Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Ah... det burde jeg jo ha husket, i og med at jeg kansellerte spillingen i mars... :flau: ,
Tenkte ikke over det, og lurte på om jeg kunne slette hele kontoen min med den.
 

SHDR

Gullmedlem
Spillet du har kjøpt er bare en gullbillett til Blizzards fantastiske sjokoladefabrikk. Kan ikke overtrekkes, selges eller annet, siden Blizzard vil maksimalisere incomen sin.

Det virker for meg som Blizzard forutser at halvparten av spillerne gir seg etter første måneden, og dermed vil de passe på at ingen får noe gratis, slik at de tjener så mye schpænn som mulig. God forretningsdrift, bedriten kundeservice.

For å være litt ekstra kjip: du har collector's edition, hva, Sancti?
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Apropos Collector's Edition, er det verdt det?
Enig i at Blizzard i dette tilfellet er gansk griske, håper at expansionpacken blir nedlastbar og ikke solgt over disk! Månedsprisen burde dekke det meste...

Skal kjøpe meg WoW den 15. Når det dukker opp i hyllene igje, hittil har jeg leecha på accounten til en venn, begynner å få dårlig samvittighet!
Noen tips om hvor jeg bør kjøpe det? Billigste jeg har funnet er Elkjøp... Men jeg veit ikke om de har CE da...
 
Jess. Igår startet jeg en Night Elf druid. Kommet til lvl. 7, og må si at jeg foreløbig liker denne klassen. Får se hvordan det utvikler seg etter 1. milepæl (lvl. 10).
 
Druid er rimelig superbarskt. Spiller mye med en druid på level 50, og det er ganske ubermektige saker ute og går. Vi kan jo banke hva det skal være, joh.

Mulig jeg tester en druid; men teh mageh ... teh mageh ...akk. Var level 20 druid i beta, så ble jeg lei ... men jeg tenker det er andre boller nå, når jeg er mer rutinert og går kjappere opp i level. :p
 
Bare for å få sagt det: "No Pain No gain" er IKKE min guild.
 
Jeg føler forresten jeg er den kuleste karakteren i hele Dolanaar, nå. Jeg brukte min main char. til å kjøpe en Tabard, og sendte det på mail til Druiden. Jeg er nå cirka den éneste på så lav lvl. med Tabard i det området. =D
 
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@05.04.2005, 11.35
Apropos Collector's Edition, er det verdt det?
Enig i at Blizzard i dette tilfellet er gansk griske, håper at expansionpacken blir nedlastbar og ikke solgt over disk! Månedsprisen burde dekke det meste...

Skal kjøpe meg WoW den 15. Når det dukker opp i hyllene igje, hittil har jeg leecha på accounten til en venn, begynner å få dårlig samvittighet!
Noen tips om hvor jeg bør kjøpe det? Billigste jeg har funnet er Elkjøp... Men jeg veit ikke om de har CE da...
202497​
Skal du ha CE må du ut med 3000 på qxl eller noe :tommelopp:
 
Opprinnelig skrevet av sortulv@05.04.2005, 14.17
Jeg føler forresten jeg er den kuleste karakteren i hele Dolanaar, nå. Jeg brukte min main char. til å kjøpe en Tabard, og sendte det på mail til Druiden. Jeg er nå cirka den éneste på så lav lvl. med Tabard i det området. =D
202522​

Kult med flashy red robe når man egentlig skal ha stygge brune ting. Var gøy å knuse alle i duell uten å gjøre mye, siden jeg hadde det beste level 10 equipet. :D
<0mg? har jeg dobbelt så mye mana som deg? neeeh?
 
Hvis noen av dere huntere løper irundt og prioriterer melee våpen istedet for ranged, skal jeg komme hjem til dere og kvele dere mens dere sover.

Fy faen det er det tåpeligste jeg har sett, melee huntere faktisk!
 
Opprinnelig skrevet av salamando@07.04.2005, 00.28
Hvis noen av dere huntere løper irundt og prioriterer melee våpen istedet for ranged, skal jeg komme hjem til dere og kvele dere mens dere sover.

Fy faen det er det tåpeligste jeg har sett, melee huntere faktisk!
203407​
Ok, hva gjør man hvis du har en rogue i rævva og du ikke kan bruke range eller kite, jo melee.
 
Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan+06.04.2005, 17.36-->
<!--QuoteBegin-salamando
@07.04.2005, 00.28
Hvis noen av dere huntere løper irundt og prioriterer melee våpen istedet for ranged, skal jeg komme hjem til dere og kvele dere mens dere sover.

Fy faen det er det tåpeligste jeg har sett, melee huntere faktisk!
203407​
Ok, hva gjør man hvis du har en rogue i rævva og du ikke kan bruke range eller kite, jo melee.
203429​
[/b]
Enkelt og greit, man dør!
 
Enkelt og Greit , Rouge er en av de beste og kuleste classene i Wow , velger heller og lage en rouge en for og lage en warrior.

mine favorit classer i wow er :

Rouge , mage og Druid. Vertfall forøyeblikket .
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan+07.04.2005, 05.36-->
<!--QuoteBegin-salamando
@07.04.2005, 00.28
Hvis noen av dere huntere løper irundt og prioriterer melee våpen istedet for ranged, skal jeg komme hjem til dere og kvele dere mens dere sover.

Fy faen det er det tåpeligste jeg har sett, melee huntere faktisk!
203407​
Ok, hva gjør man hvis du har en rogue i rævva og du ikke kan bruke range eller kite, jo melee.
203429​
[/b]
Hvorfor ikke gi han Wing clip og serpent sting? Da kan han jo løpe rundt som en tulling i slow motion uten å kunne gå i stealth. Shamans bruker i alle fall Flame shock, så vi slipper å oppleve den jævlig stealthingen midt i kampen. I tillegg så gir dere han Hunters mark, så hvis han skulle komme seg i stealth så vil dere fortsatt se han.
 
Sprint ftw! Og når hunteren er ditto slowet grunnet poison, så gjør det ikke så mye uansett. Kult å kalkulere når wing clip kommer, og ha evasion og ghost strike akkurat da. Dodge!
 
Jeg spiller Hunter og klarte uten så store problemer å ta en Rouge som var 2 lv's lavere en meg. Og da brukte jeg ikke dyret mitt heller siden han instiserte på at det ikke blir rettferdig....
 
Opprinnelig skrevet av Crosis@07.04.2005, 07.55
Enkelt og Greit , Rouge er en av de beste og kuleste classene i Wow , velger heller og lage en rouge en for og lage en warrior.

mine favorit classer i wow er :

Rouge , mage og Druid. Vertfall forøyeblikket .
203466​
Night Elf rogue?
Forresten staves det ROGUE ikke rouge, rouge er en eller annen slaks form for sminke.
 
Jeg føler meg litt lei, da jeg ikke har sett The Creature i hele min WoW-karriere, tror jeg. :(


Og så gjør jeg det fem sekunder etter jeg skrev denne posten ... Guri. Møkka-server som klikker rett før jeg (kanskje) drepte deg for tredje gang, Robert. :D