PSPs Lansering

D

Deleted member 91

Gjest
Det hadde virkelig vært fint om det var sant, ja.

Ellers må jeg få si at det VIRKELIG er fint med folk som kommer med vittige, brukbare og fullstendig nødvendige innslag som "kjøpe begge!". Det bidrar virkelig til å løse dilemmaet hans. <_<

Opprinnelig skrevet av roy_nor@13.02.2005, 20.00
PSP tar litt av med funksjoner\ting PSP kan gjøre...

Gikk ikke opp for meg før jeg så Sony PSP Press Conference - CES 2005 (trykk på download eller Steam under "Sony PSP Press Conference - CES 2005", ca 30min)
at PSP jo har mulighet til å koble seg til PS2. V.h.a en USB 2.0 kabel A - mini-B 5-pin kabel. Er jo et pluss at disse kabelene er billige, i forhold til nintendo sine GBA<->GC kabler. Og at man kan bruke kabelen til litt mer enn å bare koble den inn i en stue-konsoll.

Men jeg må inrømme at jeg måtte sjekke om det var 2 USB porter på PS Two'en min for å være 100% sikker... :ler: Og de var der! :tommelopp:
Sony har tydeligvis tenkt til å kopiere GBA<->GC (eller GBC<->N64) konseptet med PSP<->PS2.
Blir litt spennende å se hva de hoster opp av spill som har denne funksjonen da...

Men ikke akkurat noe revolusjonerende da...

Funksjons lista til PSP begynner å bli ganske lang. Eneste som mangler nå er et nytt, bedre batteri! :))
177160​
Bare synd at listen over nyttige funksjoner er så mye kortere, og at det PSP trenger mest lar vente på seg...

Baronen: ennå gretten over at jeg bytta bort DS-en? Vel, du er fortsatt homo, så vet du det.

Meeen, hvis du absolutt vil, så kan jeg godt komme med den like orginale innslaget "det kommer ann på dine behov", men det er noe han burde ha tenkt over helt fra starten av.

Men jeg tror ikke det er innlegget mitt som irriterer deg, men det faktum at jeg har en mindre DS enn det en gamer burde ha.

Så, dette innlegget er virkelig ubrukelig, sorry for det. Men jeg har akkurat fullført svingkurset jeg tok for å få meg DS-en. Så jeg er lettet over det og skriver dermed helt på tryne.

Så, dette innlegget er virkelig ubrukelig, sorry for det. Men jeg har akkurat fullført svingkurset jeg tok for å få meg DS-en. Så jeg er lettet over det og skriver dermed helt på tryne.
Dette inlegget er også ubrukelig, men jeg vil benytte sjangsen til å si at et swing-kurs ikke er noe man skal være "gretten" for å ha vært igjennom.

D

Deleted member 91

Gjest
:ler:

Så lett kan man misforstå, altså. Freezar, skatten min, det eneste jeg reagerte på var at du og Roy_nor begge postet "kjøp begge!", noe som ikke hjalp ham det spor, med tanke på at han trengte å bestemme seg for å kjøpe én av de. Blah

Men det er altid noen som ikke skjønner det ikkesant, Baronen?

Opprinnelig skrevet av wacco@14.02.2005, 10.33
Dette inlegget er også ubrukelig, men jeg vil benytte sjangsen til å si at et swing-kurs ikke er noe man skal være "gretten" for å ha vært igjennom.
177704​
Hvis du ikke la merke til det så brukte jeg ordet "lettet" ikke "gretten".
Jeg syns at svingkurset var greit. Spesiellt de (mange) gangene "læreren" blunket til meg fordi jeg danset så bra. Men fremdeles lettet over å være ferdig, det er ikke så gøy å danse sving med en søster nærmere 30. Må skaffe meg dame snart ... :flau:

Men daså Baronen, jeg tilgir deg (ikke for at kameraten din stjal plassen fra meg, det glemmer jeg aldri).

Opprinnelig skrevet av Mongis+03.03.2005, 11.04-->
Kanskje bittelitt offtopic, men ITavisen har en liten sak angående PSP idag.

<!--QuoteBegin-ITavisen
Sony har sett seg lei på at folk må stå på venteliste for få tak i PSP. Derfor har de jobbet på høygir for å produsere nok enheter til USA-lanseringen.
184400​
[/b]

Liker ikke så godt når Sony er sånn! >_< Sony er dumme uansett. Fordi tenker ikke på noe ant enn penger!! Nintendo tenker hvordan mennesker skal ha det! Når det spiller.. (opplevelse) Vet ikke hvordan Microsoft er?! Sikkert samme som Sony.

