Noen som IKKE liker WoW her?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Selvsagt. Snart tar vi over verden. Håper det kommer noen Goons inn på stortinget, da kunne politikken fått en herlig vinkling, vett je'. =D
 
Opprinnelig skrevet av Shigsy@20.03.2005, 22.33
Etter min noe begrensede erfaring med WoW, må jeg si jeg er veldig enig med fyren som har skrevet dette:

http://blog.vg.no/post/3/171
193470​
Han kom til lvl 5 og løp nok rundt i wetlands ashenvale eller no sånt og ble ganka

men noe av det han sier er rett, når man starter nye karakterer blir man veldig lei av å løpe rundt for noen folk bare for å ende opp med høyere reiseutgifter enn det du får i reward.
 
Opprinnelig skrevet av bj0nniz@21.03.2005, 09.41
Fordi det er morsomt å skrive negative ting om et spill, fordi det er så mange som tar det personlig og blir provosert.
193617​
Etter de postene jeg har lest i denne tråden, så vil jeg påstå at det er du som blir mest provosert :plystre:
 
Bj0nniz du er en veldig provoserende person det skal du ha... Jeg brukte ordene care og carebear slik at du skulle forstå, siden du er på det nivået i livet ditt... Du tåler tydligvis ikke at folk prater positivt om et spill du ikke har forstått driten ut av... Du kan ikke snakke spesiellt negativt om et mmorpg du har spillt i noen dager... Men kom igjen, du har jo ikke akkurat begynt å delta i denne tråden før nå og med en gang du åpnet kjeften din ødela du din egen tråd... Så smart, så smart... Og du fikk deg et par hundre fiender...
 
The Creature, du får sagt det. Jeg kan altså ikke snakke negativt om et spill jeg har spilt i noen dager? Hvor mange uker og timer må til før jeg får lov til å si noe om det?

Jeg har ikke noe imot at folk snakker positivt om WoW, det er sikkert et bra spill for de som liker sånt, men som sagt ikke noe for meg. Folk kan gjerne poste bilder av at de onanerer på wow-eska si, men vennligst ikke i wow-hat threaden. Det er trolling og er ikke noe kult.

Jeg kunne tatt deg seriøst om du ikke hadde begynt å snakke om livsnivå og intelligens. For å si det på ditt språk: stfu plz n00b.
Du vet ikke en dritt om meg, du har lest noen av postene mine på forumet her og dannet deg en profil av meg inne i hodet ditt. Så underholdende som det måtte være for deg så blir det bare idiotisk når du skal overbevise meg om at jeg ikke "forstår" WoW.

Det verste du skriver er at jeg har fått meg et par hundre fiender. Gee wiz, nå er jeg glad for at jeg har kommet meg hjem fra jobb sånn at jeg slipper å bli oppdaget på gata av fiendene mine. Av alt det idiotiske du har sagt så tar det kaka. Heldigvis spiller ikke jeg wow så da slipper jeg å bli raida av guildet ditt.
 
Kort sagt, jeg var aldri ute etter noen saklig debatt, men siden dette er over fatteevne for de fleste så må jeg beklage det.
AHAHHAHAHAH. Ban?
 
Jeg har slutta å spille WoW nå. Han fyren på VG bloggen og bj0nniz har overbevist meg. WoW er jo egentlig temmelig kjedelig. Det er jo bare og gjøre det samme om og om igjen.

Skulle gjerne hatt noe med variasjon, som Gran Turismo 4, der man kan kjøre irundt på mange forskjellige baner med tusenvis av forskjellige biler. Vi glemmer det faktum at jeg hater bilspill, og jeg vet jeg ikke kommer til å like det hvis jeg kjøper det. Jeg kjøper det uansett og blir skikkelig sinna\lei meg når dette spillet ikke er hva jeg trodde. Så tar jeg og går på et forum, og "later" som om jeg skal mekke et bra topic om hvorfor Gran Turisimo ikke funka for meg.

Deretter setter jeg en hagle til kjeften og skyter meg selv.
 
Opprinnelig skrevet av bj0nniz@21.03.2005, 15.18
The Creature, du får sagt det. Jeg kan altså ikke snakke negativt om et spill jeg har spilt i noen dager? Hvor mange uker og timer må til før jeg får lov til å si noe om det?

Jeg har ikke noe imot at folk snakker positivt om WoW, det er sikkert et bra spill for de som liker sånt, men som sagt ikke noe for meg. Folk kan gjerne poste bilder av at de onanerer på wow-eska si, men vennligst ikke i wow-hat threaden. Det er trolling og er ikke noe kult.

Jeg kunne tatt deg seriøst om du ikke hadde begynt å snakke om livsnivå og intelligens. For å si det på ditt språk: stfu plz n00b.
Du vet ikke en dritt om meg, du har lest noen av postene mine på forumet her og dannet deg en profil av meg inne i hodet ditt. Så underholdende som det måtte være for deg så blir det bare idiotisk når du skal overbevise meg om at jeg ikke "forstår" WoW.

Det verste du skriver er at jeg har fått meg et par hundre fiender. Gee wiz, nå er jeg glad for at jeg har kommet meg hjem fra jobb sånn at jeg slipper å bli oppdaget på gata av fiendene mine. Av alt det idiotiske du har sagt så tar det kaka. Heldigvis spiller ikke jeg wow så da slipper jeg å bli raida av guildet ditt.
193726​

HAHAHAHAHAHAHA!!!! Du sier at jeg ikke kjenner deg og vet hvem du er, men du påstår at stfu plz n00b er mitt språk? du er en selvmotsigende faen... Og du har jo allerede innrømmet at du laget denne tråden bare for spam, siden du ikke ville ha noen diskusjon, du er faen meg ikke sann, Du starter en tråd som heter "Noen som IKKE like WoW her?" på Norges største spillforum og forventer at ingen skal komme med pro-argumenter? Du er som sagt ikke sann... Utifra nicket ditt ville jeg heller kalt deg en sfu-plz-n00b-fyr, du har jo faktisk leeta opp o'n i navnet ditt til en 0...
 
Jøss, der tok du meg gitt :svette:

Uansett, dette innser til og med jeg blir for dumt. Så jeg er ikke så gira på mer kverulering.

Salamando, jøss sykt der slo du spikern på hodet jeg er imponert wow.
 
Salamando, jøss sykt der slo du spikern på hodet jeg er imponert wow.
Var ikke så vanskelig, jeg trodde folk hadde forstått det for lengst. Var liksom der og lura, og jeg måtte gripe sjangsen og ta det fatt. Det er en skitten jobb, men noen måtte gjøre det. lizm.
 
Altså, dere vil ikke at idiotene skal brenne bål, men alikevel så gir dere dem ved?

Hva med å si det på et språk han forstår? STFU plx nabb for eksempel? :)
 
plx=plz=please
nabb=noob=newb=newbie=new beginner

med andre ord...
dette er neste generasjons l33t språk :rulleøyne:
 
Opprinnelig skrevet av analvakUm@23.03.2005, 13.49
Som i at det skulle være mer forståelig for han eller for deg ?
Og hva betyr egentlig plx eller nabb?
194689​

Hmm... Etter hva jeg forstår, og etter å ha lest hva jeg selv skrev, kom jeg fram til den konklusjonen at det faktisk var ham det skulle bli mer forståelig for.

En liten kommentar; jeg ser at du går etter det, så veldig filsofiske, nicket "analvakUm,"
Er du virkelig den rette til å korektere andre?
 
Etter det jeg har lest i dette emnet her trenger man ikke ha så dypt nick for å ta seg friheten til å korrektere andre :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.