Noen som IKKE liker WoW her?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jøsses, dere er fantastiske. Her startet jeg et emne der vi som ikke likte Wow kunne syte og klage over det, men så blir emnet tydeligvis blitt "omg wow er så bra lol" sånn som alle de 234 WoW emnene på forumet. Godt jobba.

care...

Men for oss som faktisk skjønner noe og deltar i debatten så skjønner man at det foregår en diskusjon om hvorfor WoW er bra eller dårlig... Det er sånt som egentlig skal skje på et forum for at det skal bli interessant...

care meg her og care meg der mr. fanboy

jeg skjønner altfor godt hva som foregår i denne diskusjonen, bare synd det har utviklet seg til noe helt annet enn det startet som. det jeg syter over.

Formålet med emnet var altså ikke å åpne for debatt om hva som gjør WoW dårlig\bra for forskjellige mennesker?

Wow. Du er da meg en flott tåpe.

C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@20.03.2005, 22.27
Formålet med emnet var altså ikke å åpne for debatt om hva som gjør WoW dårlig\bra for forskjellige mennesker?

193464​
Meninga var å finne ut om det var mange som ikke likte wow.
Det konstatert at det er mange som liker det, så denne tråden er for alle som missliker det.

Opprinnelig skrevet av Crizpy+20.03.2005, 22.37-->
<!--QuoteBegin-Kozeloz
@20.03.2005, 22.27

193464​
Meninga var å finne ut om det var mange som ikke likte wow.
Det konstatert at det er mange som liker det, så denne tråden er for alle som missliker det.
193471​
[/b]
Kunne ikke sagt det bedre selv. Siden det finnes 347 wow-masturbasjons emner så var det ikke hensikten min å lage en ny. Meningen var at vi som ikke likte det kunne få boltre oss litt. Men selvfølgelig må fanboisen komme å trolle.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor folk bruker tid på å mislike noe. Bare stikk og spill noe annet, det er ikke verre enn det.

Er det virkelig så irriterende at folk liker WoW?

Jeg har aldri rakket ned på folk som liker WoW, kjenner mange som spiller det og det er helt greit for meg. Hensikten var bare å lage et emne der vi som ikke likte det kunne utveksle våre negative meninger om det. Det jeg ser på irriterende er når WoW'ere er på misjonsferd i emnet her og absolutt skal forkynne om hvorfor det er så dødsfett å ha en Paladin på level 40 fordi da får du en magisk ku eller noe sånt. Vi som ikke liker WoW er ikke interessert i å høre på det.

Er det så irriterende da?

bj0nniz er sint for at vi some liker wow poster i flame wow emnet hans. =)

Edit:

Jeg har liten interesse for å lese om hva folk gjør mens dem onanerer, men jeg syter da for faen meg ikke over det?

For dere som tror kampsystemet er så enkelt som det er på de 20 første levlene tar feil. Det er mye som spiller inn for å skille en god og en dårlig spiller (nå tenker jeg PvP)

-For det første har man gjerne 20+ abilities eller spells som må brukes riktig. Det riktige mot en horde er ikke ofte det lureste mot en mage for å ta et eksempel. Man merker STOR forskjell på en god og dårlig priest (som skal heale hele gruppa) i en instance.

-Fordeling av Talentpoints: På hvert level etter lvl 10 får man et talent point som man gjør karakteren sin unik. Disse må fordeles ut ifra hvilken spillestil du har, og ikke bare å kopiere fra et forum man finner på nettet. Ingen build passer alle.

-Items har diverse stats, som +agility +intelligence +strenght osv. Her må noe ofres fremfor andre ting, derfor er valg av items veldig viktig for hvor bra karakteren din sloss. Det gjelder å balansere poengene riktig.

Skjønner godt at folk ikke liker det, likte heller ikke mmorpg tidligere.

