Modern Warfare 2: Ja du vet sånn krigføring av moderne art

Hvilken plattform skal du spille det på?


  • Totalt antall stemmer
    63
#82
Jeg caller fake. De nightvision-greiene vi brukte i militæret kostet flerfoldige tusen kroner stykket, så med mindre prisen på teknologien har endret seg drastisk...
 
#83
Du er altså skråsikker på at det ikke finnes noe mellom militærkvalitet og fake?

Åja jeg glemte at det kun finnes en type NVG.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#84
Det er så mange sider som har skrevet om den pakka nå at jeg caller wheel.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#86
Tror heller det er snakk om briller av den typen man får kjøpt på Thinkgeek for seksti dollar. Det er en artig leke, ikke noe mer.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#93
/k/ommandos /k/unts /k/lansmen /k/omrades


The COD 5 NVG's are Gen 0 Active IR.
They do not amplify light, they rely on IR light to see in the dark.
MEANING if someone with REAL Gen1/2/3 NVG's is anywhere within 3 miles+ of you your going to be more visible to him than a lit christmas tree in a dark room.

It just makes you a target. It's a fucking gimmick - the same tech was used in WW2 and Koreabefore Gen1 came out in Vietnam.

The same tech is used in Nightshot video cameras.

 
#95
Hva faen skal dere med NVG`s? Er det noen her som virkelig syns det er verdt spenna å løpe rundt i hagen på natta en kveld for å så aldri røre de igjen?
 
#97
Du glemmer at World at War var et ræva forsøk på å etterligne Call of Duty 4 men med ræva menyer, idiotisk våpenbalansering, innihelvetes irriterende hunder, tragisk implenterte kjøretøy, ubrukelige perks og utnytting av kiefer sutherlands veldig deilige stemme? For ikke å snakke om et konsept voldtatt og brukt over og over igjen til man spyr bare av tanken på andre verdenskrig?

zombiemoden har jeg ikke prøvd, though.
 

Lodin

Der Waaaah
Bortsett fra at jeg aldri har sagt annet enn at Ørret 4 kun er en glorifisert Quake 3 mod og det er faen meg spilla som fulgte etter og.