Modern Warfare 2: Ja du vet sånn krigføring av moderne art

Hvilken plattform skal du spille det på?


  • Totalt antall stemmer
    63
Oeh, noes! Someone is using the games tactics against me, and i dont know how to adapt. Fuck this game!

Du har muligheten til heartbeatsensor du også + at du kan ha Ninja for å unngå den. Hva er egentlig problemet?
Les hva jeg skrev din jøde. Jeg skrev at Ninja perk er latterlig og man burde hatt den inkludert i Cold Blooded greia.
Og nei, det kunne ikke ramlet meg inn i halvsvima å brukt heartbeatsensor. Jeg hatet radaren i Halo også bare så det er sagt, ødelegger the element of suprise.

Nei jeg synes vi har nok muligheter til å avsløre posisjonen til fienden. Heartbeatsensor er noe dritt og det er min mening. Liker dere den, kos dere med den og alt annet rask man finner i MW2. Wow, er det virkelig så utenkelig at noen der ute ikke kom til å like alt ved MW2 ?

Edit: Har alltid likt Bad Company bedre og jeg vet at BC2 kommer til å bli langt mer mi greie.
 

oma

Village Drunk
Så at du ikke greier å bruke ører og øyner til å finne motstandere å drepe, gjør spillet dårlig? Det er helt lov å ikke like spillet, men vær nå oppriktig nok å si at du ikke liker det fordi du ikke greier å bruke mulighetene spillet gir deg, fremfor å si at spillet har for få muligheter. Spesielt når spillet faktisk gir deg disse mulighetene du bitcher om.
 
Hva er det du ikke forstår med hva jeg skriver ?
Jeg synes man blir gitt FOR MANGE muligheter til å avsløre posisjonen til fienden, IKKE FOR FÅ. I spill jeg liker må jeg bruke øyne og ører for å finne ut posisjonen til fienden langt mer enn hva man gjør i MW2. Da går man etter lyd, ikke etter en 007 gadget som viser deg alt til enhver tid og serverer alt på ett fat og det er en fuckings gavepakke til campere.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Hvilken algoritme er det som finner beste host, egentlig? Jeg ble valgt som host når jeg samtidig lastet ned greier i bakgrunnen. Det morsomme var at jeg ble valgt som host fem ganger på rad, selv om det førte til mongo spill for alle andre enn meg. Er det fordi maskina mi er max power og jeg har gitt Steam beskjed om at jeg har 10mbit?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Algoritmen skal helst finne en host jævlig fort, så i ren spekulasjon tror jeg den går for den med gjennomsnittlig kjappest respons (kortest tid tur-retur) fra alle de andre, i stedet for å bruke tid på å teste båndbredde.
 
Ok, jeg innrømmer jeg hadde den verste nerdragen igår. Å bli voldtatt systematisk av campere på en utrolig dårlig dag fikk frem det verste i denne skitne karen.
Prøver med blanke ark i dag. Skulle jeg faile hardt, ja da har jeg ihvertfall Bad Company 2 beta å kose meg med. Men jeg gir meg ikke i MW2 før jeg er i stand til å dele ut litt juling og får en høyere killstreak enn 12 (ja, vet den suger)

Men fremdeles synes jeg heartbeatsensor aldri burde tatt veien fra singleplayer til multiplayer og at jeg må sløse en perk slot på Ninja.

*Puster dyyyypt inn og uuuuut*

Og apropos servere, jeg har fremdeles ikke hatt store problemer med dårlig hosts. Tror jeg har vært borti host migration 2-3 ganger til nå og det er ikke så verst.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kjøpte faenskapen til PC i går. Ja, jeg veit jeg er teit. Uansett, det virka veldig som Modern Warfare 2, så mye er sikkert.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Sløse bort en perk på Ninja? Finnes det noen bedre grønn perk? Deadly silence delen er must have uannsett med mindre man spiller mot døveforbundet.
Sleight of hand, cold blooded, ninja er oppsettet jeg bruker på så å si alle klassene mine. Unntaket er når jeg bruker SMG, da kan jeg la meg friste av stopping power.

Rank 60 nå forresten. Og forresten, F2000 er bæsj.
 
Av en eller annen grunn savner jeg mange av bretta fra MW:( Tror kanskje ikke jeg spilte det nok til å bli drittlei.

