[Vita] PSVita - med touch både her og der!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#41
Jeg kjøpte bare den offesiele Carrying Case-greia. Pros: Den veier lite, og beskytter Vitaen greit. Cons: Den beskytter ikke Vitaen bra, siden du bare fester maskina i en bøyle og setter på ei plate over og under med borrelås, og det er ikke plass til noe som helst annet enn maskinen. Kosta bare fem dollar, da. Så, øh, kjøp Travel Pouch eller noe.
 

Terje

mostly harmless
#43
Vita GET!

Ble 3G utgaven fordi jeg vet ikke. Sikkert kjekt når jeg tar den med rundtomkring (nei jeg kommer sikkert ikke til å drasse på den overalt, jeg driter nå faen). Kjøpte med Uncharted og Wipeout, og har lasta ned Super Stardust og Gravity Rush. Har bare såvidt prøvd Stardust litt og det er jaggu Stardust gitt! Var litt redd for at fjerningen av et våpen og forenklinga av fargesvakhetsystemet skulle slå negativt ut, men det gjør det ikke. Gameplayet er fortsatt like hektisk gøy og viser at Stardust er enda en av de aller beste twin-stick shooterne. Har bare prøvd det en runde foreløpig og.. tja. Åpenbart at det må prøves litt til før jeg finner igjen formen ja. Men må jo prøve å få slått Fetthesten når jeg først har vært så svær i kjeften så det blir vel litt mer spillings utover helga.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#45
Du har ikke sett den videoen der før nå? Den videoen var den eneste grunnen til at Sagosen, Terje og jeg kjøpte våre Vita-maskiner, gikk ut fra at det var selvsagt.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#46
Hvorfor har ikke noen fortalt meg om Escape Plan før nå mitt nåværende favoritt minimalist svar/kvitt hipster inspirerte touch spill
 
#47
Btw, Sound Shapes eier. I Am Robot And Proud har første musikken du møter, og det er så jævlig dårlig at eg blir flau. Så fant eg ut at eg kunne velge andre album, og jaggu eier ikkje både Beck og Superbrothers så vanvittig at det veier opp for to album med Robotnissen. Her gjelder det å spele gjennom alle og lage musikkbrett. Skal prøve å lage ei søt historie eller no, bra musikk er uansett det viktigste å mekke sammen.

Løp og sjøp! Koster like mykje som Escape Plan.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#49
Vurderte seriøst å kjøpe det i junaiten men hallo 500 spenn når jeg allerede hadde gitt 500 for det faens 16GB-kortet.

Det der med minnekort... det er liksom både bra og dårlig. Bra, fordi i det minste går det an å oppgradere plassen på maskinen, men dårlig fordi Snoy har valgt å lage et nytt, proprietært minnekort ingenting annet i hele verden støtter. Jeg skjønner så klart hvorfor de har gjort det; av samme årsak som du ikke kan overføre filer til/fra PC utenom Vita Content Manager, nemlig piratkopiering. PSP var jo en barnelek å jailbreake, så jeg tipper de tapte forholdsvis mye på piratkopiering der. Så gjenstår det bare å se hvor lang tid det tar før Vita blir jailbreaket, da.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#50
sagosen jeg har venne forespurt deg på PSN
 
#51
sagosen jeg har venne forespurt deg på PSN
Trur eg har svart også. :)

No kan eg snart fjerne daukjøttet på vennelista mi, woho! Har ein haug med randoms der berre for å kanskje ha muligheten til å spele Unit 13 sammen av og til, men eg er jo aldri online. Det fungerte forresten jævlig bra å co-op'e med Unit 13 om eg ikkje har nevnt det før. Sleng på headset og snakk, rett og slett genialt!

Ang minnekort, så snart dei får i gang skylagring for Vita blir eg overlykkelig. Er så irriterende å måtte synkronisere heile sulamitten med PS3'en for å ta vare på lagring etc berre fordi eg vil frigjere plass. Sjølv på 32GB vil det komme behov for å frigjere plass, og då vil det ta enda lenger tid. Må vel berre satse på dei finner bedre løsninger på sikt.

