PS3 - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.
Tja...jeg spiller xbox 360 på vanlig tv og har ikke noe problem med det.

HD er kanskje ikke så veldig viktig nå, men i 2009 kan det hende at folk har lyst til å bruke den nyinnkjøpte HD-skjermen til noe. Selv bryr det meg midt i ryggen om et spill er i HD eller ikke. Det er spillet som teller.

lol SHDR. Tror han tenkte på noe helt annet. HehEhøhøhø

ur liek 1337

K999

Keystone State Of Mind
Jeg tenkte da på ja tiden for innlegget som var 13:37.
Og skrivefeilene dine, hvis det er noen, la jeg ikke merke til, siden jeg ikke leste innlegget bare så tiden for innlegget.

SITAT(SHDR @ 22.10.06, 15.37) 29785
Det går i visse tilfeller utover gamepalayet. Ikke mye, men litt. Dead Rising blir for eksempel mye mørkere om natta i 480p. Aner ikke hvorfor.

Men joda, det går generlt ikke utover spillopplevelsen. Men ikke alle tenker slik. Du får ikke spillenes fulle potensiale uten en HDTV.
[/b]

En annen ting er jo at skriften så å si er umulig å tyde med vanlig TV.

Blir til at man bare går og knuser zombier. Huff ja. Vi har det jævlig. :p

De hysteriske karene i Smash My Ps3 dot com truer nok en gang med å campe utfor en sjappe og knuse en ps3 ved første anledning foran en gjeng med nerder.

Spørsmålet vi alle må stille oss er, "hvorfor?". Hvorfor donerer folk penger til dem for å gjøre dette?. Det er ikke morsomt en gang. Jeg så den filmen når de knuste en 360 og det var alt annet en morsomt.
Jeg blir irritert over at noen i det hele tatt gidder å engasjere seg i noe sånt, at noen faktisk gidder å bruke penger på noe så ubrukelig som dette. Ingen bryr seg lengre. Er det virkelig så spennende å se en gjeng nerder outnerde noen andre med å ødelegge en spillkonsoll? Nøff nøff.

Lodin

Der Waaaah
Det underholdende med de smash my-sidene er ikke selve knusinga, men alt nerdraget som følger etter. Som i posten over meg feks. :p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Lurer på hvem som orker å bry seg om slikt, egentlig. Noe som virkelig hadde vært verdt å bry seg med, var jo om PS3-en fungerte etter knusinga. Det ville det stått respekt av.

Jeg synes det er morsomt jeg. Bare ekte nerder som ikke har råd til konsollen som begynner å whine pga. dette. Haha. :D

Det er vel mer spennende å se folks reaksjon enn på selve knusinga. Hadde vært jævlig morsomt om den første PS3en ble solgt til en som gikk ut fra butikken, fant frem en slegge og knuste dritten.

Meeeen, hadde vel vært lurere å kjøpe en konsoll med pengene du fikk fra fyren som ville se konsollen knust, og kjøpt enda en til deg selv. Etterpå stikker du bare bakerst i køen, til folka som villig punger ut dobbelt så mye for den. Voila. Da har du tjent pengene.. eller noe. Ja! Kjøpe fem PS3er, og selge dem for 1000 dollar mer til kundene som står laaangt bak i køen. Herregud så mye man tjener!

SITAT(sheriffen @ 23.10.06, 08.25) 29875
De hysteriske karene i Smash My Ps3 dot com truer nok en gang med å campe utfor en sjappe og knuse en ps3 ved første anledning foran en gjeng med nerder.

Spørsmålet vi alle må stille oss er, "hvorfor?". Hvorfor donerer folk penger til dem for å gjøre dette?. Det er ikke morsomt en gang. Jeg så den filmen når de knuste en 360 og det var alt annet en morsomt.
Jeg blir irritert over at noen i det hele tatt gidder å engasjere seg i noe sånt, at noen faktisk gidder å bruke penger på noe så ubrukelig som dette. Ingen bryr seg lengre. Er det virkelig så spennende å se en gjeng nerder outnerde noen andre med å ødelegge en spillkonsoll? Nøff nøff.
[/b]
:angel:

SITAT(Rævan @ 23.10.06, 16.53) 29922
Jeg synes det er morsomt jeg. Bare ekte nerder som ikke har råd til konsollen som begynner å whine pga. dette. Haha. :D

Det er vel mer spennende å se folks reaksjon enn på selve knusinga. Hadde vært jævlig morsomt om den første PS3en ble solgt til en som gikk ut fra butikken, fant frem en slegge og knuste dritten.

Meeeen, hadde vel vært lurere å kjøpe en konsoll med pengene du fikk fra fyren som ville se konsollen knust, og kjøpt enda en til deg selv. Etterpå stikker du bare bakerst i køen, til folka som villig punger ut dobbelt så mye for den. Voila. Da har du tjent pengene.. eller noe. Ja! Kjøpe fem PS3er, og selge dem for 1000 dollar mer til kundene som står laaangt bak i køen. Herregud så mye man tjener!
[/b]
Har du noen aning om hvor mye 1000 dollar er?

Jeg tviler sterkt på at man kunne tjent store penger på å selge ps3 for 12000 kr, enn hver som fortjener å være menneske står heller i kø enn å betale 12 000kr for en konsoll...

Det burde uansett vært slik at man bare kunne kjøpe en konsoll per person på åpningsdagen.

Status
Stengt for ytterligere svar.