Playstation 3

Opprinnelig skrevet av Scorpiux@17.05.2005, 02.07

221571​
Er det muulig??? Det der må være den styggeste kontrollen noensinne! Hvor er ergonomien??
 
Er det bare jeg som ikke kan se bildet..?
 
Overraskende at Sony satser på ny kontroll. Hadde bare regnet med en liten oppgradering av ps2 kontrollen.
Den ser litt ubehagelig ut, men jeg skal ikke dømme den før jeg har prøvd den.
 
Bildet kan sees på Vg.... Den ser noe rar ut. Men passer til designet til maskinen. Om du ser på bildeet av den og tar henda dine fram og later som du holder i den så kan den faktisk kanskje være veldig bra...hehe.

Den er nok ikke så ille som vi tror. Sony slipper ikke ut en dårlig kontroller vettu.
 
Det er greit med forandringer, men den kontrollen så ikke spesielt ergonomisk ut. Okay, den er rund, banan-formet, men likevel ... Æsj.

7 sånne? Haha.

Jaja, burde vel teste den før jeg dømmer den.

PS! Husk at GameCube-kontrollen hadde noen jævlig lange håndtak i begynnelsen ... Kanskje Sony forandrer litt på den?
 

Nabbe

Har fin hatt.
Håhå ... Dual Dildo 3 ... Håhå.

Vel. Det er kontrollporter på maskinen, right? Da går det kanskje an å bruke Dual Shock 2 om dildokontrollen er ubehagelig.
 
D

Deleted member 91

Gjest
En ting er ihvertfall JÆVLIG sikkert: Jeg skal faenmeg ha en slik en, stylet som en jævla banan. :D
 
Shadar, sliter du med sexlivet ditt??? Snakker ikke om annet jo.. Hygg deg heller med alle nyhetene om Playstation 3.. Ronka kan du gjøre etterpå.
 
Vel, utsendemessig var den litt fæl. Menne, dømmer ikke. Avgjørende meninger kommer je med den dag jeg sitter med de i henda. Tror nok Sony vet hva de gjør =)