Opprinnelig skrevet av Kozeloz+21.03.2005, 01.47-->
Bra at du lager totalt irrelevante emner som ikke åpner for debatt av noe slag, da?
193584
[/b]
Dette er ikke holmgang, så det var det som var meningen.
Opprinnelig skrevet av delta zai@21.03.2005, 02.13
De som ikke liker wow her er det for wow som et mmorpg eller rett og slett fordi syns det er dritt og betalle måneds betalling, med kort ?
193586
Jeg liker ikke wow fordi jeg ikke liker spillet. Hadde jeg likt det hadde jeg sikkert gladelig betalt for å spille det.
Opprinnelig skrevet av Frenzy@21.03.2005, 03.11
merklig at folk vil fokusere så mye på et spill de ikke liker... :blunk:
193594
Fordi det er morsomt å skrive negative ting om et spill, fordi det er så mange som tar det personlig og blir provosert.
Sånn som her:
<!--QuoteBegin-The Creature@21.03.2005, 05.52
Jasså mr.carebear? Så hvis man liker et spill og forsvarer det på en saklig måte får man den negative tittelen fanboi? Da velger jeg å kalle deg for en homo...
BTW: Hvordan i helvete forventer du å få et svar på dette spørsmålet du stilte i første post?
Et spørsmål til, hva er det som gjør WoW så sinnvakt mye bedre enn andre MMORPG?
Tror du en som ikke liker wow kan fortelle deg hva som gjør spillet så bra? Du er da neimen ikke særlig smart eller saklig?
193604
Kort sagt, jeg var aldri ute etter noen saklig debatt, men siden dette er over fatteevne for de fleste så må jeg beklage det.
Homo eller ei, når jeg stilte det spørsmålet håpet jeg på noen morsomme og sarkastiske svar, og ikke akademiske formularer på hvorfor wow er så mye bedre en andre spill fordi når man er night elf på level 37 så får man en syngende fisk. Siden det var 823 wow emner tenkte jeg det kunne være litt gøy med et emne der vi mislikte wow kunne henge litt.
Jeg har aldri påstått at jeg har vært spesielt saklig, så det skal jeg ikke stå til regning for. Det er uansett vanskelig å ta deg for en saklig og intelligent person når du åpner den fantastiske posten din med "mr. carebear". Ja jeg vet jo at det er "care"-ordene som er in og akkurat nå og det er sååååå morsomt, men siden du prøver å ordlegge deg som en saklig og opplyst person så funker ikke den kombinasjonen for meg.
Det med intelligens tror jeg er rimelig irrelevelant siden vi faktisk snakker på internett.
Skulle du fortsatt syte og klage over dette så for all del må du gjøre det. Det at noen snakker stygt om et spill du liker kan være vanskelig å tolerere, men for all del: stå på.