Tar fra Europa
Det er ikke kjent hvordan Sony plutselig har klart å produsere nok enheter av spillkonsollen. Sannsynligvis har de klart dette på grunn av utsettelsen i Europa og Sør-Korea, slik at enheter som var ment for disse markedene har blitt sendt til USA i stedet.

Opprinnelig skrevet av The sorte ice+03.03.2005, 11.13-->
Opprinnelig skrevet av Mongis@03.03.2005, 11.04
Kanskje bittelitt offtopic, men ITavisen har en liten sak angående PSP idag.

<!--QuoteBegin-ITavisen

Sony har sett seg lei på at folk må stå på venteliste for få tak i PSP. Derfor har de jobbet på høygir for å produsere nok enheter til USA-lanseringen.

184400​

Liker ikke så godt når Sony er sånn! >_< Sony er dumme uansett. Fordi tenker ikke på noe ant enn penger!! Nintendo tenker hvordan mennesker skal ha det! Når det spiller.. (opplevelse) Vet ikke hvordan Microsoft er?! Sikkert samme som Sony.

Tar fra Europa
Det er ikke kjent hvordan Sony plutselig har klart å produsere nok enheter av spillkonsollen. Sannsynligvis har de klart dette på grunn av utsettelsen i Europa og Sør-Korea, slik at enheter som var ment for disse markedene har blitt sendt til USA i stedet.
184401​
[/b]
Tror du virkelig at Nintendo tenker mindre på penger en Sony?

Opprinnelig skrevet av The sorte ice@03.03.2005, 11.13
Sony er dumme uansett. Fordi tenker ikke på noe ant enn penger!! Nintendo tenker hvordan mennesker skal ha det! Når det spiller.. (opplevelse) Vet ikke hvordan Microsoft er?! Sikkert samme som Sony.
184401​
Tror ikke MicroSoft tenker så vannvittig mye på penger. De selger jo Xbox'en med tap. Vet ikke om de gjør det nå lengre, men har gjort det ganske lenge i hvert fall.

Xbox-en er da mer et forsøk på å grave seg inn i konsollkrigen, vil jeg tro. Tipper Microsoft satser mer på neste konsoll.

Nintendo, Microsoft og Sony tenker alle like mye på penger. De lager ikke spill og konsoller bare for gøy. Men når det er sagt, er Nintendo det eneste av de tre selskapene som har alle bena plantet i spillindustrien, og er derfor veldig dedikert til sitt arbeide der. Hvis Nintendo skulle gå med store tap på spillmarkedet, vil de være ferdige. Slik er det ikke med Sony og Microsoft. Det paradoksale i det hele er at Nintendo er det selskapet som er minst populært på markedet, selv om de dedikerer alt sitt arbeid til det.

Opprinnelig skrevet av Shigsy@03.03.2005, 20.17
Nintendo, Microsoft og Sony tenker alle like mye på penger. De lager ikke spill og konsoller bare for gøy. Men når det er sagt, er Nintendo det eneste av de tre selskapene som har alle bena plantet i spillindustrien, og er derfor veldig dedikert til sitt arbeide der. Hvis Nintendo skulle gå med store tap på spillmarkedet, vil de være ferdige. Slik er det ikke med Sony og Microsoft. Det paradoksale i det hele er at Nintendo er det selskapet som er minst populært på markedet, selv om de dedikerer alt sitt arbeid til det.
184749​
Tingen er vel at Nintendo har bare en inntekts kilde; spill.
Sony har jo alle sine elektro artikler.
Og Micro$oft har jo... Knight Bill Gates :ler:

D

Deleted member 91

Gjest
Ooh. Stilig at det fungerer som skjermbeskytter også. Men, azza ... hva faen skal man bruke tastaturet til?

Opprinnelig skrevet av roy_nor+03.03.2005, 23.09-->
<!--QuoteBegin-Shigsy
@03.03.2005, 20.17
184749​
Tingen er vel at Nintendo har bare en inntekts kilde; spill.
Sony har jo alle sine elektro artikler.
Og Micro$oft har jo... Knight Bill Gates :ler:
184823​
[/b]
Var det ikke det jeg skrev? Det var i hvert fall meningen.

Opprinnelig skrevet av Mongis+04.03.2005, 18.35-->
ITavisen skriver idag om at det kommer et tastatur til PSP.

<!--QuoteBegin-ITavisen
Nettbutikken GameSeek hevder i det minste at de vil ha tastaturet inne i slutten av mai, for £19.99 (ca. 240,- kr).

Tastaturet har 47 knapper, og kan også flippes over for å beskytte skjermen når du ikke bruker PSPen.
185117​
[/b]

Det er jo så mye dritt det kommer til PSP...
Skal faen ikke bli en datamaskin heller! <_<