Siste spill du kjøpte

Kjøpte meg Pro Evolution soccer 4 og Star Ocean på fredag. Veldig fornøyd med begge 2 :D

Opprinnelig skrevet av Rocky
Final Fantasy VII Platinum [PS] Kjøpte det for 99 kr på gamesmix.com
Spillet som  får alle Square-fanboys til å kreme i buksene sine. Fett spill, materia-systemet er veldig bra og det samme er musikken, dessverre er spillet den uhelige innehaver av verdens mest irriterende sidefigur, Homokatta ™®©.
116567​
Takk for infoen om at Gamesmix har FFVII til 99 NOK. Må jo bare slå til da. :D

Hvor lang tid tok det før du fikk det forresten?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Ayreon@16.10.2004, 22.29
[...]Simon the Sorcerer 3d.
Gratulerer, du har kjøpt verdens styggeste spill. :tommelopp:
Det er ikke noe artig heller, forresten. Møkkaspill. Skjending av Simon the Sorcerer-navnet, er det.

Psycho Mantis (das namntager): Dukket opp i postkassa mi etter fire dager (bestilte på lørdag og fikk det på tirsdag, du får det nok enda fortere hvis du ikke bestiller slik at sendingen kræsjer med helgen.)
Eneste du bør være litt obs på er det at gamesmix sender av en eller annen grunn sender spillene sine i en østeuropeisk og sliten pappboks som oftest ikke er nok beskyttelse mot det norske Postvesenes harske håndtering. Mitt cover var nemlig knust. Men det var ikke værre enn å ringe inn til kundeservicen dems og forklare situasjonen så sendte de meg et nytt ett gratis.

Opprinnelig skrevet av Yetipants+17.10.2004, 14.06-->
<!--QuoteBegin-Ayreon
@16.10.2004, 22.29
Det er ikke noe artig heller, forresten. Møkkaspill. Skjending av Simon the Sorcerer-navnet, er det.
118246​
[/b]
Har prøvd det litt og det virka ikke spesielt bra. Det er derfor jeg ikke har begynt på det skikkelig enda. Heldigvis kosta det ikke så mye!

Opprinnelig skrevet av Yetipants+17.10.2004, 15.06-->
<!--QuoteBegin-Ayreon
@16.10.2004, 22.29
118246​
[/b]
Takk for advarselen. Jeg hadde fatkisk tenkt å skaffe meg den idag, men takket være dine visdoms ord, så har jeg ombestemt meg. Jeg skal heller bruke pengene til å skaffe meg Mega Man X2 fra ebay istedet.

btw, det siste jeg kjøpte var Klonoa G2: Dream Champ Tournament fra ebay som jeg skulle få snart i løpet av uken.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av heatjoam@18.10.2004, 20.16
Resident Evil Zero kjøpte jeg for to uker siden. På Elkjøp.
118993​
Gratulerer.

De siste jeg kjøpte var Resident Evil Zero (GC), Resident Evil (GC) og Resident Evil Code Veronica X (PS2). Je betalte bare 100 kroner for hvert spill. Har bestemt meg for å samle på de viktigste spillene i serien, og tette igjen hullene før RE 4 kommer i januar. Mangler bare Resident Evil og Resident Evil 2. Code Veronica X er jeg godt igang med. Resident Evil 0 har jeg fullført, og det var en stor opplevelse.

Jeg har dessuten bestilt Second Sight til GC sammen med den nye NTSC-maskinen min. Deilig å betale 350,- for spill i stedet for 550,-.

Jeg fikk dessuten lyst til å investere i noen gamle spill á la Monkey Island etter å ha lest Novastrums post, men må nok vente litt med det.

Opprinnelig skrevet av Houseman+20.10.2004, 10.04-->
<!--QuoteBegin-heatjoam
@18.10.2004, 20.16
Resident Evil Zero kjøpte jeg for to uker siden. På Elkjøp.
118993​
Gratulerer.

De siste jeg kjøpte var Resident Evil Zero (GC), Resident Evil (GC) og Resident Evil Code Veronica X (PS2). Je betalte bare 100 kroner for hvert spill. Har bestemt meg for å samle på de viktigste spillene i serien, og tette igjen hullene før RE 4 kommer i januar. Mangler bare Resident Evil og Resident Evil 2. Code Veronica X er jeg godt igang med. Resident Evil 0 har jeg fullført, og det var en stor opplevelse.[/qoute][/b]

Drev med det samme selv for en stund siden. RE spilla har fått mye ufortjent pepper, syns jeg.
Men uansett, det siste spillet jeg kjøpte var Tales of Symphonia av Alias. Danke!
(lit ironiskt at jeg sitter her og bruker tysk, da grunnen til at jeg sitter her er fordi jeg ikke gadd å gå til tysktime. jaja..)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Siste spillet jeg kjøpte var Half-Life 2. Håper det er fett når jeg får spille det.

Donkey Konga - gikk over all forventning, særlig når det til og med var et impulskjøp!

Har bestilt san andreas...

Fable manuelt, men jeg får SA om 6 dager

Opprinnelig skrevet av Rocky@17.10.2004, 16.34
Psycho Mantis (das namntager): Dukket opp i postkassa mi etter fire dager (bestilte på lørdag og fikk det på tirsdag, du får det nok enda fortere hvis du ikke bestiller slik at sendingen kræsjer med helgen.)
Eneste du bør være litt obs på er det at gamesmix sender av en eller annen grunn sender spillene sine i en østeuropeisk og sliten pappboks som oftest ikke er nok beskyttelse mot det norske Postvesenes harske håndtering. Mitt cover var nemlig knust. Men det var ikke værre enn å ringe inn til kundeservicen dems og forklare situasjonen så sendte de meg et nytt ett gratis.
118280​
Jeg bestilte spillet 14. oktober, og har enda ikke fått det. Burde vel være på vei ... Ringer dem i morgen om jeg ikke får det da!

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ye. Stakk innom Spider'n idag for å se etter Devil May Cry 2, men endte opp med Tekken Tag Tournament for 200. Ikke ille det. :)

Paper Mario: The Thousand-Year Door
Plattform: GameCube | Versjon: NTSC U/C | Butikk: DVDBoxOffice | Pris: $64.95 CAD
Kun spilt i rundt én time, og så langt er jeg passe fornøyd. Hadde ingen store forventninger til spillet siden jeg ikke var så utrolig begeistret for Mario and Luigi: Superstar Saga. Kjøpte det egentlig fordi det var deler som virket meget artige utifra filmklipp jeg så.
Så langt kan jeg i hvert fall si at dialogene er ganske artige! :D

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Paper Mario har jeg bestilt også. Må jo prøve den nye NTSC-maskinen min. :))

Men det siste jeg kjøpte var GTA: San Andreas for 599 på Spaceworld ... Fikk det en dag før tiden til og med, og nå vet hvor jeg skal gå for å få etterlengtede PAL-spill et par dager på forhånd. Det virker veldig bra hittil, har et lite problem med å skaffe penger siden jeg har kjøpt mye klær og trent mye foreløpig, men jeg antar at jeg får vite om måter å tjene penger på etter hvert. Er ikke så mye å tjene på de første oppdragene, i hvert fall. Jeg er heller ikke helt fornøyd med grafikken, men spillbarheten er jo alt man kan drømme om ...