Smash Bros. Brawl

Kilik

Lokal moderator
Ah, spillet er direkte fan service. Virker som Sakurai har tatt en titt på Gamefaqs' most wanted-lister denne gangen.
 

Lodin

Der Waaaah
Banene så litt simplistiske ut, men det blir gøy alikevel. Nedtelling til alle proffene lager baner bestående av en enkel rekke bokser og ikke noe annet. :v:

Foresten caller jeg det nå: Mega Man er neste store ikke-Nintendoer de vil avsløre.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
UTROLIG FUCKINGS DIGG.

Jeg kommer ALDRI til å bli lei av dette spillet. Sommeren kommer til å gå til helvete. Jeg elsker deg, Sakurai.
 
Nå er det snart ikke mer det er umulig å håpe på en gang her. Innfrir jo på alle måter! Om det dukker opp enda flere ikke-nintendo karakterer da.
 

Kilik

Lokal moderator
Kan se for meg Mega Man, Cloud og Pac-Man. Bør i alle fall få rett på én av dem.
 
Jeg håper på Viewtiful Joe.

Eller hva med Vanessa Z. Schneider (P.N. 03), Dante (Devil May Cry), Ryo Hazuki (Shenmue), Ryu (Stree Fighter) eller Hayabusa (Ninja Gaiden)?

Eller hva med Donald Duck? :elsk:
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Viewtiful Joe hadde jeg ikke tenkt på, men det hadde faktisk vært jævlig fett.
 
Faen. Dette her blir kult!
Pokémon-låta eier!

EDIT: Ok; hører gjennom alle låtene nå. Kanonknall! Akkurat en diger haug med fan service som trengs! :elsk:
 
D

Doctor Downs

Gjest
León Kennedy som Snakes "brother in style" a la Captain Falcon og Ganondorf? Hadde vært fett, selv om jeg har mer tro på Liquid/Meryl. Nei, jeg krysser jammen fingra for James Bond jeg, dere. :trollmann:
 

Lodin

Der Waaaah
Miis kan jeg nesten garantere at miier kommer til å dukke opp på et eller annet vis. En assist hvor samtlige miier på maskina løper omkring på banen og knocker folk omkring hadde vært stilig. =D

Sånn ellers håper jeg innerst inne på Optimus Prime. Er ikke første gang han har vært lånt ut til et , men det ble bare gitt ut i Japan. Takara hadde nok gått med på det, men så er sikkert Hasbro dicks og nekter.

Hasbro! :argh:
 
Mii som spillbar karakter kunne vært kult. Slik at profilen din var linket opp mot Mii-en din, og og hvis du valgte Mii som character ble det deg, på en måte. Profilløse fikk en randomisert Mii...
 
Miis kan jeg nesten garantere at miier kommer til å dukke opp på et eller annet vis. En assist hvor samtlige miier på maskina løper omkring på banen og knocker folk omkring hadde vært stilig. =D

Sånn ellers håper jeg innerst inne på Optimus Prime. Er ikke første gang han har vært lånt ut til et , men det ble bare gitt ut i Japan. Takara hadde nok gått med på det, men så er sikkert Hasbro dicks og nekter.

Hasbro! :argh:
[/b]
Optimus Prime i Brawl, da er denne karen frelst. Ellers er vel karakterlisten mer eller mindre komplett etter min mening, med tanke på hva som er tilgjengelig når det kommer til rettigheter osv.
Spillbare Mii´s høres kjedelig ut. Klart, fett å være din egen Mii og greier, men det ser jo ikke akkurat så veldig spennede ut å spille en.
 
D

Doctor Downs

Gjest
SITAT(Klaymen @ 29.10.07, 22.31) 87237
Mii som spillbar karakter kunne vært kult. Slik at profilen din var linket opp mot Mii-en din, og og hvis du valgte Mii som character ble det deg, på en måte. Profilløse fikk en randomisert Mii...
[/b]
Hva med om Mii-en din var liten tynn så fikk du kanskje Ness-egenskaper, stor og feit får DK-egenskaper, liten og feit får Kirby-egenskaper osv? Iiiihihi! :D