Neptune's Pride - Oversiktstråden

#81
Dakar liten er butthurt fordi han tapte spillet sitt ååneeei : ((((((((((((((
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#82
Better to have played and lost than never having played at all. :smøggbikkje:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#85
Skal vise dere akkurat hvor vondt ræva mi gjør, jeg.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#86
Se så flink jeg er til å si ifra når jeg sutrer over noe. Det er eksempel å følge, det!
 
#87
Dere som har tapt, SHDR, Kalli, Fett og Martin, er bare et spill liksom. Taper du så er du ikke noe mindre verdt enn oss som vinner.......*fnis*
 

Jante

privileged CIS shitlord
#89
Dag 18 - Falske flagg.

• Jante : 29 Apr 15:45: I AM ZIM, SEND ME THE TANKS!
• Justin Case : 29 Apr 17:11: Vi må huske på å skrive kule ting her, så det ikke ser så teit ut i tråden.
• Buggz : 29 Apr 17:23: Jeg lurer litt på formålet med de 575 skipene ved grensa her.
• Buggz : 29 Apr 17:23: Dødsstjerna mi er jo bare halvferdig!
• Agradula : 29 Apr 17:47: Jeg vet ikke.
• Nilo : 29 Apr 18:10: 575! Are you mocking me?
• Agradula : 29 Apr 19:16: The board is set.
• Agradula : 29 Apr 19:16: The niggers are moving!
• Martin : 29 Apr 19:18: Vokt dem, sjofle slange!
• Jante : 29 Apr 21:40: NILO DU VET HVA JEG HAR SAGT OM DEG OG DE JÆVLA KEBABENE DINE!



En stor krig er i anmars, men hvem blir med, og hvem dreper hvem? For å få vite dette må dere nok vente ei stund til. Alt informasjon som er tilgjengelig på dette tidspunkt er at Martin er jævla lur for tida, noe som fort kan få store konsekvenser for noens stump. Utifra det galaktiske kartet har ett enkelt system skiftet hender, fra Martin til Agradula. Betyr dette at invasjonen er på vei, eller leker bare katten med den andre katten? Vi får se.



Kartet over galaksen:





Antall erobrede stjernesystem ved starten på dag 18:

Nilo: 69
Martin: 60
Jante: 48
Agra: 41
Justin: 36
Buggz: 13
[st]Yeti: 0[/st]
[st]SHDR: 0[/st]
[st]Kalli: 0[/st]



Antall stjerner:



Antall skip:




Mer deilig statistikk i form av grafer finnes her.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#91
Oppdatering kommer når redaktøren har kommet seg etter 23 timer sammenhengende faglig og sosial aktivitet med tilfredstillende mengder alkohol involvert.

EDIT: NU VA DU JÆVLA SMART MARTIN
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#93
Hvis du sjekker spillet, så ser du hvorfor. Det var tydeligvis noe så jævla smart å backe Nilo for at han skulle fiste Erlend og meg. ^^
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#95
Ja, Fetthest vokste seg altfor sterk og mektig etter den knusende seieren over Buggz, så vi så oss presset til å gi Nilo seieren for å ta han ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#96
:D
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#97
Såvidt jeg kan se leder Nilo, men en butthurt-allianse av de resterende spillerne kan jo kanskje vippe han av tronen?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#99
For utenforstående virker det kanskje som at det å komme på førsteplass er det viktigste.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Å rotte rundt i hjørnet sitt er autofail, dessverre, selv om du lever lenger enn meg.

Selv om du lever ... lenger enn meg :(