Nytt XCOM på gang, fuck yeahr!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#82
Del 5 - Kort oppsummert

Jeg har endelig litt tid til dette igjen, men mangler både bilder og footage fra de siste rundene med romvesenblæsting. Jeg har derimot dette.

2012-10-31_00002.jpg


Si hei og hadet til Agradula. Dette var like før de tok knekken på JustinCase og. :(

Panikken begynte å spres seg hardt og satelittene var for langt unna. Noe drastisk måtte gjøres. Jeg investerte i ny armor til alle og gikk løs på alienbasen, et oppdrag som resulterte i en flawless victory! Med Spillegal har jeg dermed kommet lenger enn noensinne i denne spillen (dvs lenger enn det første gamet mitt, siden dette er andre).



Enter... mind control. :eek:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#87
Av alle navn de kunne gitt DLC-pakka si, så var ikke "Sprettert" det jeg ville ha gjetta først, egentlig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#90
Ånei da kan ikke Lodin og han andre i Norge som er de eneste med iPad som ikke har kjøpt ny de siste to åra spille det.
 
#91
Jeg er han andre :qq:
 

Novastrum

Feminist-elitist
#94
Har de fiksa lysstyrken på retinapadden vs iPad2? Dette er foreløpig eneste grunnen til at jeg ikke gidder å vurdere den.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#95
Usikker på hva du mener, gikk rett fra førstegenerasjon til denne. Men jeg er iallfall storfornøyd med skjermen og lysstyrken.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#96
Spiller det på Iphone 5, og det er en fjellstø opplevelse til nå. Nesten litt surrealistisk å spille et fullverdig konsollspill på mobilen. FREMTIDEN!!

Mistenker at det tyner maks ut av mobilen, fordi appen slukte batteri som jeg aldri har opplevd før. Ble også anbefalt å stoppe alle andre apps som kjørte i bakgrunnen.
 
#97
Står i App Store at det funker på iPad 2. Men 140 kroner for et MOBILSPILL?! :penga:
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#98
Det er ikke et "mobilspill" i tradisjonell betydning, men en fullverdig og dyp spillopplevelse. Vil faktisk påstå at 140,- er relativt billig.