PSN er fortsatt nede og snuskebukker har all informasjon om deg og morra di

#63
Ikke så fryktelig mye du får for 200 på Wiiware. Ikke på Live Arcade heller egentlig. Steam, derimot, kan man få mye snask for 200.
 

Lodin

Der Waaaah
#64
An observer of the Internet Relay Chat channel used by the hackers told CNET today that a third major attack is planned this weekend against Sony's Web site. The people involved plan to publicize all or some of the information they are able to copy from Sony's servers, which could include customer names, credit card numbers, and addresses, according to the source. The hackers claim they currently have access to some of Sony's servers.
Trollolol! Jeg dævver om det går og det gjør det helt sikkert.

E: AHAHAHAHAhhh.
Spafford told the subcommittee that, according to security mailing lists he subscribes to, "individuals who work in security and participate in the Sony network" had learned "several months ago" that PSN was hosted on servers running "very old versions of Apache software that were unpatched and had no firewall installed."

The professor continued, "they had reported these [issues] in an open forum that was monitored by Sony employees, but had seen no response and no change or update to the software." The timeframe for these events was "two to three months prior to the incident where the break-ins occurred," according to Spafford.
fanrf

I andre nyheter er det nye nettverket så godt som ferdig og kun intern testing gjenstår. Så får vi se hvor lenge det nye nettverket får gjenstå.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#66
Det tekniske Lodin sikter til er straight up forferdelig ræva av Sony men personlig ser jeg som Cock helst at det ikke er fler angrep og alle får kost seg med spillene sine.
 

Lodin

Der Waaaah
#67
Europa skal også få gratis beskyttelse mot personaliatyveri eller hva man kaller det. Tar bare litt tid siden det er så mange land. Hurf.

E: Oh shit, gratis spill!
Also, look out for more information on the rest of our Welcome Back programme, including which free content you will be eligible for. We will be offering PSN users the opportunity to select two PS3 games from a list of five, as well as offering PSP users the opportunity to choose two games from a list of four. We will let you know exactly what games are available very soon.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#68
inb4 den lista består av bargain bin bullshit som Lair.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#69
Inb4 det viser seg at PSP-spillene er Minis og PS3-spillene er PSN-spill.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#70
Og her utsetter Sony fristen de selv satt til "væffal iløpet av mai"

Nilo, hva sier du til dette?
 

epp

firm and correct
#72
[15:06] <@epp> ikke noe psn før juni, ja det må jeg si
[15:06] <drdn> hva
[15:06] <Kleevah> blir vel mye Nilo her inne framover ja
 
#75
Hei, slappav litta gutta.
Etter mine kilder så kan PSN komme opp denne uka her. Jeg fikk faktisk melding idag tidlig av min kilde, at alt går etter planen. De har bare satt den datoen i værste fall, men jeg får ikke lov til å dele ut alle detaljer rundt dette.

Later Haterz
 

Lodin

Der Waaaah
#77
Her kan vi se at det der med slutten av mai bare var no tullings da. Hvis vi skal ha no veddemål på gang så sier jeg at deler av nettverket er oppe igjen 15. juli.

Og her er Jim med løsninga på alle Sonys problemer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#78
Alle har så klart lest denne stripa:



Sånn helt urelatert poster jeg denne videoen hvor en kis fra Splash Damage kan fortelle at Brink er fantastisk aleine og at du kommer til å eie ekstra hardt når PSN kommer opp igjen siden du fikk så god offline-trening mens det var nede.
 
#79
Når sant skal sies, består vel online spilling omtrent 0,0001% av min totale spilletid. Jeg vil bare få muligheten til å kopiere over PSP spillene fra PS3'en snart, det er alt jeg ber om.