Playstation 3

Ahh, den så smukk ut.
Jeg liker det enkle men stilfulle designet, men, hvor er påknappen?

Synes den var ekstremt stygg.

Opprinnelig skrevet av Shadar@17.05.2005, 02.35
Faen også. Don't get me excited now, Sony!

De er faen meg smarte ... The Emotion Engine, The Cell og nå The Reality Synthesizer. Og ingenting av det er standard-issue komponenter på linje med G5-ene som skyver Nintendo og Microsoft nå, så det er ingen måte vi kan vite noe om specsene på. De kan lyve så det renner, men det betyr ingenting. De har laget catchphraser allerede. Jeg tror faktisk MS sliter nå.

Betyr dette at jeg får minst 15 trådløse kontrollere å forholde meg til neste år? Og sist men ikke minst ... hva er grunnen til at jeg skal kjøpe disse konsollene, rent bortsett fra at de får bedre grafikk? Hvor er kjøpsargumentet rent bortsett fra at spill kommer til å bli mainstream neste år?

Larzen: Det bildet var svært underveldende.
221520​
Nei med så flotte navn kan den jo ikke bli dårlig... Liker spesielt "The reality synthesizer"

Har jo vært sånn en stund nå "Joa, XBOX3 blir bra det, men de har ikke sjanse mot Sony sin CELL prosessor, JA du hørte riktig; CELL!"

Kleevah

Livsfarlig amatør
Scorpiux: har du en source på det bildet eller?

La oss ta det litt med ro her folkens, vi vet ikke om de er ekte enda.

Ahhhh... takk Sony ! Et fint og helt enestaaende design !
Hadde fryktet at det kunne bli noe midelmaadig, eller dritt, men dette skal jeg med glede ha staaende foran TVn min :D

Edit: Maa si jeg liker den nye fonten ogsaa.

Wow. Jeg vil helst ha alle tre. Ved siden av hverandre.

XBOX 360 er konkav, Playstation 3 er konveks. Hva skal nintendo finne på? En buet konsoll?

SHDR

Gullmedlem
Ser ut som det er flere enn bare MS som har fulgt godt med på Apple i det siste. Hva er dealen med Spider-Man-fonten de driver og skroter med? Hvorfor er teksten bare lagt oppå maskinen? Du ser at den ikke følger formen i det hele tatt.

Den var ikke stygg. Den var helt grei. Plager meg ikke. Jeg synes faktisk at 360-en har mer direkte tiltalende ytre. Gi meg kilde på bildet, så kanskje jeg godtar at det er ekte. Men det ser ikke direkte Sony ut ... det er ikke traust og gammel mann nok. Og vis meg kontrolleren. Om det er DualShock 3 tror jeg kanskje at jeg skriker. 10 år uten revisjon av kontrolleren folkens?! Som var forferdelig til å begynne med?

Rulleguru: Det er trist, men sant. Men det kan jo se ut til at de har hatt rett foreløpig. Ser ikke ut til at Xbox 360 kan komme seg rundt med fagre løfter om kraft: foreløpig ser det ut til at både Sony og Nintendo tar dem på mer enn bare målstreken. Vi snakker hestelengder her. Om eksklusive titler til Xbox blir like triste saker neste generasjon som denne, tror jeg kanskje MS har et problem.

Men det blir det sikkert ikke. Og jeg nekter å tro at MS lar seg slå.

Er alle som er åplogget inne på dette emnet nå?

ontopic:
Vis dette designet er ekte skal vi lære å elske det.

Det er litt typisk. Alltid når det kommer et nytt design på en ny konsoll, så begynner folk å klage. Men det har ikke så jævli mye å si. Uansett hvordan designet blir, vil noen klage uansett... Irriterende.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Cazandra@17.05.2005, 02.45
Det er litt typisk. Alltid når det kommer et nytt design på en ny konsoll, så begynner folk å klage. Men det har ikke så jævli mye å si. Uansett hvordan designet blir, vil noen klage uansett... Irriterende.
221541​
Sånn er livet.

D

Deleted member 91

Gjest
Enig med at Spiderman-fonten ikke holder, men ellers liker jeg den. Kan bare tenke meg at den blir litt vanskelig å plassere under TV-en ... Blir uansett hvit på meg, ja. Som Thinaran sa: Står til iPoden! :D Selv om jeg syns den virket litt ... heavy duty, men det kan bare være fordi 360 var en del smalere og mer sexy. Vi får sjå.