Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Nigger plz... <_<
 
ja!?


... Ja, de er det =D
 
hmm.. blir sur nå...

får håpe de kommer opp 15:00, står på wow eu at de er nede på ubestemt tid >.>
 
Det ryktes at det ikke akkurat er barnemat å sette opp slike servere etter en patch, nig ... idioter.
 
Det ryktes om at blizz tar den opp bakveien...
 
Uff, klarer ikke vente strort lenger. MÅ jo komme opp å gå snart. Blir spennendes å se hvordan honour systemet funker, og om high lvl`s, dvs. lvl 50-60 kommer til å ganke vilt.
 
såklart kommer de til å ganke, de kommer til å drepe alt de ser.

På US servere trenger man raidgruppe for å komme til gadgetstan.
 
Tror ikke jeg heller liker det.
:S
 
Har en ambush det står Cintaro på. :D
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Første inntrykk av patchen er at den har ødelagt spillet totalt. Det er bare tanketom dreping. Det er som regel to situasjoner som kan skje:

1. Du blir overmannet 5 til 1 og drept, skills har ingenting å si.

2. Du overmanner dem 5 til 1 og dreper alle, skills har ingenting å si.

Enkelte områder går det ikke ann å queste i siden du blir stukket ned hvis du blir sett. Fantastisk Blizzard, forklar meg hva dere har brukt 6 måneder på. Jeg kunne ødelagt spillet for dere på en dag hvis det var ønsket deres...
 
var et enormt raid på tarren mill i dag, rundt 100 folk på samme sted og alle prøvde å drepe hverandre. hadde stort sett rundt 700 ms og 4 fps >.<

har i det minste 201 honorable kills, men det betyr visst ikke så mye...
 
Kaoset vil sannsynligvis roe seg ... nå er man bare veldig ivrige på å teste det ut.

Battlegrounds er ikke langt borte, får vi håpe ...
Jeg har sett skjermbilder av at de har det i Korea. :/
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@22.04.2005, 20.10
Kaoset vil sannsynligvis roe seg ... nå er man bare veldig ivrige på å teste det ut.
210180​
Hvordan skal det roe seg ned når det er så mye premier du får for å drepe folk??
Folk blir lvl 58 og lvl 60 hver dag og det pvp gear'et er litt nais.. :usikker:
 
Det første som skjedde da jeg logget meg på etter å ha installert patchen, er at jeg ser at jeg har ei fin, stor rød pil oppå meg. Selvfølgelig en huntersmark. En lvl 60 hunter begynner så å angripe meg, og vaktene i Gadgetzan er tydeligvis lvl 10, for de skader nesten ikke pettet hans. Jeg dør, respawner og da kommer to lvl 60 warriors og dreper meg. Alt dette skjedde i innet i Gadgetzan som visstnok skal være "trygt", siden det er vakter der.

Det er umulig å gjøre noe som helst der. Håper bare jeg klarer å rømme til Un'Goro, og håpe at det ikke er så mange folk der.
 
Skader nesten ikke? vaktene er 57 og de spawner forbanna mange, skal legge ut en screen jeg tok etterhvert, er det noe som dreper i gadget er det faen meg vaktene, de er syyyyke!! Syyyyke sier jeg!! forbanna homogoblins!