Noen som IKKE liker WoW her?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hjelper lite det når spillet er møkk kjedelig nå. Jeg ville virkelig like WoW, og har fulgt det siden det ble annonsert for godt over 3 år siden, men det går bare ikke. Tror ikke sjangeren er noe for meg, og jeg fatter ikke hvordan folk kan fortsette å spille i måneder og år.

Altså. hvis man har fått 90 timer ut av et spill man betalte 450,- for, så bør man være temmelig fornøyd. =) Veldig få spill gir så mye spilletid som det der, før det er over.

True, jeg trpr også at et godt community er bra i et slikt spill...

Wow, joa det er kult den første uka så kult er wow , etter vert føler man seg så luka i spillet og føler at spiller blir for tamt , det er ikke nok valg muligheter , litt for sperret etter min smak . jeg er ikke så keen på mmorpg spill men men ..

jeg holder meg Til D&D , Forgotten realms , Hunter eller andre mye mere moro pen and paper games.

noen sikkelig rpg spill og anbelfale er : Baldurs gate , Ice wind dale (selv om de begynner og bli gammle er de faktisk mye mere utfyllende og metende angående det meste i Rollespill verden ;) Fallout er et genialt rpg spill i framtiden ! )

Mye av rollespill følelsen forsvinner når du ser en fjortis med navn "Asswiper" spamme chatten "DOES ANYONE HAVE ANY MONEY PLZ PLZ IM BROKE". =D

Vurderer å teste en av RP serverene. Skal vist ha en veldig streng policy som skal fremheve rollespilling.

Opprinnelig skrevet av salamando@15.03.2005, 02.41
Mye av rollespill følelsen forsvinner når du ser en fjortis med navn "Asswiper" spamme chatten "DOES ANYONE HAVE ANY MONEY PLZ PLZ IM BROKE". =D

Vurderer å teste en av RP serverene. Skal vist ha en veldig streng policy som skal fremheve rollespilling.
190220​
Jeg har fått beskjed om å begynne på RP server flere ganger nå jeg :flau:
Baaare fordi jeg spammer ned folk som ikke møter opp når det er raid i byen, og disowner dem fra the alliance, hehe.. Infidels..

Men det er sant det du sier.. Når noen går rundt og heter Misstiss så ødelegger det litt..

"Litt" of topic, men en ting jeg ikke skjønner er hvorfor folk som ikke er med på raids, defender folket, og er grise sure når de blir slakta av horde er på en PvP server?? Burde blitt ass kicka langt til gokk, ja helt till thousand needles faktisk..

Opprinnelig skrevet av salamando@15.03.2005, 01.41

190220​
RP serverene er mer vennlig enn pvp og pve... Har en char på earthring og høyere lvl chars er i større grad villig til å hjelpe de i lavere lvl's... Det er ikke den intense lvl grind fokuseringen... I tillegg snakker flertallet i førsteperson(som om de er rollefiguren)...

når det er sakt så flagger motparten deg "on sight".. samme om de er 10 lvler over eller under deg... Husker da jeg var i Barrens og questa så kom en horde 11 lvl'er lavere enn meg og flagga meg... wtf... Det morsomste var at han kom tilbake kanskje 20 ganger... Helt til jeg dro.... Litt senere møtte jeg en Horde som jeg ikke kunne se lvl'en på(altså +10).... da var det min tur til å dø hehe....

(Cosmos, CTmod)

Såklart er det litt teit å si at en som er 5 lvler over deg "ganker" deg på en PvP-server, men når to gnomer med mounts camper veien ut fra Barrens, som er low-lvl område, så ser jeg ikke det helt farlige i det. Det er jo bare slemt og ødeleggende for følsen i spillet. Jeg vil gjerne ha en sjanse til å ta de jeg spiller mot.

(jeg sap'a foresten en lvl 25 som jeg så ganke folk i går, det var kos :)

Når jeg skal ha ekte Roleplaying så forholder jeg meg til Single Player RPG.
Spør du meg så er vel hovedfokuset i WoW, PvP. Er ikke så mange alternativer i WoW til Rolespilling. (Du kan ikke ha hus osv)

Opprinnelig skrevet av Darkstorm@15.03.2005, 13.38
Når jeg skal ha ekte Roleplaying så forholder jeg meg til Single Player RPG.
Spør du meg så er vel hovedfokuset i WoW, PvP. Er ikke så mange alternativer i WoW til Rolespilling. (Du kan ikke ha hus osv)
190340​
yepp , likewise her .
hadde vert moro vis d var noen kule spells til mage i wow , spellsa skulle vert mere D&D insperert etter mitt synspunkt.

hadde vert kult , vis du kunne mekka guild houses , castels og måtte beskytte dem fra andre som ville ta dem over.

Nå må du jo huske at WoW alltid vil være under utvikling, det er jo tett å kreve så mye av WoW allerede... Bare vent med tiden, kanskje dere er klare for å spille WoW om et års tid?

Jeg, for min del, har IKKE lyst på egne hus etc. , bare se på SWG, alle planetene du kan bygge på er kolonisert, mer lag og ødelegger "miljøet".

Det er da snakk om at man kan ta over byer etterhvert? Når battlegrounds kommer?

"Guild hall Instances" hadde vært kult. Med itemlocker og andre ting. Det hadde vært fett det. Generelt mer guild stuff, det er det WoW savner.

Opprinnelig skrevet av salamando@15.03.2005, 17.17
"Guild hall Instances" hadde vært kult. Med itemlocker og andre ting. Det hadde vært fett det. Generelt mer guild stuff, det er det WoW savner.
190507​
vis det hadde vert på wow , så hadde sjangsen for at jeg hadde spillt vert mye større :p det var faktisk ikke en dum ide.

savner Arenaer :p egentlig hadde vert sikkelig festelig og vært med da.
eller var det bare jeg som ikke fant det på betaen ?

Opprinnelig skrevet av Darkstorm@15.03.2005, 21.58
Hvis det er PvP Arenar du sikter etter, så er det det i WoW.
190729​
nja , tenkte sån man ser på en av wow videoene , da fighter man monstere ogsån :p men d kommer vel senere.

Du tenker på Instances? Det er tydlig at du ikke har satt deg så mye inn i WoW!!!... Haha...

Det kommer hvertfall etter hvert slike Byer factions må sloss over for å beholde... Og trenger jeg å nevne PvP honor systemet? Hvis man når en viss ranking får man tilgang til officers barracks osv så kan man få unike armors og andre rewards, blant annet billigere epic mount... Det vil også komme noen flere utendørs raid monstres...

Status
Stengt for ytterligere svar.