Modern Warfare 2: Ja du vet sånn krigføring av moderne art

Hvilken plattform skal du spille det på?

• Totalt antall stemmer
    63

SHDR

Gullmedlem
Tror dere dette er kunst eller noe sånt? Det er software-industrien, gutta! Det er ikke engang en kulturindustri. Det handler bare om penger, og Bobby Kotick tjener masse av dem.

Ingen bryr seg om dere. De bryr seg om aksjonærer og profittmål. Kunder er sekundære, de blir instruert til å kjøpe ved hjelp av markedsføring som forteller hva de skal tenke og føle, iallfall ideelt. Det funker selvsagt ikke slik, men selskaper liker å tro det fordi det tildeler dem mer makt.

Lodin

Der Waaaah
Har i det minste lave systemkrav.
Hard Drive Space : 16 GB free hard drive space
Operating System : Windows® Vista/XP
Processor : AMD 64 3200+ or Intel Pentium® 4 3.0GHz or better
RAM : 512 MB RAM (XP) / 1 GB RAM (VISTA)
Video Card : Shader 3.0 or better 256 MB nVidia® GeForce™ 6600GT / ATI® Radeon™ 1600XT or better
I grunn ikke så rart siden det fortsatt kjører i Q3 osv. :smugdog:

Jante

privileged CIS shitlord
<Lodin> Nei, det er ikke et nytt spill fordi det bygger på motoren til et annet spill. </Lodin>

Venter til vi får se noe konkret, en third person modus høres ut som noe helt latterlig teit og det vil bryte med alt som er kjent og forværre kampbildet hvor folk kan kikke rundt hjørner osv. Jeg ser ikke for meg at det blir noe bra og skjønner ikke hvorfor de tar det med, men det kan bli bra.

:huh:

Jeg ser ikke for meg at det blir noe bra og skjønner ikke hvorfor de tar det med, men det kan bli bra.
Får du ikke vondt i hodet av dine egne tanker?

Lodin

Der Waaaah
Om ikke angrepet på DC var nok kommer ihvertfall Amurrikunsene til å gjøre på seg nå. Et av bretta ser ut til å gå ut på at man vandrer omkring på en flyplass som terrist og gunner ned tilfeldige gisler. Mulig det bare er med i den franske utgaven dog.

[g8oaXhl]cmRi60EOMCY[/g8oaXhl]

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg tror den scenen rett og slett må være en fyr i IW som tok det opp mens de mekket cut-scene av terroristene som dreper folk og så har den lekket (med påfølgende shitstorm for den som gjorde det). Jeg kan ikke se for meg på noen måte at de ville være dumme nok til å inkludere noe slikt i et AAA-spill.

Jante

privileged CIS shitlord
MW2 har vel 18-årsgrense uansett, så jeg ser ikke problemet.

CyberK

Finner ikke på noe.
Vel, jeg spiller ikke CoD for å være slemmingen i singleplayer. Litt sånn som at man ikke forventer at WWII-CoDene har segmenter der man spiller tyskere som utfører hevnangrep mot sivilbefolkningen. :hmm:

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Men jeg har lyst.

=D

D

Deleted member 91

Gjest
Vel, jeg spiller ikke CoD for å være slemmingen i singleplayer. Litt sånn som at man ikke forventer at WWII-CoDene har segmenter der man spiller tyskere som utfører hevnangrep mot sivilbefolkningen. :hmm:
Ja buhu, det er så jævla grusomt med alle disse NPC-ene og dødsanimasjonene deres. Brb mens jeg stikker og tenner et lys for hver eneste fotgjenger jeg kjørte over i GTA4.

Ja, jeg vil heller spille briter og amerikanere som pælmer fossfor-bomber på sivile tyskere fordi alle vet at de var helter og ikke har noe på samvittigheten sin. Dø plz.

Og enig med Nicholas.