Nytt XCOM på gang, fuck yeahr!

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#21
Jeg må faktisk si meg positivt overrasket, men håper også det blir litt mer enn bare å plaffe ned de slimete bodysnatchertingene.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#23
... Okay. Jeg tissa på meg. Firaxis? X-COM remake? Å FY FAEN. Strategi? Ålø. Gjør det turn-based! Plz.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
Tror vel heller Firaxis gjør det til en coop-tps. Gleder meg til å se coversystemet deres.
 

Lodin

Der Waaaah
#25
Trur det beste hadde vært om det var nedlastbart. Har ingen tro på at man kan holde seg lojal mot orginalen og fremdeles være AAA. Alt de trenger å gjøre er å remake orginalen med moderne grafikk og en og annen funksjon som er blitt standard i sjangeren med årene.
 

Lodin

Der Waaaah
#27
Vel, det første spillet de laga etter at Microprose ble omstrukturert var vel Civ 3 og vi husker alle hvordan det var. :p
Men ja, om det er noen som kan greie dette så er det de.

E: Jeg er mongo, det første de mekka var Gettysburg og mellom det og Civ 3 kom Alpha Centauri.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30
Vel, det første spillet de laga etter at Microprose ble omstrukturert var vel Civ 3 og vi husker alle hvordan det var. :p
Faen har dette å si? Det nyeste spillet til Firaxis er Civ V.
 
#31
Og Civ 3 eier for øvrig.
 

Lodin

Der Waaaah
#32
Syns jeg og, men det er ikke til å stikke under en stol at det blir sett på som det desidert vprste i hovedserien.
 

Lodin

Der Waaaah
#36
Her er en kewl liten bildeguide over åssen strategi kan brukes i spillet.
I andre nyheter er shitty XCOM som ingen vil ha utsatt til neste år. Meh.
 

Lodin

Der Waaaah
#38
Den legendariske femte posten på rad ( :eek: ) fordi det er 2012 og et annet spill enn Elder Scrolls offisiell får støtte for mods. Blir ikke overaska om det er Valve som har overtalt dem siden de driver å hyper Workshop i disse dager. Dungeons of Dredmor er det tredje spillet som kommer til å bruke det.
 

Lodin

Der Waaaah
#40
Alle spill må ha preorderdill, også dette. Hvis du ikke vet hva som er awesome med denne pakka med folk så hater jeg deg.