Sound Shapes har forresten gratis skylagring inkludert i spelet. Dei lar deg laste opp heimelaga brett, og samtidig synkronisere lagringen din om du ønsker. Skulle vore standard på fleire spel.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#53
Eurogamer previewer Tearaway. Så... det virker som om det blir akkurat så bra som traileren hinta om. Eller veldig forskjellig, siden de bare såvidt er i gang med å mekke hovedspillmekanikkene og ingenting annet er klart. Tidligst 2013 en gang. :penga:
 

Lodin

Der Waaaah
#55
Det kommer spill fra PS1 til Vita i morra. I USA får de bare ni stykker mens i Europa har tydligvis Sony gått bananas.
Cool Boarders
Cool Boarders 2
Crash Bandicoot
Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back
Crash Bandicoot 3 Warped
CTR: Crash Team Racing
Destruction Derby
Everybody's Golf 2
G-Police
Jet Rider
Jet Rider 2
Jumping Flash
Kula World
Kurushi Final
MediEvil
Motor Toon Grand Prix 2
Rally Cross
Syphon Filter
Syphon Filter 3
Twisted Metal
Wild Arms
WipEout
40 Wink
A Bug's Life
A Bugs Life and Monsters Inc bundle
Abe's Exoddus
Abe's Oddworld Oddysee
Airboat
All-Star Boxing
Arc Arena: Monster Tournament
Arc the Lad
Arc the Lad II
Arc the Lad III
Arcade Hits: Shienryu
Arcade Hits: Sonic Wings Special
Atari Anniversary Edition
Atlantis
Atlantis and Hercules Bundle
Bishi Bashi Special
Blockids
Blood Omen: Legacy of Kain
Bugriders
Buzz Lightyear of Star Command
Centipede
Cho Aniki
Constructor
Critical Depth
Dezaemon Plus
Disney's Action Game ft. Hercules
Dodgeball
Driver
Eagle One: Harrier Attack
Fear Effect
Fear Effect: Retro Helix
Fighting Force
Fighting Force 2
Final Fantasy VIII
Final Fantasy IX
Final Fantasy V
Final Fantasy VI
Final Fantasy VII
Front Mission 3
Gaiaseed
Galaxy Fight
Gex
Gex 3: Deep Under Cover
Gex 3D: Enter the Gecko
Grandia
Gubble
Guilty Gear
Gunship
Hardcore 4X4
International Track & Field
Jigsaw Madness
Judge Dredd
Junior League Soccer PS1
Legacy of Kain: Soul Reaver
Lilo & Stitch
Little Mermaid 2
Little Mermaid 2 and Winnie The Pooh bundle
Metal Gear Solid
Mickey's Wild Adventure
Miracle Quad Racer
Miracle Space Race
Missile Command
Monsters Inc
Motorhead
N20
Namco Heritage bundle
Pandemonium
Pandemonium 2
Parasite Eve 2
Peter Pan
Pong
Pooh's Party Game
Rageball
Rainbow Six
Rascal Racers
Rayman
Rayman 2: The Great Escape
Reel Fishing
Re-loaded
Resident Evil 2
Resident Evil 3: Nemesis
Resident Evil: Director's Cut
Ridge Racer Type 4
Sheep
Silent Hill
Snowboard Racer
Sorcerer's Maze
Spin Jam
Sports Superbike
Streak
Street Fighter 2 Alpha
Super Star Dance Club
Tarzan
Tekken
Tekken 2
Tomb Raider
Tomb Raider: The Last Revelation
Tomb Raider Chronicles
Tomb Raider 2
Tomb Raider 3
Toy Story 2
Toy Story Racer
Toy Story Racer and Toy Story 2: Woody and Buzz bundle
Vagrant Story
Alundra
Urban Chaos
 

Terje

mostly harmless
#56
Ser ved første øyekast ut som lista over PS1 spill som i det hele tatt er gitt ut på PSN her. Vil det si at de spilla jeg alt har kjøpt blir tilgjengelig for meg på Vitaen også? Det var tilfelle med Minis-ene ihvertfall. Hadde passa meg fint.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#59
Så evig approved. Men altså, jeg spilte jo PS1-spill på PSP-en min også? Hvorfor er dette en greie på Vita?
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#60
og her spillene USA fikk

Arc the Lad
Cool Boarders 2
FINAL FANTASY VII
Hot Shots Golf 2
Jet Moto
Syphon Filter
Tomb Raider
Twisted Metal 2
Wild Arms
=D