Opprinnelig skrevet av salamando@20.03.2005, 23.46
bj0nniz er sint for at vi some liker wow poster i flame wow emnet hans. =)

Edit:

Jeg har liten interesse for å lese om hva folk gjør mens dem onanerer, men jeg syter da for faen meg ikke over det?
193511​
wow det var en bra sammenligning der vant du diskusjonen mr. smartey man.

eller ikke.

synd for deg at du ikke har interesse av å høre våre meninger men dette er jo -internet- så du er jo strengt tatt ikke nødt til å lese de. Hadde det vært moderatorer med BALLER her så skulle hele troll-patruljen som var innom her blitt banna. [sinttryne]

Jeg har dessverre ikke baller, men jeg kan prøve å rydde opp likevel.
Fra nå av kan dere snakke om spillet i en av de andre WoW-trådene, og så kan de som vil sutre få gjøre det i fred her.

Edit: "feilpostede" poster vil ikke bli flyttet sånn som i de andre trådene, men slettet.

Bra at du lager totalt irrelevante emner som ikke åpner for debatt av noe slag, da?

<_<

De som ikke liker wow her er det for wow som et mmorpg eller rett og slett fordi syns det er dritt og betalle måneds betalling, med kort ?

Jasså mr.carebear? Så hvis man liker et spill og forsvarer det på en saklig måte får man den negative tittelen fanboi? Da velger jeg å kalle deg for en homo...

BTW: Hvordan i helvete forventer du å få et svar på dette spørsmålet du stilte i første post?
Et spørsmål til, hva er det som gjør WoW så sinnvakt mye bedre enn andre MMORPG?
Tror du en som ikke liker wow kan fortelle deg hva som gjør spillet så bra? Du er da neimen ikke særlig smart eller saklig?

Opprinnelig skrevet av Kozeloz+21.03.2005, 01.47-->
Bra at du lager totalt irrelevante emner som ikke åpner for debatt av noe slag, da?

<_<
193584​
[/b]
Dette er ikke holmgang, så det var det som var meningen.

Opprinnelig skrevet av delta zai@21.03.2005, 02.13
De som ikke liker wow her er det for wow som et mmorpg eller rett og slett fordi syns det er dritt og betalle måneds betalling, med kort ?
193586​
Jeg liker ikke wow fordi jeg ikke liker spillet. Hadde jeg likt det hadde jeg sikkert gladelig betalt for å spille det.

Opprinnelig skrevet av Frenzy@21.03.2005, 03.11
merklig at folk vil fokusere så mye på et spill de ikke liker... :blunk:
193594​
Fordi det er morsomt å skrive negative ting om et spill, fordi det er så mange som tar det personlig og blir provosert.
Sånn som her:

<!--QuoteBegin-The Creature
@21.03.2005, 05.52
Jasså mr.carebear? Så hvis man liker et spill og forsvarer det på en saklig måte får man den negative tittelen fanboi? Da velger jeg å kalle deg for en homo...

BTW: Hvordan i helvete forventer du å få et svar på dette spørsmålet du stilte i første post?
Et spørsmål til, hva er det som gjør WoW så sinnvakt mye bedre enn andre MMORPG?
Tror du en som ikke liker wow kan fortelle deg hva som gjør spillet så bra? Du er da neimen ikke særlig smart eller saklig?
193604​
Kort sagt, jeg var aldri ute etter noen saklig debatt, men siden dette er over fatteevne for de fleste så må jeg beklage det.

Homo eller ei, når jeg stilte det spørsmålet håpet jeg på noen morsomme og sarkastiske svar, og ikke akademiske formularer på hvorfor wow er så mye bedre en andre spill fordi når man er night elf på level 37 så får man en syngende fisk. Siden det var 823 wow emner tenkte jeg det kunne være litt gøy med et emne der vi mislikte wow kunne henge litt.

Jeg har aldri påstått at jeg har vært spesielt saklig, så det skal jeg ikke stå til regning for. Det er uansett vanskelig å ta deg for en saklig og intelligent person når du åpner den fantastiske posten din med "mr. carebear". Ja jeg vet jo at det er "care"-ordene som er in og akkurat nå og det er sååååå morsomt, men siden du prøver å ordlegge deg som en saklig og opplyst person så funker ikke den kombinasjonen for meg.

Det med intelligens tror jeg er rimelig irrelevelant siden vi faktisk snakker på internett.

Skulle du fortsatt syte og klage over dette så for all del må du gjøre det. Det at noen snakker stygt om et spill du liker kan være vanskelig å tolerere, men for all del: stå på.

Status
Stengt for ytterligere svar.