Neptune's Pride - Oversiktstråden

D

Deleted member 91

Gjest
På vegne av alle som ikke spiller men alikevel koser seg med alle GigaHurtzene i tråden her, driver folk fortsatt og skriver logger/dagbøker for seg selv som skal postes når hele greia er over, eller dreit alle i det?

Jante

privileged CIS shitlord
Jeg vet ikke med resten, men jeg skriver fortsatt. :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Og jeg har skrevet ganske mye. Mangler en liten finisher og så er den klar for publisering.

Skal jeg legge den ut snart, eller venter vi med alle til hele smæla er over?

Jante

privileged CIS shitlord
Er vel kulere med en schvær reveal etter at vinneren er kåret?

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja, en episode om gangen!

Jante

privileged CIS shitlord
Dag 16 - Dagen Justin svindlet Yeti og SHDR ut av spillet.

• Jante : 27 Apr 13:09: RIP Fetthesten. He was the finest of all of us. :(
• Buggz : 27 Apr 14:35: RIP SHDR. He was rather useless. :(
• Yeti : 27 Apr 14:47: Så, har dere drept Buggz ennå eller?
• Jante : 27 Apr 15:10: Trodde dere skulle drepe Buggz. Jeg tok visst feil.

SHDR og Yeti døde på rekordtid, og butthurten lot selvfølgelig ikke vente på seg. Resten av romherskerne er litt i villrede over hva som skjer videre, men det er åpenbart at mer gloriøs krig og resulterende massiv butthurt vil skje i nær fremtid. Hvem vil bli kåret til SGs største dick? Hvem spiser den siste kebaben? Hvem frembringer sår stump hos sine nedkjempede motstandere? Følg med i neste episode!

Kartet over galaksen:

Antall erobrede stjernesystem ved starten på dag 16:

Nilo: 69
Martin: 61
Jante: 48
Agra: 40
Justin: 46
Buggz: 13
[st]Yeti: 0[/st]
[st]SHDR: 0[/st]
[st]Kalli: 0[/st]

Antall stjerner:

Antall skip:

Mer deilig statistikk i form av grafer finnes her.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Skriver fortsatt kong notepad ja. Den som får ansvaret for å skrive sammen alt (jeg regner med at det blir én gargantuan fist? Jeg melder meg forøvrig frivillig) kommer til å vinne alle effortpoastpriser noensinne.

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg må si at denne maktkampen hittil har utviklet seg på måter jeg ikke forutså til å begynne med, for eksempel er Buggz sine mesterlige overlevelsesevner ganske imponerende. Som galaktisk tilskuer gleder jeg meg til å se de neste alliansene som innstiftes... og de neste som brytes.

Rimelig sikker på at neste ut er Jante. Han må vel finne noen å teame up med før han blir konsumert av alle sammen, men det er vel få som vil hjelpe noen i en så utsatt posisjon.

D

Deleted member 91

Gjest
Og hva faen er dealen med at Nilo er så jævla massiv, seriøst, nå kommer dem derre utlendingane og tar stjernane våres igjen.

Jante

privileged CIS shitlord
Dag 17 - Stille før stormen?

• Jante : 27 Apr 15:10: Trodde dere skulle drepe Buggz. Jeg tok visst feil.
• Yeti : 28 Apr 13:15: Hallo, vi er jo i farta da.
• Yeti : 28 Apr 13:15: Til Drammen, altså. Med kniv.

Yetipants formidler sin vonde stump fra graven, men ellers i galaksen hersker det ro og fred. Etter to uker med intens kriging har alle tatt et pust i bakken før butthurtinga garantert setter inn igjen for fullt til helga. Alle forsøker å ta igjen det helt ville forspranget Agradula har i antall skip, mens Buggz koser seg i en SHDR- og Yetifri galakse. Justin bader i jødegullet sitt og ler hele veien til banken, mens alle forsøker å finne ut hva resten vil finne på i morgen.

Kartet over galaksen:

Antall erobrede stjernesystem ved starten på dag 17:

Nilo: 69
Martin: 61
Jante: 48
Agra: 40
Justin: 46
Buggz: 13
[st]Yeti: 0[/st]
[st]SHDR: 0[/st]
[st]Kalli: 0[/st]

Antall stjerner:

Antall skip:

Mer deilig statistikk i form av grafer finnes her.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg har trua på at Buggz vil kuppe heile driden.

Jante

privileged CIS shitlord
Det er eneste måten Yeti kan berge litt ære. "jaja jeg klarte ikke å drepe Buggz, men han vant iallefall. Det betyr vel at jeg egentlig ble nummer to da. Men men. :smøggdågg:"

Det er eneste måten Yeti kan berge litt ære. "jaja jeg klarte ikke å drepe Buggz, men han vant iallefall. Det betyr vel at jeg egentlig ble nummer to da. Men men. :smøggdågg:"
Wow, jeg tror du traff midt i blinken der....

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hæh?

Bare chillern forøvrig. Gleder meg til de neste faller, høyden der blir såpass at Erlend og meg vil se ut som om vi snubla over ei maurtue i forhold. :D

Flauere å snuble over en maurtue enn å bli dytta utfor et stup.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dette med similer, dere. Vanskelig.