Resistansen: Endres Tilbakekomst og jakten på Langvatarene

demake

Seksuelt godteri
Shinra må selv bestemme hvem han betror seg til. Mvh. Minken.

Send PM om dere godkjenner eller avslår laget Lodin foreslår.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg tror du fortsatt sover. Eivind er spion, og Agra sin desperasjon får meg til å tro det samme om han. Vet ikkeno om kak men jeg stemmer iallfall MOT dette lagoppsettet.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Sier seg selv at jeg burde avsløre meg ovenfor Agradula, MEN ettersom han er mer paranoid enn faens Ribba om dagen, tror jeg at han kommer til å lyve og hyle ut at jeg er spion, bare for å selv få mistanken vekk fra seg. Ikke faen. Velger å følge magefølelsen fra tidligere, velger å betro meg til SirkusMartin. Dette gjør jeg pga hans deltagelse hittil i spillet; Ikke vært for påtrengende eller for stille. Føler at hans ord holder vekt i forsamlinga her

Stemmer forøvrig MOT Lodins forslag på bakgrunn av Agra på laget
 

Shinra85

Spillegals effort emo
PM sendt, ville bare si hvor pokker jeg står.
 
Jeg vet ikke. Jeg har ikke no konkret info bortsett fra anklager fra Thinaran, så jeg vet jo hva han er, men jeg forventer liksom ikke å bli trodd heller.

Stemmer nok for, men denne lagen går neppe gjennom.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Denne traaden er hovedgrunnen til at forsoeker aa sjekke SG naar jeg finner nett. Jeg vet hvem spionene er men siden jeg ikke er med skal jeg ikke si noe.

Lykke til!
 

demake

Seksuelt godteri
Lodins forsøk på å sende ut et lag blir ikke godt mottatt, og det blir avslått

sheriffen - avslått
Eivind - godkjent
Thinaran - avslått
Shinra85 - avslått

Lodin - godkjent
Agradula - godkjent
SirkusMartin - avslått
CockMcBalls - avslått

kakarlsen - godkjent
TheNormalGeek - avslått

Så da går turen videre til lagleder Agradu...en plottvist dukker opp, for Shinra85 benytter seg av sine sterke lederevner og fratar 'dula lederskapet!! \o/

Egenskaper:
I rampelyset: Laglederen gir denne egenskapen til en annen spiller. Den spilleren kan tvinge en annen spiller til å avsløre om de stemmer for å gjennomføre eller mislykke et oppdrag (kun én gang). Bruk av denne egenskapen må opplyses om mellom godkjenning av lagoppsett og selve oppdraget.
Ta ansvar: Laglederen gir denne egenskapen til en annen spiller. Den spilleren kan stjele en egenskap (Veto, Jeg ser på deg, Sterkt lederskap eller I rampelyset) som en annen spiller har fått tidligere, men ennå ikke benyttet seg av (kun én gang).
Etablere tillit: Laglederen får lov (må) å avsløre sin identitet til en annen spiller som han selv velger.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
:eek:
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Og godt er det, stoler mindre og mindre på Dula. Kak virker rimelig seif, Lodin er wild card, og jeg mistenksom mot Thinaran også. Eivind aner jeg ikke. Kak er kanskje litt dumsnill som godkjente det? Om Lodin og Thinny er så mistenksomme jeg tror de burde være for alle, så styrker det mistanken min mot Dula.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Mistet jeg egenskapskortene mine også? Virkelig?
Jeg hater deg Shinra og skal knekke ryggen din med tannpirkere.
Edit: og hvorfor tok det så kort tid nå? Hvorfor er dette den ene gangen vi ikke har ventet på alle stemmene?

Edit: hmmmm. Tapatalk viser ikke all teksten i det innlegget med hvem som har stemt hva. La merke til det med et av mine innlegg også. Jaja
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Venta vel sikkert ikke om det allerede hadde blitt flertall for å kutte laget?
Uansett, dere tenker "SPIOOOON!!!!1", men faen, da! Hvem her er det som ikke er skeptisk på Agra? Jeg mener, fyren er panisk, manisk og en ekstrem konspirasjonsteoretiker!

Hadde egenskapen fra tidligere, lot Lodin kjøre sin greie, skreiv til Demake at jeg ikke godkjente laget til Lodin, og at jeg ville bruke egenskapen min når Agra skulle være lagleder. Hvorfor? Fyren er spik spenna gæren og garantert spion, utelukkende pga oppførselen hans. Peker i alle retninger, panisk om han blir uglesett i et øyeblikk, Cool McSwoon i neste. Lukter muffins (og ikke av den gode sorten! Muggmuffins, ikke sjokolade!)

Kjører samme lag som sist, men bytter ut NormalGeek med Lodin. Hvorfor? Er faen meg bare disse jeg stoler på her!

Thinaran, SirkusMartin, CockMcBalls, Shinra, Lodin

Thinaran og Lodin har begge betrodd seg til meg om hvor deres allianse ligger (Resistanse), Martin føler jeg er er trygt kort basert på spillet fram til nå (det som virker som Nøytral stemmeangivning, god argumentasjon for og imot personer), Cock pga den sunne skepsisen. Om det er spioner i den gruppa, så er det isåfall kun én (og det er isåfall Cock, men tvilen kommer deg til gode). Slik ståa er nå trenger spionene to for å punche igjennom. Jeg føler denne konstellasjonen av mennesker er den tryggeste, og jeg tør absolutt ikke la Agra sette sammen er lag for å få forumet til å brenne.

Egenskaper:

Ta Ansvar - Thinaran (jeg stoler på deg, mann)
I Rampelyset - Agradula (Så får vi se om du vil foråde dine medspioner)
Tillit: Velger å betro meg til Eivind av den enkle grunn at han allerede har blitt stempla som spion. Får dere svart på hvitt hva jeg er iallefall, da han allerede hadde visst det om jeg var en skitten pikespion
 

Lodin

Der Waaaah
Nå er jeg usikker igjen annet enn at jeg vet at de to forrige som posta er resistente. Velger å stemme for og drite i pm tullet.