PSPs Lansering

The sorte ice: Hvordan kan du bruke et tastatur som er frivillig å skaffe seg, som noe negativt mot PSP? Blir litt teit spør du meg, siden her har man friheten til å velge om man vil lage en datamaskin lignende håndholdt eller å bare ha en vanlig håndholdt med musikk- og film-muligheter.

PSP'en mista litt av sjarmen med det tastaturet.. æsj.. Touch screen hadde forresten vært ideelt til nett-surfing.

Legg til 25% så finner du ut hvor mye moms du må betale. Om det er toll itillegg vet jeg ikke. Så er det sikkert noe mer også, noe gebyr og greier.

Det er bare å kjøpe en plugg som du kobler til. Det koster ikke mye.

Så vidt jeg vet har de bare 130 volts strømnett i Statene - i motsetning til Norges 230 ...

Hvis du vil vite hva som skjer kan du jo flippe den røde bryteren bak på PC-en din. :ler:

Det har jeg faktisk gjort en gang. Det kom et lite smell, og en del røyk. :D

Jeg gjorde det en gang også. Helt ærlig: Jeg trodde faktisk at det kom til å fikse kameraten min sin PC!

Opprinnelig skrevet av Agahnim@11.03.2005, 21.56
Så vidt jeg vet har de bare 130 volts strømnett i Statene - i motsetning til Norges 230 ...

Hvis du vil vite hva som skjer kan du jo flippe den røde bryteren bak på PC-en din. :ler:
188554​
Den som ler sist ler best hva? Hvis du hadde sjekket så hadde du visst at strømadapterene som kommer med PSP er universale. Og da trenger du bare en norsk plugg.

Er det nå jeg skal le?

Sony this week told its internal PlayStation Portable development teams that the handheld system is still "at least a few months away" from release in Europe.

According to a source close to the platform holder, teams were ushered into a meeting and given the news despite the fact that a number of the European launch games are now finished.

UK retail sources we spoke to have apparently been given no indication when the system will launch or how much it will cost, with many now privately predicting that it will be "June at the earliest" before European gamers can get their hands on it.

Kilde

MoFo2