SITAT(NiloPilo @ 26.05.2006, 23.38) 5947
2000 til er ikke mye for en bil som allerede koster 240.000, derimot er det veldig mye for en konsoll, siden de 2000 tilsvarer 60-70% av alternativet.
Når de er ferdige og treffer markedet vil de antageligvis ikke se særlig bedre ut enn spillene på Xbox360 (som nå begynner å få spill med dugelig grafikk ettersom utviklerne venner seg til konsollen). Hvordan det utvikler seg videre utover 2007-2008 gjenstår å se. Hva om du faktisk kommer med noensomhelst begrunnelse for hva du mener, i stedet for å synse rett ut i lufta samtidig som du mener alle som ikke heier på Sony tar feil?
Hva skjer da? Jeg skjønner hva du mener, selv om du uttrykker deg ganske så teit ved at "DVD-en kommer på Blue-ray, men hva i all verden skjer da?
Større og lengre betyr ikke nødvendigvis bedre spill. Det man gjerne vil ha mer av er content, og joda, mer content tar mer plass, men en DVD har fortsatt et godt stykke igjen til den er stappa til rammene. Eksempel: Oblivion. Satans stor verden og masse detaljer overalt. Plassbruk: en halv DVD.
At blueray utelukkende skal være spillentusiastenes frelse og få alle til å kjøpe en PS3 er en ganske far fetch. IGNs Fran Mirabella sier: Det er ikke hardware som selger hardware, men spill som selger hardware. Alt i alt kommer det an på spillene som kommer ut og skal få folk interessert. Microsoft har et godt ess i ermet med Live-tjenesten, som utvides, samt en del perler som ble vist på E3. Sony hadde ikke så mange slike perler, syntes nå jeg.
Enkelt og greit, Ps3, er på papiret mye bedre. Når det er sagt, så kan du bare tenke på alle mulighetene den har. Sony kan få mye mer ut av maskinen enn det 360 kan, og 2000 er ikke mye, når du nesten får en maskin som er dobbel så bedre som 360...[/b]
Jeg tror faktisk at nintendo kommer seg på en 2 plass rett bak sony, men x-box 360 er ute å kjører. Med en gang de andre 2 konsollene kommer, så er 360 glemt. Jeg tror faktisk ikke 360 og Ps3 er samme genrasjons konsoll engang. Og for dere som sier at dere mener 360 og ps3 har jo nesten lik grafikk, news flash, ps3 spillene er ikke ferdig engang, og de ser like ut nå... da veit vi hva som skjer når de er ferdige og når ps3 treffer markedet. KAOS I VERDEN....
[/b]
[/b]
Og Blue ray? Vi som spiller, vi liker en del filmer gjør vi ikke? Hva skjer når dvd'n kommer i den upperste kvalitet, på blue ray disc?
[/b]
[/b]
Altså idag så bruker jo ikke Ps2 spilla opp hele discen, men hva skjer om noen år? Forbrukerne vil ha større, lengere, bedre spill og gjett hvem som står der og metter de behovene, jepp det er sony...mens x-box har de gamle dvd cdene...
Fremtiden = Sony
X360= ble eldre historie dagen etter den kom ut...
men hey, det er bare det jeg mener...
[/b]
Fremtiden = Sony
X360= ble eldre historie dagen etter den kom ut...
men hey, det er bare det jeg mener...
[/b]
At blueray utelukkende skal være spillentusiastenes frelse og få alle til å kjøpe en PS3 er en ganske far fetch. IGNs Fran Mirabella sier: Det er ikke hardware som selger hardware, men spill som selger hardware. Alt i alt kommer det an på spillene som kommer ut og skal få folk interessert. Microsoft har et godt ess i ermet med Live-tjenesten, som utvides, samt en del perler som ble vist på E3. Sony hadde ikke så mange slike perler, syntes nå jeg.