Nytt XCOM på gang, fuck yeahr!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#41

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#43
[20:01:51] <@dula> Demoen var litt vel kort da.
[20:02:03] <@dula> og man fikk bare et mission som man kunne styre helt selv.
[20:02:11] <@dula> det klarte jeg seff uten å miste noen dudes.
[20:02:15] <@dula> men det virker fett.
[20:02:23] <@dula> Spillet har klart å beholde den gamle noia-faktoren.
[20:02:25] <@dula> :)
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#44

Lodin

Der Waaaah
#45
Lol, det derre Xcomet ingen har lyst på er fortsatt i produksjon, men nå er det en tredjepersonskyter med cover og AI-folk man kan beordre omkring. Blir også muligens nedlastbart. XD

 

Lodin

Der Waaaah
#46
Restart Steam for preloadinga har starta. Faenskapet er på 12 gig så det bør jo ha no fancy grafikk eller no konsollene ikke får.
 

Lodin

Der Waaaah
#47
Anmeldelser ramler inn og det ser grådig bra ut. Det har nå ørlittegrann høyere snitt enn Dishonored hos Metacritic.

Eurogamer – 9/10
CVG – 9.2/10
Videogamer – 9/10
OXM – 9/10
Game Informer – 95/100
Destructoid – 9/10
NowGamer – 9/10
OPM – 9/10
Kotaku – ‘Yes’
Gamers.at – 92/100
Joystiq – 4.5/5
Strategy Informer – 9/10
Lazygamer – 9/10
Polygon – 8.5/10
Machinima – 9/10
The Average Gamer – ‘Great’
PC Gamer – 87/100
Gram.Pl – 9.5/10
 

Lodin

Der Waaaah
#49
Sid Meier og Ken Levine er juksekoder i PC-versjonen. Alt man gjør er å kalle noen et av de navna og soldaten blir om til en av de legendariske utviklerne. Er da juks siden de har maxa skills og dritbra utstyr. Konsollbabbyene får såklart ikke lov til dette. :p
 
#50
Denne spillen eier. Hardt. Det tar ikke lange tiden før alt blir helt bananas og fra det punktet har spillet holdt en hårfin ballanse mellom følelsen av kontroll og totalt kaos. Det sier at jeg spiller bra, men pga. tempoet det øker intensiteten i så har jeg bange anelser om når dritten virkelig skal treffe vifta. Nå, for eksempel, så ligger samtlige av veteranene mine på sykestua og der skal dem bli i godt over 10 dager. Har bare nubbs å sende ut de neste oppdragene, og det gjør meg engstelig :qq:
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#51
Kom hjem fra kollokviegruppe (engelskeksamensoppgave, disposisjon til norrøne tidsperioden, analyse av salmer, særemne i norsk) klokka ti i kveld, var så sinnsykt klar for seng. Så at xcom ble låst opp snart så jeg pinte meg gjennom et part timer til for å bare teste litt før jeg la meg. Vips så var klokka 5 og jeg vil bare spille mer.

Spiller såklart på iron man (Dark Souls har skjemt meg bort når det gjelder saves. Jeg kommer aldri til å klare å ta et spill med lagring og lasting av saves seriøst igjen) og har oppkalt alle dudesene mine etter kompiser. Kjenner hjertet hopper hver gang noen blir utsatt for en reaction shot jeg ikke hadde regnet med. Elsker det.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#54
Mens jeg starta på det her i går kveld. Bare synd det er en ting som irriterer meg stort. Er det bare jeg som er teit, eller er det ingen måte man kan forhindre spillet fra å gå tilbake til default zoom etter at man har zooma ut? Merker jeg ble litt aggressiv av nettopp det.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#55
Nå raeg-quitta jeg uansett siden jeg blir fullstendig skrudd i pompen. Seks timer spilling rett i dass. :penga:
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#56
Dette spillet eier. Spiller selvsagt iron man mode, da det gir bedre følelse av spenning siden så mye mer står på spill. Møtte på et jævlig vanskelig oppdrag, mistet to colonel rank soldater da det brått raste ut en hel bråte med berserkere og oppgraderte floaters :penga:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#57
Ja, det er liksom det. Noe helt eget med å spille i fem-skes timer, også plutselig går alt til faen og man innser at man må begynne helt på nytt. Men det eier. Det som ikke eier er hvor grenseløst rævva kameraet oppfører seg når man er i bygninger/skip med flere etasjer.
 

Lodin

Der Waaaah
#58
Ugh, dette missionet her ass. Prøvd det to ganger nå og folka wiper med en gang de digre gorillaene blir introdusert. Forrige gang dævva Fetthesten, Oblivione, Jante og en scrubb på en runde og så skøyt Javi Thinaran så han hadde to health igjen.
På tide å starte et nytt game og ikke rushe reasearch denne gangen.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#60
Jeg gir også opp. Mistet de tre beste soldatene mine, hvorav to av dem hadde vært med helt siden starten. Alt gikk ganske fint helt fram til jeg, tøff i trynen som jeg er, valgte å dra til en crash site med et lag på tre. Ble møtt av noen mutons som hadde drukket treffsikkerjuicen sin den morgenen, og før jeg rakk å si "FAEN I HELVETE SÅ MANGE TIMER I DASS" så var det bare Justin "Hustlin" Case igjen. Nabbe "Nabbz" Nabbesen lå nede, stabilisert, men siden jeg kun hadde en kar igjen... mot tre mutons... så... vel. Justin svindlet seg tilbake til extractionstedet, Nabbz og en navnløs redshirt ble KIA.

Katastrofe. Og verre skulle det bli. Siden Hustin´Justin ble alvorlig skadet, og jeg ikke hadde tenkt så langt som å hyre inn backup i tilfelle alt gikk til faen, endte jeg opp med å måtte ignorere en rekke greier, som da førte til at hele verden bare "WÆÆÆH VI HAR PANIKK NÅ". I tillegg ble jeg dasket fordi jeg ikke hadde giddet å faktisk bygge den nye interceptoren, så jeg mistet et par av de gamle, UFO-er slapp unna, jeg mistet satelitter, mistet flere land... ... ett til nå, så er det over.

Samme faen. Over er det uansett. Mange modige menn har mistet livet, og nå er bristepunktet nådd.


Lodin "Fismink" Ingvaldsen
Mighty "Morphin" Thinaran
Justin "Hustlin" Case
Nabbe "Nabbz" Nabbesen

... hvil i fred :(

(dette er egentlig en raegpost for FY FAEN SÅ JÆVLIG FORT DET HER GIKK TIL HELVETE!!!!! SÅ MANGE TIMER! SÅ FRYKTELIG MANGE TIMER!!!!)