Spillegal-klanen

Blir det noe Unreal 2004 i kveld? Treningskamp?

Det er best om du bruker Spillegal navnet ditt når vi spiller Unreal... Slik er det. Dette er for å ikke skape forrvirring. :)

Spør Stiluz, han satt opp kampen sist gang.
Du kan sikkert spør Mandark også, men jeg vet ikke siden jeg også er en nybegynner i denne klanen.

Det vi vanligvis gjør på treninger er at vi finner en tom server, eller så hoster noen med en god utlinje. Vi har ikke spillt noen kamper enda, dette er opp til Mandark å fikse.

Ja, da har jeg og McBalls spilt en liten one on one treningskamp. Stillingen endte som følger: McBalls: 13
Jinzo: 23

jeg fikk dessverre ikke tatt et screenshot, ettersom McBalls stakk før runden var over. Men men, dette var gøy! :tommelopp:

De som er med på Unreal 2004 i kveld, må komme inn på #sg.ut2004 klokka halv 10!

Mandark, bli med denne gangen da! :p

Unreal 2004 i dag! I DAG!

Mandark, du fikser kamper? :)

Du må ikke ha Ventrilo for å spille Unreal. Det er in-game mic. program! ;)

Ja, jeg vet at jeg ikke trenger ventrilo for å spille UT2004, men får jeg bli med på matchene deres uten å snakke med dere i ventrilo?

Vi har ikke hatt noen matcher enda, så ikke tenk på det.

Opprinnelig skrevet av Jinzo@01.07.2004, 13.08
Unreal 2004 i dag! I DAG!

Mandark, du fikser kamper?  :)
Mandark er bare en sjelden gang innom her, du kan ha problemer med å få kontakt med han på denne måten, send heller en PM

Jeg er gjerne med på en kamp i kveld :)

Ok, da møtes vi sånn ca 22.30 tida, evt etter ekstraomganger er ferdig i semifinalen. #sg.ut2004 som alltid. Da har vi disse folkene med så langt: Meg, Xenon, Jinzo, Darkstorm, I-win. Enda en til hadde vært bra, så kunne vi kanskje spillt noe annet enn DM :svette: Sånn for treningens del.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
I'm in. :)

Opprinnelig skrevet av Darkstorm@01.07.2004, 20.08
Ja, jeg vet at jeg ikke trenger ventrilo for å spille UT2004, men får jeg bli med på matchene deres uten å snakke med dere i ventrilo?
Vel. vi bruker ikke Ventrilo i UT2004, ettersom spillet har innebygd voice-chat. Og du kan høre hva vi sier uten at det gjør noe. ;)

Mandark, det blir trening i kveld? :)