Modern Warfare 2: Ja du vet sånn krigføring av moderne art

Hvilken plattform skal du spille det på?


  • Totalt antall stemmer
    63

CyberK

Finner ikke på noe.
#62
Vel, vi har nok de samme heltene ja, men ingen kinesere. Ehe.

Samme gamle ultranasjonalister med skumle kompiser utenfor Russland, bare at nå er det kule narkobaroner som skaper trøbbel i brazilianske favelaer. :D
 

oma

Village Drunk
#63
Fikk lyst å spille gjennom MW1 nå bare for å få med meg historien. Det der så unektelig kult ut.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#64
Modern Warfare 1, altså CoD 4?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#66
Jeg jeg veit da faenCall of Duty 4
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#67
Ble usikker på om jeg hadde gått glipp av noe vesentlig, litt rart å omtale et spill med undertittelen kanskje.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#68
Siden Modern Warfare ble hovednavnet på nr.2 ble det sånn automatisk på nr. 1 også. That's how we roll.
 

oma

Village Drunk
#70
Bah, joda. Jeg falt bare av lasset når det var så mye MW2 rundt om overalt.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#71
Det var først nå at jeg lot merke til at det ikke var Call of Duty : Modern Warfare 2. :p

Så CoD-serien går slik altså: CoD 1, CoD 2, CoD 3, CoD 4: Modern Warfare, CoD: World at War, Modern Warfare 2. Methinks navnesystemet deres har falt sammen littegranne, det blir spennende å se hva de kaller den angivelige Vietnam-utgaven.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#72
Modern Warfare 2 er kanskje muligens det minst oppfinnsomme navnet i verdenshistorien, men jeg skjønner jo at Infinity Ward får lyst til å trekke seg litt unna CoD-navnet når Treyarch har dratt det såpass gjennom gjørma. Så sånn er det.
 
#75
Postet på Nforce igår eller noe, helt klart fake.

Heter det ikke bare Modern Warfare nå om dagen også? IW har vel droppa COD navnet.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#76
:rulleøyne: Det er ekte. Så ja, navnet blir CoD: MW2 fordi Infinity Ward er redd for å miste salgstall når ingen kjenner igjen spillet fordi ingen husker undertitler lenger. Mer
 
#77
Jammen daså, jeg trodde ikke de trykka opp spilla såpass lenge før releasen... Hadde ikke fått med meg att det hadde gått gold.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#78
Ingen aldersmerking på coveret. Opplagt ikke ferdig print.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#79