn som chatter eller speler med venner online, så eg slepp unna eventueller problematikker der.