Men er hittil rimelig fornøyd med multiplayeren, har enda ikke funnet min favoritt, men kjører for det meste forskjellige våpen for å komme opp i ranks fortest mulig.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Sløse bort en perk på Ninja? Finnes det noen bedre grønn perk? Deadly silence delen er must have uannsett med mindre man spiller mot døveforbundet.
Sleight of hand, cold blooded, ninja er oppsettet jeg bruker på så å si alle klassene mine. Unntaket er når jeg bruker SMG, da kan jeg la meg friste av stopping power.

Rank 60 nå forresten. Og forresten, F2000 er bæsj.
SMG-er funker som faen uten stopping power om du bare kjører rapid fire-attachment istedet. Min stealth-build om dagene er slik:

UMP45 med lyddemper og rapid fire (blingin'!)
Glock 18 lyddempa med FMJ eller red dot eller noe sånt
Bling
Cold-Blooded
Ninja eller Commando (ingen fall damage er så jævla lekkert)

Herjer på de fleste brett bortsett fra de av den helt åpne sorten hvor du blir langdistanseknulla av rifler før du får lista deg opp på noen.

Rank 48 nå, har ironisk nok spilt jævlig lite den siste uka - litt fordi jeg ble litt utbrent etter sånn 16 timer online før det kom ut, litt fordi alle på live er homo (vanligvis ikke noe problem, men CoD-fans er spesielt horer), og litt fordi gutta jeg vanligvis ruller med har red-ringa og det som verre er.

Når det er sagt, skulle vi prøvd å mekke noe spillkveldings? Hva med å ta noen slag sammen i kveld i ti-tiden? Bare litt TDM eller Search and Destroy eller noe sånt. 360 seffern. :smug:
 
Det har gått betraktelig mye bedre i dag. Fikk M16 som er rigget med red dot og lyddemper, den herjer. Og mindre sprinting, mer wallhugs. Det hjalp også på at graviditetstesten i dag fortalte meg at mitt liv ikke er over, jeg kan endelig fokusere på hard nerding uten ragequitting.

Apropos fokus, Oma du har en lang vei å gå når du skal fornærme noen.
Jeg skylder forresten jøder en unnskyldning etter å ha kalt deg Oma en jøde.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Apropos fokus, Oma du har en lang vei å gå når du skal fornærme noen.
Jeg skylder forresten jøder en unnskyldning etter å ha kalt deg Oma en jøde.
:D Wow, du sier han suger på å fornærme folk, også serverer du det der.

Yetip: Bruk prevensjon.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har så langt bare spilt kanskje en halvtime av enspillerdelen og gløtta innom flerspillergreia for å sjekke at jeg hadde Open NAT (noe jeg ikke hadde enda jeg har slått på UPnP, heldigvis er jeg ikke teit nok til at jeg lar manuell portforwarding stoppe meg). Og... ja, dette er da fortsatt Modern Warfare. Ser ikke heeelt hva som er greia så langt, CoD4 var ikke akkurat manna fra Åsgard og denne bilen kjører så langt på akkurat samme giret. Som i, det har vært kliss likt hittil bortsett fra at det er snøstorm istedenfor regnstorm. Flirte litt av at Såpa nå er hard mann fra Skottland da.
 
Godt å høre. Da lar jeg den Steam-triggerfingeren ligge i ro litt til.

Men jeg hører det derre CoD4 er bra saker, kanskje på tide å sjekke det ut. (Spilte første brett bare på 360, det var ... "OK"? Og så kom det en cut-scene som var lang og kontekstløs og derfor opplevdes som ganske meningsløs.)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg likte singelplayeren i CoD4 veldig godt, men lurer på om det var på en periode med litt shady singelplayercampaigner i FPS og at CoD4 bare kom veldig godt ut av sammenlingning. Singelplayeren i MW2 derimot, synes jeg bare er litt kjip. Er vel halvveis, og har egentlig slengt meg på mp isteden, men kanskje campaign må spilles igjennom for skill og sjelefred? Jeg er uansett ræva i mp ;p

Nicholas: Herlig initiativ, sign me up!
 
:D Wow, du sier han suger på å fornærme folk, også serverer du det der.

Yetip: Bruk prevensjon.
Ta det som du vil, jeg var faktisk nesten seriøs.
Og kjerringa har alltid gått på p-piller så hadde hun blitt gravid så har jeg noe så for jævlig uflaks. Muligens for jeg latterliggjør Guds eget folk :p