Opprinnelig skrevet av Luthien@16.02.2005, 23.30
Jeg har snakket en del om wc3 og wow med han fyren på skolen min og kan noen svare på om forskjellene er så store at jeg kommer til å elske wow. Joda, skapningene påvirker meg til en viss grad, men jeg klarer ikke å like dem. Selv om jeg ellers er veldig glad i alver, særlig night elfs.
Jeg sa at jeg prøvde spillet pga eksen, men at det har ikke gitt meg noe som helst. Samt at jeg har ikke tiden til å investere i et spill som er kjedelig FOR meg.
Og jeg røyker ingenting
Jeg har snakket en del om wc3 og wow med han fyren på skolen min og kan noen svare på om forskjellene er så store at jeg kommer til å elske wow. Joda, skapningene påvirker meg til en viss grad, men jeg klarer ikke å like dem. Selv om jeg ellers er veldig glad i alver, særlig night elfs.
Jeg sa at jeg prøvde spillet pga eksen, men at det har ikke gitt meg noe som helst. Samt at jeg har ikke tiden til å investere i et spill som er kjedelig FOR meg.
Og jeg røyker ingenting

178726
Bortsett fra at det er det samme universet som blir brukt i begge spillene, er WoW og WC3 veldig forskjellige spill. WC3 er strategispill, mens WoW er et MMORPG, altså et "massively multiplayer online role playing game." Du kan godt elske WoW selv om du hater WC3, så sant det er gameplayet i WC3 du hater, og ikke selve Warcraft universet.
Og til Frenzy: Sorry mate. Tror jeg må skuffe deg. Jeg har ikke nok lyst på spillet til å gidde å betale 100 kr i måneden.