På vegne av alle som ikke spiller men alikevel koser seg med alle GigaHurtzene i tråden her, driver folk fortsatt og skriver logger/dagbøker for seg selv som skal postes når hele greia er over, eller dreit alle i det?
Dag 16 - Dagen Justin svindlet Yeti og SHDR ut av spillet.
• Jante : 27 Apr 13:09: RIP Fetthesten. He was the finest of all of us.
• Buggz : 27 Apr 14:35: RIP SHDR. He was rather useless.
• Yeti : 27 Apr 14:47: Så, har dere drept Buggz ennå eller?
• Jante : 27 Apr 15:10: Trodde dere skulle drepe Buggz. Jeg tok visst feil.
SHDR og Yeti døde på rekordtid, og butthurten lot selvfølgelig ikke vente på seg. Resten av romherskerne er litt i villrede over hva som skjer videre, men det er åpenbart at mer gloriøs krig og resulterende massiv butthurt vil skje i nær fremtid. Hvem vil bli kåret til SGs største dick? Hvem spiser den siste kebaben? Hvem frembringer sår stump hos sine nedkjempede motstandere? Følg med i neste episode!
Kartet over galaksen:
Antall erobrede stjernesystem ved starten på dag 16:
Skriver fortsatt kong notepad ja. Den som får ansvaret for å skrive sammen alt (jeg regner med at det blir én gargantuan fist? Jeg melder meg forøvrig frivillig) kommer til å vinne alle effortpoastpriser noensinne.
Jeg må si at denne maktkampen hittil har utviklet seg på måter jeg ikke forutså til å begynne med, for eksempel er Buggz sine mesterlige overlevelsesevner ganske imponerende. Som galaktisk tilskuer gleder jeg meg til å se de neste alliansene som innstiftes... og de neste som brytes.
Rimelig sikker på at neste ut er Jante. Han må vel finne noen å teame up med før han blir konsumert av alle sammen, men det er vel få som vil hjelpe noen i en så utsatt posisjon.
• Jante : 27 Apr 15:10: Trodde dere skulle drepe Buggz. Jeg tok visst feil.
• Yeti : 28 Apr 13:15: Hallo, vi er jo i farta da.
• Yeti : 28 Apr 13:15: Til Drammen, altså. Med kniv.
Yetipants formidler sin vonde stump fra graven, men ellers i galaksen hersker det ro og fred. Etter to uker med intens kriging har alle tatt et pust i bakken før butthurtinga garantert setter inn igjen for fullt til helga. Alle forsøker å ta igjen det helt ville forspranget Agradula har i antall skip, mens Buggz koser seg i en SHDR- og Yetifri galakse. Justin bader i jødegullet sitt og ler hele veien til banken, mens alle forsøker å finne ut hva resten vil finne på i morgen.
Kartet over galaksen:
Antall erobrede stjernesystem ved starten på dag 17:
Det er eneste måten Yeti kan berge litt ære. "jaja jeg klarte ikke å drepe Buggz, men han vant iallefall. Det betyr vel at jeg egentlig ble nummer to da. Men men. :smøggdågg:"
Det er eneste måten Yeti kan berge litt ære. "jaja jeg klarte ikke å drepe Buggz, men han vant iallefall. Det betyr vel at jeg egentlig ble nummer to da. Men men. :smøggdågg:"