Ninja Gaiden

Ryu skal selvfølgelig ta hevn på Doku siden han drepte hele klanen hans og stjal det mørke drage sverdet (på godt norsk).

Noen har ikke fulgt med.

Opprinnelig skrevet av thagen@11.07.2004, 05.36
Ryu skal selvfølgelig ta hevn på Doku siden han drepte hele klanen hans og stjal det mørke drage sverdet (på godt norsk).

Noen har ikke fulgt med.
73224​
For meir informasjon, sjå baksida av coveret. :p

Jeg så faktisk på baksiden av coveret første gang jeg så Ninja Gaiden på salg. :p

Hm.. Så Doku er den mystiske "fyren" i rustningen.. Jaja, først så trodde jeg at nesten alle fiender var likedanne (unntatt det de kalte greater fiends, med andre ord Doku), helt til jeg kom litt lenger i spillet. :svette:

Jeg Prøvde Gaiden bittelitt (til jeg døde :p )
jeg syns det virka genialt. Vakker grafikk og veldig godt gameplay.
Skal straks starte og spille det ''for real''.
Gleder meg :D

Opprinnelig skrevet av Shadar@11.07.2004, 23.20
Du har altså ikke forstått at Fiend betyr demon, og slett ikke det samme som fiende?

Artig linguistisk trivia #96

Nesten alle kristne språkkulturer har ord derivert fra demon som negativum? For eksempel: Fiende, Nemesis, Pandemonium, og en hel haug annet.

Godt å ha meg, hæh?
73481​
Jo, jeg har forstått at Fiend betyr demon. Og jeg visste det fra før av, også.. Men egentlig så trodde jeg at Fiend var en egen rase av demoner.

Tror denne ekstra pakken har fått en navn: Ninja Gaiden Hurricane vol 1.
Man laster ned spillet før man starter Master Ninja Tournament runde 2.
Man bruker altså alt det nye stæset i neste runde.

Men vis som ikke vil spille en runde av Ninja Gaiden Master Tournament?
Må vi melde oss på for å få ekstra materiale?

Under er en link til IGN's hjemmeside. Her står det dere
trenger å vite.

http://xbox.ign.com/articles/531/531106p1.html

Opprinnelig skrevet av Momochi Zabuza@21.07.2004, 13.32
Misunner de som har Xbox Live  <_<
Hva koster det måndtlig?
77476​

Man betaler 599 per år.

nå har jeg bare tatt en liten titt på hva dere har snakket om, men jeg har et lite spørsmål. Jeg har spil Ninja på Playstation for noen årsiden. Da klarte jeg sirka fem brett, ikke mer. Kunne nok klart mer hvis jeg hadde drevet litt mer med det, men nok om det. Hadde jeg hat STORE problemer med det nye?? Er det noe for meg?? Jeg er redd for at jeg kommer til en boss og så klarer jeg ikke han og så gidder jeg ikke mer.

Brukte ekstra lang tid på det (kan ha noe med at jeg knerta flaggermus til tusen for å oppgradere wodden sword) men det var utrolig morsomt. Kom til chapter 7 på super hard, eller hva det nå var da jeg ga meg. Synd jeg ikke orker å kjøpe orginalen, det ser morsomt ut med nye våpen, drakter osv.

så ting blir oppgradert og sån??

Er det litt som Diablo da? At man får tinga oppgradert og slike ting??

Nei, nå må noen forklare meg noe her. Hurricane Pack Vol. 1 er det intrernett eller er det vanlig X Box?? Hvis du kjøper det må man han en annen verson og da eller er det et eget spill?

Våpenene i spillet kan oppgraderes, slik at de gjør mere skade, ikke noen stor del av spillet, men det er nesten en selfølge for å klare å fullføre spillet.

Hurricane Pack vol.1 er den første av to utvideleser som bringer nye fiender, bosser og våpen til spillet, som man kan instalere etter å ha gjennomført spillet en gang, for slik å gi spillet større gjenspillingsverdi. Har ikke gjort dette selv da...

så det ligger på spille alså?? Men de bildene som er på dette forumete det er fra den vanlige ikke sant??

jeg har kjøpt det nå. Det er drit kult. Den fighte-stilen han begynner med. Forandrer den seg eller er den sån??

Dette spillet er vel rett og slett frustrerende, ga opp med andre boss 4 mnd siden eller noe. Utrolig deilig grafikk og gameplay etc. Men jeg har vel ikke...

1337 h@xX0r1n5 n1n9@ sk1IIs00r

du har ikke det nei. Jeg synes det var utrolig kult. Nå har ikke jeg kommet forbi første boss enda da, men han er snart tatt. Syntes det var utrolig kult når man hadde fått teken på det. Grom grafikk var det ja. :D

Opprinnelig skrevet av Knasen@05.01.2005, 21.49
du har ikke det nei. Jeg synes det var utrolig kult. Nå har ikke jeg kommet forbi første boss enda da, men han er snart tatt. Syntes det var utrolig kult når man hadde fått teken på det. Grom grafikk var det ja. :D
158766​
Han bossen der er superlett. For meg var det bare å stille seg ved siden av veggen å hoppe opp å etter den å ta et slikt "komme ned fra himmelen" angrep. stilen hans er den samme hele tiden, men du lærer en masse nye knep, og de forskjellige våpnene bestemmer jo lissom hvordan man fighter (det er altså "forskjellig stil" på de forskjellige våpen. Selv synes jeg at diabro sverdet er det beste (moser de stygge lilla turnerene) med woden sword som en dårlig nummer to (bare fordi det koster så helvettes med spenn å oppgradere det fult ut)
for meg var vel andrebossen verst