Playstation 3 is a temptation i could not resist!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#62
Det er ikke hullet som er lite (merkelig nok), men maskina som er innmari stor i forhold.

EDIT: Jeg regner med du snakka om skivedrevet?
 
#64
SITAT(NiloPilo @ 16.01.07, 19.51) 47532
Kanskje du ikke er så flink å ta vare på din Ipod, ds, psp eller ps3?
[/b]
PS3-en har ikke noen form for beskyttelse mot riper - den blir ripete sånn ca. med en gang. Det hadde ikke kostet dem noe særlig mye å mekke et beskyttende lag på toppen.

Dessuten suuuuger den til seg støv.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#66
Leste nøyaktig det samme i Edge; overflaten på konsollen tiltrekker seg støv omtrent som en magnet, noe som fører til en matt hinne på plasten.
 
#67
SITAT(NiloPilo @ 16.01.07, 22.37) 47579
Kanskje du suger?
[/b]
Kanskje du kan gi faen i å være en usaklig liten pikk, og i samme slengen innse at maskinen ikke er perfekt? Den er en bra maskin, man får mye for pengene, men helvete heller - fanboyismen din begynner å bli irriterende*.


Kan også ha noe med at jeg har sovet lite i det siste og irriterer meg over det meste.*
 
#68
hvorfor skal folk alltid skrive at de er trøtte eller slitne når de er usikre på om de skal poste et innlegg eller ikke?
 
#69
Tror det har noe med penisstørrelse å gjøre ...

Men hva vet vel jeg, er egentlig for sliten til å tenke klart nå.
 
I

impywimpy

Gjest
#70
Brainstation lanserer nye hjerner imorgen, så det er bare å stille seg i kø utenfor nærmeste Elkjøp.
 
#71
SITAT(Haggar @ 17.01.07, 00.19) 47600
hvorfor skal folk alltid skrive at de er trøtte eller slitne når de er usikre på om de skal poste et innlegg eller ikke?
[/b]
Hadde jeg vært usikker på om jeg skulle poste innlegget eller ikke, hadde jeg ikke postet det. Trøtthet gjør meg gretten, fanboyisme også. Kombinert blir det minikaos.
 
#72
Slutt med tullet a folkens.

Fanboyism er ikke kult, det er heller ikke kult og snakke om penisstørrelse i en tråd om Ps3.
 
#74
Jeg er enig med: NinjaSverre.
 
#75
Hva er støv? Hvilken mening har den i vår verden?

Det er en betegnelse på fast stoff som er mindre enn 0,04 millimeter i diameter. Støv forekommer i to faser,<strike> puler </strike> pulver eller svevende. På mikro nivå kan vi se at "støv" består av partikler og fibre av organisk og/eller uorganisk materiale.

I gjennomsnitt så produseres det 6 milligram støv per kvadratmeter per dag i private husholdninger, viser en tysk undersøkelse, men det var jo en tysk undersøkelse. Landet der Hitler kom fra, kan vi stole på dette? De som mener dette er sant må være Hitler fanboy! YEAH!! HA HA HA HA!! HA!! N00b ass!

En ting vi kan si sikkert er at den faktiske mengden (støv) er avhengig av hvor mye du er hjemme.
Så Agahnim, da spør jeg deg, hvor mye er du hjemme?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#78
En ting vi iallfall IKKE kan si sikkert, er at mengden støv avhenger av hvor mye man er til stede i et rom. De som har loft som brukes utelukkende som lagerplass vet dette. :p
 
#79
ehhh wrong....

Alt av husets støv vil sirkulere gjennom lofta. Har du en isolert loft vil du merke forskjell, det vil da ikke samle seg så mye støv som det gjør hvis man har en åpen/ikke isolert loft.

En ikke isolert loft er viktig fordi du kan sammenligne det som husets støvsamler. Nesten som en støvsuger

De som har en isolert loft vil merke at det er mer støv rundt omkring huset enn de som har en ikke isolert loft


Make sense? No? F*ck you!
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#80
Etter endelig å ha sett PS3ens i forhold til noe jeg vet størrelsen på (har samme satelittdekoder), må jeg nesten si at dommedagsprofetiene om PS3ens størrelse kanskje er litt overdrevet i mine øyne. (Som jo er blanke av Sony-elsk.)