Ser ut som det er flere enn bare MS som har fulgt godt med på Apple i det siste. Hva er dealen med Spider-Man-fonten de driver og skroter med? Hvorfor er teksten bare lagt oppå maskinen? Du ser at den ikke følger formen i det hele tatt.
Den var ikke stygg. Den var helt grei. Plager meg ikke. Jeg synes faktisk at 360-en har mer direkte tiltalende ytre. Gi meg kilde på bildet, så kanskje jeg godtar at det er ekte. Men det ser ikke direkte Sony ut ... det er ikke traust og gammel mann nok. Og vis meg kontrolleren. Om det er DualShock 3 tror jeg kanskje at jeg skriker. 10 år uten revisjon av kontrolleren folkens?! Som var forferdelig til å begynne med?
Rulleguru: Det er trist, men sant. Men det kan jo se ut til at de har hatt rett foreløpig. Ser ikke ut til at Xbox 360 kan komme seg rundt med fagre løfter om kraft: foreløpig ser det ut til at både Sony og Nintendo tar dem på mer enn bare målstreken. Vi snakker hestelengder her. Om eksklusive titler til Xbox blir like triste saker neste generasjon som denne, tror jeg kanskje MS har et problem.
Men det blir det sikkert ikke. Og jeg nekter å tro at MS lar seg slå.