Old School. Spillegale spillere spiller analoge spill.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Også pirater! Vil spille Dominion med pirater og mer potensial for svindling.
 
Huh. Det hørtes interessant ut. Må testes.

Sånn ellers så spillte jeg i går Robo-Rally igjen for første gang på åtte år. Mente å huske at det var veldig moro, men var redd det hadde mistet sjarmen litt nå som jeg har testet flere brettspill for "voksne". Det var ikke tilfellet. Greia er at du kontrollerer en robot, og skal krysse en bane via checkpoints til mål med diverse lasere og andre feller og haugevis av samlebånd. Dette gjør du ved at du får ni programmeringskort av typen "flytt frem to felter", "snu til venstre" osv. Av disse må du velge fem stykker og rekkefølgen på dem. Når alle spillere har gjort det, utføres et og et programmeringskort for alle samtidig, før alle samlebånd går og feller utløses. Det som gjør det moro er når du klarer å dytte en motspiller ut av kurs på første programmering, og kan kose deg med å se at resten av den gloriøse planen deres nå fører til at de kjører seg selv rett i avgrunnen. Evt at du feilberegner hvordan samlebåndene går og kjører i helt feil retning.

I tillegg til dette kan man plukke opp power-ups som lar gir deg flere fordeler. En av de jeg spillte med fikk f.eks muligheten til å tvinge en motspiller til å kopiere hans program om roboten kom i skuddlinjen. Hilarity ensues.

Tenker jeg stikker innom Outland og myser litt på hva det koster etter skolen i dag, jeg.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg har spilt Robo-Rally og det var greit nok den første gangen, men jeg er redd jeg ikke er fascinert nok til å spille det veldig ofte.
 
Vel. Det er nok noen svakheter ja. Er det en som først får et forsprang, så er det veldig vanskelig å gjøre noe med det, da du bare kan påvirke roboter i umiddelbar nærhet. Det skjedde i går, så vi tre andre knivet vel egentlig heller om andreplassen. Så et blått koopaskall med pigger og vinger eller noe i den duren hadde sikkert hjulpet litt på balansen.
 
Takk, men prisene på nett er ikke det samme som i butikk. Og jeg vil sikle på eska, da den utgaven jeg spillte i går var gammel og det kanskje er nye greier i den som er ute nå (ferdigmalte roboter, f.eks? Ikke faen om jeg gidder pirkearbeidet med å male dem selv).
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Agradula: Si gjerne i fra om du vil male mine Warriors of Chaos og. Elsker brettspillings men hater å male, alle gutta i miljøet synes jeg er teit og dum :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
My miniatures bring all the nerds to the yard, osv.
 
Var innom nå og så at robotene i den nye versjonen er av plast. De kan fortsatt males, regner jeg med?

Sånn ellers, de har fått inn Dominion Dark Ages!

... fortsatt ingen munchkin zombies 3, da. :argh:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
:eek:

Jeg tulla bare halvveis, spiller ganske sjeldent med de men er litt trist en del av de er grå og kjipe, dine så jo helt sjef ut! Har noen chaoshunder selv, billige meatshield.