Perfect Dark Zero

En video er nå oppe fra en privat visning av PDZ. Nå har jeg ikke sett den enda(holder på laste ned nå), men ut ifra bildepreviewen ser det meget bra ut. Vil anbefale dere å laste ned denne om dere er i tvil på spillet, spesielt grafikkmessig.

Klikk her, tar ca. 80 MB.

Edit:

Ny 11 minutters presentasjonsvideo:
Høyreklikk, lagre som
Filefront mirror

Man får blant annet se shotgunen, pluss at Rare representanten sier en del om spillet, som for eksempel at spillet er 99% ferdig. Han sier også at det vil være en del DLC(download content), og litt angående A.I. Det vil være 4 vanskelighetsgrader, der Dark Mode skal være brutalt vanskelig. Han sier også at bot'ene i multiplayer vil være meget smarte. I CTF kamper vil de kunne velge mellom å beskytte basen eller gå for flagget, på egen hånd.

Edit:

Ny video og bilder

Edit igjen:

Joanna Dark inviterer til spillekveld - Konkurransen varer til tirsdag 18. oktober.

D

Doctor Downs

Gjest
Mange jaevla takk, Mongis. Naa maa jeg betale for en halvtime internett til saa ereksjonen min faar lagt seg.

Fy faen som jeg gleder meg.

Radaren i spillet baserer seg på lyd. Store våpen som lager høy lyd vil dukke opp på radaren, og være der lenge. Lyddempede våpen vil ikke vises på radaren. En rutinert spiller skal utifra størrelsen på prikkene (lydstyrken) lese hva slags våpen fienden har.[/b]
Dette høres genialt ut!

Hvis du ikke vil spille på Live kan du se på hvem som helst av de andre Perfect Dark Zero-spillerne. Lære fra de beste, og så videre ... Kill TV, tror jeg det skal hete.[/b]
Dette skulle visstnok ikke bli med, men jeg håper det kommer med.

Mye her har kanskje blitt besvart, men jeg gadd ikke å bla gjennom tolv sider idag.. til helgen skal jeg gjøre det. Gleder meg værtfall utrolig mye til dette spillet, og jeg håper at det kan bli en Halo 2-konkurrent når det gjelder spillbarhet og hvor enkelt og genialt alt er laget og utført i forhold til Far Cry: Instincts... jaja. Go PDZ!

Jeg håper virkelig de pilene som viser veien på bakken kun vil finnes på det letteste nivået. Synes det blir for dumt hvis man skal guides gjennom hele spillet. Noen som vet dette? (Beklager hvis det er besvart tidligere, men jeg orket ikke lese gjennom tolv sider i kveld. Gjør det i morgen :) )

D

Deleted member 1518

Gjest
Jeg håper virkelig de pilene som viser veien på bakken kun vil finnes på det letteste nivået. Synes det blir for dumt hvis man skal guides gjennom hele spillet. Noen som vet dette? (Beklager hvis det er besvart tidligere, men jeg orket ikke lese gjennom tolv sider i kveld. Gjør det i morgen :) )
[/b]
Skal vell være 3 vanskelighetsgrader i spillet, så tipper vell at de to vanskeligste ikke har guide piler.

D

Deleted member 91

Gjest
Ja, medium skulle ha piler som dukket opp hvis du løpte i sirkel i femten minutter, mens på hard skulle de ikke dukke opp i det hele tatt. Tror jeg det var.

Det hørtes ræv ut å ikke kunne hoppe i PDZ. Men er det mulig å trykke på en knapp når du er nær et objekt, for så å hoppe opp automatisk på det objektet i tredjeperson?

D

Deleted member 91

Gjest
Helt sikkert. Hva syns du forresten om TimeSplitters, Revan? Eller GoldenEye? Eller det første Perfect Dark?

Det hørtes ræv ut å ikke kunne hoppe i PDZ. Men er det mulig å trykke på en knapp når du er nær et objekt, for så å hoppe opp automatisk på det objektet i tredjeperson?
[/b]
Det er ikke rævva å ikke kunne hoppe så lenge spillets leveldesign ikke oppfordrer til det. Hvis Rare-folka er vettuge med leveldesignet sitt kommer du ikke til å savne hoppinga.

