Perfect Dark Zero

Kilik

Lokal moderator
Det var jo faktisk ganske billig med tanke på at nestegenerasjons-spill sies å bli dyrere enn dagens spill.

Når det gjelder videoene, så er jeg fortsatt ikke overbevist. Grafikken er småpen, men gameplayet virker middelmådig. Er redd PDZ blir veldig rushet for å rekke launch.
 
Opprinnelig skrevet av Kilik@26.09.2005, 22.54
Det var jo faktisk ganske billig med tanke på at nestegenerasjons-spill sies å bli  dyrere enn dagens spill.

Når det gjelder videoene, så er jeg fortsatt ikke overbevist. Grafikken er småpen, men gameplayet virker middelmådig.
264126​
her finner dere videoene forresten
http://www.xboxyde.com/news_2047_en.html

Det sies at A.I og det meste av fysikk er avslått og at dette er fra E3. Vet ikke helt jeg, men vi får iallefall se mer ved X05
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jepp, det sies blant annet tidligere i denne tråden. Hjelper å lese litt før man poster vettu, soppen. ;)
 

Endre

Ødela forumet
Rare har gitt ut en låt fra spillet, fra brettet Subway Retrieval, såvidt jeg forstår. Du kan laste den ned eller høre på den her. Litt funky/spionaktige greier, ikke akkurat en instant hit for min del, men det funker vel. :p
 
Den likte jeg faktisk. Veldig James Bond. :)
 
Gammelt nytt. Se forrige side.
 
Ingen problem.

Nytt screenshot til folket. Sjekk ut eksplosjonene! \m/
 
Skulle faktisk til å poste det bildet jeg også Freeman.

Ser bra ut, spesielt eksplosjonene som du sier. Ryktene skal ha det til at AA er slått av fra den builden skjermbildet er tatt ifra.
Gleder meg virkelig til X05 til å se mer. Er ikke lenge igjen nå! :)
 
Opprinnelig skrevet av Mongis@28.09.2005, 21.51
Skulle faktisk til å poste det bildet jeg også Freeman.

Ser bra ut, spesielt eksplosjonene som du sier. Ryktene skal ha det til at AA er slått av fra den builden skjermbildet er tatt ifra.
Gleder meg virkelig til X05 til å se mer. Er ikke lenge igjen nå! :)
264644​

Når er X05 egentlig?
 
Begynner 4. oktober.