Modern Warfare 2: Ja du vet sånn krigføring av moderne art

Hvilken plattform skal du spille det på?

• Totalt antall stemmer
    63

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
What he said, bortsett fra at jeg ikke har en spill-pc selv engang. De aller fleste jeg kjenner spiller på xbox360, han ene med kun PS3 får bare ha det så godt.

Hva er det du prater om? Det eksisterer ikke i Cod4. Ihvertfall ikke i public games, vet ikke hvordan det er med private kamper.
Hva mente du med "HOST MIGRATION YAY"? Jeg burde vel spurt om det med det samme, men i Call of Duty 4 er det personen med best konneksjon som blir host.

D

Deleted member 91

Gjest
Jess, og hvis personen som er host quitter så slutter gamet (faen for en setning). Hvis du ser den nye videoen helt ferdig ser du at kampen fortsetter når verten bailer, vertrollen bare flyttes til en annen person. Og det er chill.

360 på meg, forresten. Fordi det er enklest og greiest og jeg orker ikke holde på med servere og alle jeg spiller med har 360 og andre populære argumenter.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
FPS=PC, selv om jeg ikke har noen venner som spiller PC lengre. :/

Synes det er morsomt at nesten alle som spiller på PC alltid kommer med argumentet fordi FPS ikke funker på konsoll, men jeg synes det er veldig greit å sitte henslengt i sofaen med kontrollen. :)

Awesome idioti at du ikke har prøvd å venne deg til det. Vi som spiller har ganske høy treffsikkerhet. :D

Det dere sier er egentlig at alle bør ha 100 % accuracy på PC, men det tviler jeg på at alle har, gitt.

Jante

privileged CIS shitlord
Det er en helt annen spillopplevelse på konsoll. Alt går i et saktere tempo, og sikting har egentlig ikke så mye med kills å gjøre. Det er ofte om å gjøre å tenke seg til kills, heller enn å være god i det awesome jernpunktsiktet.

Med mindre man har slått opp telt i et mørkt hjørne, that is.

Det er derfor jeg er delvis skeptisk til PC-versjonen. Jeg elsker tempoet som er på konsoll og er ikke glad i å spille twitche-spill annet enn på LAN med kompiser...

Jante

privileged CIS shitlord
Det er veldig mange av de som spiller det på PC som er altfor avhengig av twitch, og det er derfor ganske enkelt å være god kun ved hjelp av taktikk. Jeg er ingen twitchkid, men jeg er fremdeles ganske stødig i CoD 4 Hardcore på PC.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Awesome idioti at du ikke har prøvd å venne deg til det. Vi som spiller har ganske høy treffsikkerhet. :D

Det dere sier er egentlig at alle bør ha 100 % accuracy på PC, men det tviler jeg på at alle har, gitt.
Tenk deg at du spiller mot en som har samme erfaring i spillet som deg. Han spiller på PC og du på konsoll, jeg kan tilnærmet garantere deg at du hadde blitt grusa noe så inni helvete.
Jeg spilte CoD4 på konsoll før jeg skaffet det på PC. Det er et helt annet tempo. Ikke tolk dette som at jeg sier at PC-spillerene er noe bedre, det jeg sier er at kontrollene er langt mer optimale.

No shit captain obvious? Det er ikke en diskusjon en gang, det er et faktum det du kommer med og jeg forstår det veldig godt. :p

Det jeg sier er at jeg tviler på at alle er så jævla gode at vi konsollspillere ikke hadde stått en sjanse mot folk som har spilt litt på PC. Hva ligger accuracyen på? De gode på konsoll har rundt 25 % pluss vil jeg si, nå tenker jeg rent spillmessig på hver sin plattform.

Tempet på konsoll er ganske høyt, så hvis det er så sinnsykt mye høyere på PC kan det ikke være morsomt å spille.

Revan motsier seg selv grovt på fire linjer, what else is new.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vi trenger ei ny bikkje!

Edit: Der ja. :durrdog:

SHDR

Gullmedlem

Presis kamerakontroll på høyre tommel kan læres, men det krever ganske mye tid og engasjement. Jeg har spilt FPS-er på konsoll siden Halo nå, og jeg er FORTSATT ikke like god med analogstikka som musa. Har sikkert mye å gjøre med at jeg ikke spiller så mye eller konkurrerer på et nivå hvor det er relevant, men når jeg av og til parkerer tøflene i singleplayer fordi jeg ikke treffer det jeg sikter på, så er det litt trøbblings.

That said så ser multiplayeren fet ut. Noen som har lyst til å danne en PC ER BEST-allianse først som sist, slik at vi kan få dratt igang litt serious MW2 æksjunn uten alle disse lame-o xbotene som bare autofellaterer med to fuktige teposer i nakken, slik at de kan late som om Peter Moore (WE WILL NEVAR FORGET TEH HALO 3 ADS, PETAR!) og J Allard hviler pungen sin på dem.