Smash Bros. Brawl

D

Doctor Downs

Gjest
Det var da som bare... hvor har du vært? :D

Noen som har skjønt Event 24, forresten?

Edit: Glem det, fiksa'n.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
D

Doctor Downs

Gjest
Phew, klart events 1-40 og unlocka 41. Får la den stå til jeg har fått gjort litt essayskriving. Herreguuud så gøy dette spillet er! Og ja, det er helt klart Pit som gjelder. Toga eller ei.

Edit: Og da har jeg skrevet en overskrift og klart Event 41 :$

D

Doctor Downs

Gjest
Nok den på Normal. Woooo! Hvordan unlocker jeg flere levels av Break the Targets? Ikke si "klar level 1 med alle 35 karakterene", takk.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg åpna alle Target Smash-levelene gjennom å kjøre Classic Mode. Etter hvert som du klarer brettene der vil du åpne nye.

EDIT: Håh, Classic Mode på Very Hard uten å bruke continue med Donkey Kong, en figur jeg egentlig suger egg med. Det begynner å løsne igjen.

D

Doctor Downs

Gjest
Tok classic på very hard, men bruke continues Tre faktisk, to av dem på nest siste (Giant Mario, Wolf, Snake) og én på bossen. Dang. Men ja, unlocka break the targets-levelene. Var lekende lett å ta level fem med Pit. Regner med at det kanskje er værre med karakterer som ikke flyr.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Neida, jeg tok tidskravet (32 sekunder eller noe?) på level fem med Toon Link. Den boomerangen er gull verdt.

Hvilken oppdatering er det snakk om? En nylig? Jeg har ikke fått noe melding. Men jeg deler Lodin's oppfatning, skal leses grundig før jeg oppdaterer noe nå, og risikerer å ikke få spille Brawl:laugh:

Vel, jeg fant ut hva oppdateringen var, og http://www.n-europe.com/news.php?nid=11622 sier ihvertfall at det ikke påvirker Freeloader... Så.. hvem vil være først:p

Lodin

Der Waaaah
Jeg våget meg over til Smashbordet og der ble det bekrefta at det ikke var farlig. Alt updaten gjør er å klargjøre for Wiiware en gang i mai. Både Brawl og freeloader funker fortsatt etter at jeg oppdaterte.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jepp, slang den inn akkurat selv siden jeg ikke driver med sånn snuskete importvirksomhet til Wii-en. :p Sto at alt den gjorde var å oppdatere sjappekanalen.

D

Doctor Downs

Gjest
Unlocka nettopp en Ocarina of Time-demo. Herregud så genialt 'Masterpieces' er! :elsk: Spillte Super Metroid-demoen i går. Fetters!

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Wavebird til en billig penger? Hadde kanskje ikke vært så dumt om Nintendo produserte noen slike med tanke på Super Smash Bros. Brawl, for det er utvilsomt det beste kontroll-alternativet. Eventuelt burde de vurdere å gi ut en egen "GameCube-kontroll" for Wii (Classic Controller er ikke like ergonomisk, og det at den må kobles til en Wii Remote er tidvis ganske idiotisk).

Forøvrig spiller jeg for tiden mest med Fox, Kirby og Solid Snake. Usikker på hvem jeg kommer til å spille med fast, men nå har jeg heller ikke fått spilt noe multiplayer på Brawl enda, og jeg har ikke unlock'a alle karakterene heller. Brukte stort sett Fox og Link på Melee.

Hos Bergsala, koster Wavebirden enda like mye som den gjorde da den kom. Så hvis du finner den i en butikk, regn med å lange ut 499,- for den. D:

D

Doctor Downs

Gjest
eBay?

... og da var alle banene og alle masterpiecene unlocka. Med 35 karakterer og 41 baner skulle alt være klart for noen heidundranes multiplayer sessions når folk kommer tilbake fra ferie!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hei hei, uendelig med baner mener du.

Selv om Leveleditoren var vesentlig mer begrensa enn jeg trodde er den fortsatt brukandes til å få laget noen brukbare, kanskje til og med fete, baner. Spesielt når man oppdager størrelsesknappen nede i høyre hjørne begynner det å gå seg til.

D

Doctor Downs

Gjest
Oh, yeah. Jeg har laget en godbane. Gulvet er spiker helt veien, over dem er noen sopper å stå på og hele resten oppover (stor bane) er vetikalt og horisontalt bevegende platformer og stiger. Bare for "aerial combat". Prøver å unlocke litt flere "byggeklosser", men forventer ikke at det blir blir noe storartet leveldesigning. Får satse på kreativitet framfor utseende.

Psycho Mantis må forresten aktivere PM-er. Han får heller finne det her, men her er altså en ca. billig Wavebird: , men jeg tror det dere (og plutselig også jeg) ser etter er denne: http://www.game.co.uk/Wii/Hardware/Accessory/~r330970/GAMEware-Wii-Wireless-GameCube-Control-Pad/. Litt skeptisk når jeg leser brukeromtalene, men jeg kunne nesten tenkt meg å prøve en uansett.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det tar deg 5 minutter å åpne alle, da. Lag ti baner som inneholder nok klosser til å bli godkjent, så spiller du 10 matcher med 300% startskade på alle og ett liv.