Smash Bros. Brawl

Scary Paladin

Ukjent herremann
En bump med håp om online støtte.

Jeg kom over en side med noen folk som har klart å få SSBM online. Det har riktignok sine feil, men det meste er jo mulig å fikse. Siden folk klarer dette rimelig greit fikk jeg store forhåpninger om å spille SSBB online. :elsk:

Siden er her og har noen videoer av 2 player online.
 
Skal testes når jeg kommer hjem. Klippene fikk meg til å savne pso..
 
NY SUPER SMASH BRAWL TRAILER PÅ VEI!

BEVIS!

Altså, Nintendo vil vise en helt, blendende ny trailer av himmel spillet SSBM på “Nintendo World 2006″. I denne traileren ser det ut til at det blir avslørt en ny spillbarfigur. Den første showet er 3. November, så det regnes med at det vises der. Ja, NÅ PÅ FREDAG! Kjære gamere, dette skal bli kjent som Fredagen, IKKE en fredag(viktig)! Gled dere! :sikle:
 

Lodin

Der Waaaah
Nei, Ridley er ikke bekrefta. Var bare et rykte som gikk som litt sida. Samme med WW Link, men det er mer sansynlig siden de godt kan reskinne Young Link uten å endre så mye.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hallo? Det sto jo på Gamefaqs-forumet, selvfølgelig er Ridley spillbar. Dessuten kan man spille som Sonic i SSBM om man får en no-damage-clear på adventure på very hard med Pichu..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har også hørt at man kan spille som Master Chief hvis man får "Hours Played"-telleren i SSBM til å wrappe rundt. Den er bare en 64-bits unsigned int, så det tar ikke mer enn 18.446.744.073.709.551.615 timer å få til det.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Dette spillet har fått meg til å hate Sonic.

Eller nei. Det har fått meg til å hate fanatiske Sonic-fans. Jeg håper for guds skyld at han ikke er med i spillet, bare så jeg kan fnyse dem i fjeset.

Seriøst, hva er det med det jævla ekornet som gjør så mange til idioter?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Pinnsvin, din jøde.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
SITAT(GungHo @ 31.10.06, 23.43) 31521
Seriøst, hva er det med det jævla <strike>ekornet</strike> pinnsvinet som gjør så mange til idioter?
[/b]
Si det, hva med de fire virkelig glimrende plattformerne til Mega Drive?
 
hva med at Sonic er den eneste som kan gjøre seg om til Super Saiyan uten å være med i Dragonball, det er jo det som gjør Sonic kul.

Ikke sant?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Å samle smaragder i Sonic 3 er omtrent like smertefullt som å se en episode DBZ.

Og jeg hater fortsatt at Snake er med.
 

Lodin

Der Waaaah
:eng101: I neste utgave av Sonic (den til 360 og PS3) samarbeider han, Shadow og Silver med å drepe Gud. På et tidspunkt dør Sonic, men han blir så vekket opp igjen av menneskehetens godhet. Korsfestelser er og med i bildet.
Jeg hater den serien så jævelig.
 
Gleder meg skikkelig til brawl, men er det bare jeg som syns det ser litt snodig ut?
Når grafikken blir så.. realistisk, blir det litt rart å se alle de karakterene sammen.
Mario som ser så umennesklig ut, sammen med nye link og snake.