Liker å kunne hoppe over kjøretøyer som prøver å mose deg ned, eller hoppe vekk fra granater eller hoppe bak dekning, eller hopp på hustak, over små hindre du ellers måtte gå rundt. Jeg håper at Rare lykkes med det du sa, Agahnim.

Helt sikkert. Hva syns du forresten om TimeSplitters, Revan? Eller GoldenEye? Eller det første Perfect Dark?[/b]
Har bare prøvd GoldenEye av de spillene du sa, og TimeSpillters 2. Der savnet jeg ikke hopping, for det var ikke nødvendig å kunne det.

Hvis du ikke vil spille på Live kan du se på hvem som helst av de andre Perfect Dark Zero-spillerne. Lære fra de beste, og så videre ... Kill TV, tror jeg det skal hete.[/b]
Dette skulle visstnok ikke bli med, men jeg håper det kommer med.
[/b]
Stemmer, det ble droppet. Samtidig ble maks antallet på spillere online senket fra 50 til 32. Det har dog vært små hint om at alt kan bli inkludert i en mulig oppdatering senere.

*krysser fingrene*

D

Deleted member 91

Gjest
Man slipper i hverfall bunnyjumping i Live.....hosthost...halo..host.
[/b]
Hvis du synes bunnyjumping er effektivt i Halo er du for elendig. Fysikken i Halo gjorde at man nærmeste dalte ned mot bakken, og det eneste det hjalp til var å gjøre deg lettere å treffe.

<div class='quotemain'>
Man slipper i hverfall bunnyjumping i Live.....hosthost...halo..host.
[/b]
Hvis du synes bunnyjumping er effektivt i Halo er du for elendig. Fysikken i Halo gjorde at man nærmeste dalte ned mot bakken, og det eneste det hjalp til var å gjøre deg lettere å treffe.
[/b][/quote]

Mulig det, men irriterende er det i hvertfall. Kan også nevne at man kan gjøre bunnyjumping i Battlefeild 2 noe som er enda mer iriterende. Poenget mitt er i hvertfall: "Flott at de ikke har med hopping. Folk som gjør bunnyjumping i nettspill er perverse små nerder som egenltig ikke kan spille"

Liker å kunne hoppe over kjøretøyer som prøver å mose deg ned, eller hoppe vekk fra granater eller hoppe bak dekning, eller hopp på hustak, over små hindre du ellers måtte gå rundt. Jeg håper at Rare lykkes med det du sa, Agahnim.
[/b]
Hopping som unnamanøver pleier ikke å være særlig effektivt i FPS-spill, jeg gidder ihvertfall aldri å bruke hoppinga til noe annet enn klatring. Jeg har derimot hørt at PDZ har en eller annen unnamanøver, sånn ... rulling på bakken, eller ... noe. Det høres jo ut som noe for deg, Revan. :)

Noen som kan bekrefte og kanskje fortelle litt om det?

Har selv sett rulling på videoer og.. Tja. God ide, men når du har en galning etter deg med rakettkaster så nytter det ikke å rulle unna, men å hoppe bak dekning derimot.. Men rulling er med. Men det blir nok litt vanskelig i starten når du ikke er vandt med å skifte dra første- til tredjeperson.

Jeg forstår ikke helt hvorfor det skal være bedre å hoppe litt bortover fremfor å rulle litt bortover. Man pleier da aldri å kunne hoppe noe særlig langt i FPS-spill? Ihvertfall ikke langt (og fort) nok til at det er effektivt? Vanligvis pleier hopping kun å være laget for klatring og slike ting, mens her har man noe som er spesielt designet for at man ikke skal bli truffet av den jævla rakettkastermannen. Jeg ser ikke problemet ...

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg tror det Revan prøvde å si var at man kan hoppe unna noe av splash damagen fra rakettkasteren i de fleste FPS-spill.