Smash Bros. Brawl

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Gladnyheter!



SITAT
There’s no need to be confused about what does what—just choose the play style you prefer!

I suppose I would recommend the Nintendo GameCube controller, though. I like the feel of that powerful rumble.

Still, try out the other controls—they definitely give you a fresh experience.

Hmm? How do you do smashes and dashes with just the Wii Remote?
If I get the chance to tell you, I will.[/b]
 
Da er det bekreftet. Vi kan velge mellom fire forskjellige kontrollere:

Wiimote på siden
Wiimote+Nunchuk
Gamecube Controller
Classic Controller

Blir nok GC-kontrollen på meg.

EDIT: :(
 
Det er skummelt hvor effektiv denne "en infobit hver dag"-strategien faktisk er. Smashbros.com har i vært fall blitt daglig kost for meg, og jeg har aldri hatt noe stort forhold til de tidligere spillene i serien. Nyhetshungeren driver meg. :)

Hvis man skal slåss med gestures (med wiimoten) bør det være rimelig umiddelbart implementert, for øvrig, for å ha en sjanse til å konkurrere med GC-kontroller og knappetrykk.
 
Endelig litt spennende informasjon!

Wiimote liggendes. Hvordan blir det mulig? Er det ikke litt for mange taste/veive kombinasjoner for det? Uansett, jeg kommer nok mest sannsynlig til å sette meg inn i Gamecube og Nunchuk + Wiimote kombinasjonen. Da har jeg allerede 4 kontrollere klare til bruk når spillet kommer i hus. Da blir det 4 player Brawl fra første minutt.

Nei nå gleder jeg meg. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
LekeKube-kontrollere har vi nok av her i gården, så det blir det mest opplagte valget med mindre Retro-stikka fungerer bedre. Uansett så begynner jeg også å bli bitt av hype-basillen. Huff og huff.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Oi. Og jeg som har debattert skikkelig heftig på NF for at Wiimoten sidelengs er en umulighet. Nå må jeg spise hatten min :(
 
Ja, jeg ser ikke helt logikken bak det. Med mindre de kombinerer knappetrykk med gestures. Som 1 + veiv opp. Men ja, vi får se. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan jo hende at Wii-fjernkontrollen byr på et forenklet kontrolloppsett hvor man ikke har de samme mulighetene som med de mer avanserte stikkene.
 
AH, fantastisk! Skikkelig god-nyhet! Og jeg som har 4 GC-kontrollere fra før, og det høres ut som det beste valget. Kun Smash-bros og Mariokart jeg trengte alle fire til i forrige generasjon, og det samme blir vel tilfellet med Wii-en. Hurra!
 

Lodin

Der Waaaah
SITAT
Hmm? How do you do smashes and dashes with just the Wii Remote?
If I get the chance to tell you, I will. [/b]
Noe så kryptisk kan da utelukkende bety at man må slenge litt med kontrollen i den retninga man vil smashe og dashe. Sikkert ikke særlig nøyaktig, men veldig artig hvis alle fire bare bruker Wiimoter. ^_^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nja... tviler ikke på at det kan bli litt ekte smashing og dashing blant spillerne også hvis det er sånn. :p
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Dæng. Synd at GC-kontrollene mine holder på å falle sammen, jeg finner neppe de i butikken særlig mye lenger, eller pengene til å kjøpe både dem og wiimotes.

Det har egentlig gått altfor lenge uten at eg har kjøpt en Wii ennå. Helvetes 18årsdag og alt det fører med seg av fine nye utgifter. <_<
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
SITAT(GungHo @ 09.06.07, 01.15) 69526
Synd at GC-kontrollene mine holder på å falle sammen, jeg finner neppe de i butikken særlig mye lenger, eller pengene til å kjøpe både dem og wiimotes.
[/b]
e-bay... e-bay... e-bay...
dvdboxoffice... dvdboxoffice... dvdboxoffice...
play-asia... play-asia... play-asia...
 
SITAT(Yetipants @ 08.06.07, 16.59) 69474
Nja... tviler ikke på at det kan bli litt ekte smashing og dashing blant spillerne også hvis det er sånn. :p
[/b]
Skoen. :v:


Selv tviler jeg på at de i det heletatt legger nok arbeid inn i kontrollsystemet til at det kan lønne seg på noen som helst måte å bruke wii-moten, når de gang på gang har sagt og sier at GC-kontrollen blir det ultimate til SSBB. Virker heller som en løsning for de som ikke gidder å anskaffe en gc-stikke.