Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

L

Lozekoz

Gjest
JEg synes det er merkelig med folk som ligger på 140 i latency, og kaller det lagg. Seriøst. Jeg har sett folk klage på 140 i latency.
 
Opprinnelig skrevet av Toz@23.01.2005, 18.27
delta: hva heter du?
i wow såklart... server 5
167361​
Redigerte signen min, kommer nok ikke til og spille mye til uka for da er de narsjonale prøvene plus bare så lærerne får bevise verden at de har overgådd grensen i og være noen fornuft døve pillevrak plasert 2 prøver mellom de 3 dagen.
 
I dag drev jeg og gjorde masse quest med en hyggelig svenske, som faktisk var i samma guild som de andre.. La henne til på friendlist!

Det var også et raid i dag.. vi var rundt 31 stykker eller no, men pga dårlig info osv ble vi eid med en gang vi kom til en by.. alle ga opp når de døde, men jeg ble igjen.. siden jeg er rogue snek jeg meg litt rundt og drepte alliance folk når dem var alene.. tilslutt var vi vel igjen 5 stykk som gjemte seg og hoppa rundt på folk så vi lagde et party.. istedenfor å rushe så venta vi til det var klart og drepte folk.. Tilslutt var det massevis av alliance som campa rundt der vi gjemte oss så vi flytta oss. innover mot mer "newb" area's.. det morsomme er at low lvl løp vek fra oss når vi egentlig ikke kan angripe dem, de må angripe oss først.. Vi slaktet noen NPC'er her og der.. tok faktisk og slakta et helt sted som het noe med "loggin" bare low lvl NPC's.. men det var morsomt og sloss mot vakter som var rudnt vår level.. I det logging stedet stod faktisk en lvl 29 warrior og lvl 30 druid og så på 3 av oss som slaktet alle NPC'ene.. uten at jeg merket det så løp de 2 andre i party vekk for å møte 3de mann. så jeg ble stående igjen alene.. plutselig kommer lvl 29 warrior og angriper meg bakifra når jeg var alene.. men dum som han er forstår han ikke at WAR er ganske dårlige 1vs1 så han døde ^^.. Når vi møte de andre begynnte vi å drepe folk i Redridge Mountains var ganske fun.. vi var 3stk på førsten fordi han ene dro.. men så kom 2 stykk lvl 46 shaman og 43 rogue.. da var vi ca 5 mot 20stk.. og sikkert 10 vakter på lvl 35 og forsatt eide vi alliancen.. ganske fun, kan sikkert poste bilder i morgen!

Jeg heter forresten Carlito, er det noen andre horde fra EN serv 5 her?
 
Opprinnelig skrevet av Montana@24.01.2005, 01.04
I dag drev jeg og gjorde masse quest med en hyggelig svenske, som faktisk var i samma guild som de andre.. La henne til på friendlist!

Det var også et raid i dag.. vi var rundt 31 stykker eller no, men pga dårlig info osv ble vi eid med en gang vi kom til en by.. alle ga opp når de døde, men jeg ble igjen.. siden jeg er rogue snek jeg meg litt rundt og drepte alliance folk når dem var alene.. tilslutt var vi vel igjen 5 stykk som gjemte seg og hoppa rundt på folk så vi lagde et party.. istedenfor å rushe så venta vi til det var klart og drepte folk.. Tilslutt var det massevis av alliance som campa rundt der vi gjemte oss så vi flytta oss. innover mot mer "newb" area's.. det morsomme er at low lvl løp vek fra oss når vi egentlig ikke kan angripe dem, de må angripe oss først.. Vi slaktet noen NPC'er her og der.. tok faktisk og slakta et helt sted som het noe med "loggin"  bare low lvl NPC's.. men det var morsomt og sloss mot vakter som var rudnt vår level.. I det logging stedet stod faktisk en lvl 29 warrior og lvl 30 druid og så på 3 av oss som slaktet alle NPC'ene.. uten at jeg merket det så løp de 2 andre i party vekk for å møte 3de mann. så jeg ble stående igjen alene.. plutselig kommer lvl 29 warrior og angriper meg bakifra når jeg var alene.. men dum som han er forstår han ikke at WAR er ganske dårlige 1vs1 så han døde ^^.. Når vi møte de andre begynnte vi å drepe folk i Redridge Mountains var ganske fun.. vi var 3stk på førsten fordi han ene dro.. men så kom 2 stykk lvl 46 shaman og 43 rogue.. da var vi ca 5 mot 20stk.. og sikkert 10 vakter på lvl 35 og forsatt eide vi alliancen.. ganske fun, kan sikkert poste bilder i morgen!

Jeg heter forresten Carlito, er det noen andre horde fra EN serv 5 her?
167634​
Og hvem sier at WoW ikke kan være JÆVLIG gøy!
 
Opprinnelig skrevet av Montana@24.01.2005, 01.04
Jeg heter forresten Carlito, er det noen andre horde fra EN serv 5 her?
167634​
Lagde meg en UD warlock i går, har nådd lvl 3 :p
 
Har blitt lvl 16 paladin nå, selv om det tar hundre år å levle.

Har også en lvl 10 hunter , lvl 10 druid, lvl 5 shaman og lvl 7 warlock...

Alle bortsett fra shaman'en er på server 5.
 
Opprinnelig skrevet av Hakara@24.01.2005, 10.20
Har blitt lvl 16 paladin nå, selv om det tar hundre år å levle.
167750​
du synes det tar lang tid på lvl 16? du trenger vel kanskje 10000-15000 xp for en lvl, right?
fra 34 til 35 trenger du 62800 -.-
 
Gratulerer ;)
Gjorde nettop Vancleef, tok emg 1 og en halv time, vi døde da vi skulle drepe bossen andre ble ressurectet, en stakk og når jeg var tilbake var det en igjen på partyet, liket til bossen var forsvunnet, og jeg måtte gjør alt om igjen.
Jaja, fant samme staffen som en lvl 35 bruker :D
Tjente 30 sølv, og disenchantet itemene jeg fant og solgte det for 2 gull, så jeg har hatt en bra dag.
 
Hehe, har en venn av meg som miner nå, sier at han er kommet i en evigvarende orgasme :D
 
Deilig, nå har jeg akkurat kommet hjem fra spiderman i kirkegata med den siste WoW beta kitet dems :)