Spillegals generelle Final Fantasy-tråd

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Oyo, please a.

END OF DISKUSJON.

Så, er det noen som vil fortelle meg hvordan man tar Guard Scorpion?????

GarlandG: Jeg er på andre disc og har fanget en del chocoboer, jeg har leid fire stallplasser, men klarer ikke å flytte chocoboene inn. Når jeg snakker med choco bill (han i stallen), så kan jeg velge å flytte chocoboene inn i stallen med å bruke venstre og høyre piltast samt O for å velge. Når jeg gjør det skjer det ingenting, hvorfor?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
McFarlandG: Image Hosted By Tripod End Of Diskusjon indeed.
Og Guard Scorpion tar man ved å invitere den med på bar, for så å utføre en Hypnotisk Steppedans (minimum skill: 12) og slenge den i et pengeskap mens den er fascinert av steppingen. Så slenger man pengeskapet i Den Nesten, Men Ikke Helt Bunnløse Bukta og ferdig med det.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Hehe ja det er sant det men jeg får likevel ikke til får den bruker den laseren på meg før jeg rekker å gjøre det :p Og man må vel også bruke potins og busterswords i varperøret for å få de til :p

Opprinnelig skrevet av Pyro@28.07.2005, 15.42
GarlandG: Jeg er på andre disc og har fanget en del chocoboer, jeg har leid fire stallplasser, men klarer ikke å flytte chocoboene inn. Når jeg snakker med choco bill (han i stallen), så kan jeg velge å flytte chocoboene inn i stallen med å bruke venstre og høyre piltast samt O for å velge. Når jeg gjør det skjer det ingenting, hvorfor?
245987​
Sånn går det når du gjør om på kontrolloppsettet. :p

Nei, seriøst, det er fordi du har gjort om på oppsettet. Dette er en kjent glitch i spillet, og den eneste måten å løse problemet på er å sette på det originale kontrolloppsettet.

Hvorfor bildet mitt plutselig ble borte og det er en sånn tripod sak forstår jeg derimot ikke.

Stemmer, jeg hadde samma problemet. Skifta bare til vanlig oppsett, og det funka bra.
Ja, dette var et ubrukelig innlegg.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Ja, spam er unødvendig, FF[Anatic]

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@28.07.2005, 01.31
De er ikke ferdig med de uendelige spin-offene da, serru. Bare fordi man ikke får vite etternavnet i spillet betyr ikke at han ikke har et etternavn. :rulleøyne:
245878​
jepp, enig. vi får backround storyen til zack i crisis core tenker jeg.

så ikke vits å spekulere på det fåreløbig. vi får svaret eventuelt.

Scary Paladin

Ukjent herremann
Hvem er medlem i Avalanche og Turks?

Hva er historien til Hart?

Hva er historien til Scotch?

Hvis planeten lagde Ruby,Ultima,Emerald o.s.v for å drepe Jenova...hvorfor ble de aldri brukt?

Fordi de ikke ble lagt for "å drepe yenova"

L

Lenne224

Gjest
jeg vet ikke om dette er et litt tåpelig spm om ff 7 men det er en ting jeg lurer på....... det er da jeg spilte ff7 på play station kom jeg i gjennom spillet på 50 timer, men nå når jeg spiller det på pc er jeg komt til der wor jeg får ubåten og har bare spilt i 12timer og 30 min, nårr jeg spilte det på ps så va jeg der når jeg hadde spillt i i mellom 20- 30 timer, hvordan kan egenlig dette ha seg? jeg har gjort akkuratt likt begge gangene, har det noe med at jeg spiller pc verjonen?

Det har noe med at andre gang man spiller et spill vet man ganske mye bedre hva man skal gjøre og bruker dermed kortere tid.

L

Lenne224

Gjest
ja jeg har fatt det jeg og, men det var da veldig så mye mindre tid jeg skullte bruke. men men , greit de og

L

Lenne224

Gjest
gjore det en gang og det va bare i en times tid, og det var ps 2 jeg spillte det på, glemte ps2 til og begynne med :flau: