Spillegalbrukerenes drømmespill

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#81
Mitt ultimate drømmespill må være: Knus-alt-du-ser-med-alt-du-har! Kanskje et litt kjedelig konsept i lengden men tipper det vill blitt en goood del timer moro.

Fikk denne ideen da jeg spilte Duke Nukem 3D på N64, men syntes det var litt for lite knuselig. Eneste man kunne ødelegge var klokker ol. kjipe ting.

Spillet skulle hatt et videreutviklet ragdoll-system, imponerende brett og nytenkende våpenarsenal (HL2 vil suge HARDT i forhold) og masse ødeleggbare detaljer. Verdenen man spiller i skal være en planet ikke noe crappy San Andreas her nei, nå snakker vi WoW size. Dette for å få mest mulig variasjon i miljøer.

Høres gøy ut??
 
#82
Shadar: Jeg likte stilen på fiendene du hittil har laget. Men noen småting kunne du kanskje ha lagt til. F.eks. en skygge til hver av skipene? Kanskje også dempe/gjøre flammene fra rakettmotorene litt mindre? Jeg vet ikke helt, ettersom det er vanskelig å bedømme noen få modeller. Hadde du kanskje kommet med ett forslag til ett landskap så hadde det vært knall. :tommelopp:

Men har du planer om å lage spillet? Og hvilket program bruker du (flash?)

Jeg har veldig lite peil på området, derfor kanskje litt dumme spørsmål.
 
#83
Tror nok de bruker LITT mer profesjonelle programmer. Og ja, han skal lage spillet. Han og Madsy.

Etter hva jeg har hørt har de brukt 3d-modelleringsprogrammer og lignende saker. Madsy måtte til og med bestille seg ny bok fordi dette var mer avansert enn det han noen gang hadde laget før.

Ikke noe flash her, etter hva jeg har hørt. Det er tross alt drømmespillet til Shadar.