Resident Evil 5 [PS3/X360]

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#62
Håper Capcom gjør spillet kompatibel med den waggle wand-greia til Sony. Akkurat nå kan jeg ikke tenke meg å bruke noe annet enn Wii-kontrollene. :(
 
#63
Og Leisure Suit Larry.
Den som på noen måte tror at Leisure Suit Larry er kvinnediskriminerende har sannsynligvis ikke spillt spillet, eller fulstendig misforstått hele poenget. Hvem er det som vanligvis er de smarte i LSL serien? Hvem er det som hele tiden feiler miserabelt? Spillene gjør jo narr av menn, ikke kvinner. Det er som regel kvinnene som er vinnerne i LSL serien.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#64
True nok. Men mange av dem ser fortsatt ut som skanks. Ikke at Larry ikke gjør det, men alle vet jo at der kvinner har såre punkt har menn selvironi.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#66
Dr. Livingstone, I presuaAARRRTGHGHHGA

Sidekicken til Chris virka jo svart nok, selv om hun er lys brun.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#67
... Nei? Gratulerer med å ikke ha satt deg inn i saken. til lodin altså.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#70
Vi vet fra MJ at man kan forfalske hudfarge, men den ghetto bootyen virker temmelig autentisk.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#73
Ah, fytti faen så kult. :D Akkurat det jeg håpa på når jeg så fuzzy trailer på E3-feeden, dette kommer til å sparke så alvorlige mengder rumpe at jeg veitafaen.
 

oma

Village Drunk
#74
Tja, litt skuffet over at de bare har endret skins paa zombiene fra 4ern, samme troette killanimation og doelle shotreactionting
 
#75
Så ut som de tålte noen kuler de zombiene selv om man han luringen som spillte fikk inn noen headshots... tenker spesielt på zombien som var oppi trappa i starten. Har det vært sånn i tidligere spill også?
 

Lodin

Der Waaaah
#77
Det er sånn i 4 ihvertfall, men fyren som spiller aner ikke hva han driver med (noe som er rart siden han jobber på det). Først skyter man dem i huet eller foten så de snubler, så løper man bort å sparker eller suplexer dem og så stæbber man dem med kniven til de dauer.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#78
Ser deilig ut :D Resident Evil 4 til Wii gav meg absolutt mersmak, tror aldri jeg har spilt et så intenst spill før, og den følelsen gav seg aldri i løpet av de timene jeg brukte. Det er litt av prestasjon. Siden jeg ikke har planer om å kjøpe PS3 eller 360 får jeg bare vente på en port :(
 
D

Doctor Downs

Gjest
#80
Litt enig der. Wii-moten på RE4 var helt genial. Visuelt godteri eller ikke, RE5 kommer til å føles som et skritt tilbake.