Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg lånte 37,5 gold av guilden min for å kjøpe mount. Rett etterpå gikk internettlinja vår her i nabolaget helt ad undas i ca. to uker. Hooray!
 
Jeg lånte 65G til mount, har komt så langt som 8G. >.<

Og jeg gjorde noe dumt, jeg unlearnet alle Talents, og gikk fra Beast Mastery til Survival og planta alle talent points der, (jeg er hunter, survival er mer close combat,) og det var så utrolig dumt, en hunter bør vere Beast Mastery eller Markmansship (ranged). Så nå må jeg bla fre 5g (!) denne ganger for å unlearne igjen. :D
 
Jeg er lvl 14 jeg....

men jeg sliter med noen av questene :(
foreksempel den der du skal finne Moonstone Seal!
 
På min neste char. (som skal til lvl 60) hadde jeg tenkt og være paladin(ikke slå meg !!!)
Noen her som vet noe om palladins?
Er det sån at de blir kjedelige ettervært?
Hadde tenkt og være druid, fantatisk klasse men hadde trang til og være våpen bruker denna gangen.
Men på en annen side er det altid en stor del av meg på mmo`s som vill være caster :(
Jeg mener er det sån at paladins er overpowerd eller for easy og bruke?
 
Opprinnelig skrevet av delta zai+28.04.2005, 19.57-->
På min neste char. (som skal til lvl 60) hadde jeg tenkt og være paladin(ikke slå meg !!!)
213021​
[/b]
/slap
<!--QuoteBegin-delta zai
@28.04.2005, 19.57
Jeg mener er det sån at paladins er overpowerd eller for easy og bruke?
213021​
De er vell ikke noe mer enkle og bruke en andre, men de er så overpowered, de kan bruke alt av armor, de har shields, og er nest best etter Priests is healing.

Halve morroa er jo å kunnne ha "skills". Paladin er bare, kjedelig. Men selvfølgelig, vist du føler for det, velg paladin. ;)
 
Tror ikke paladins er bedre healere enn druids da men...

Må forresten skryte av at jeg tar paladins nå :)
 
Opprinnelig skrevet av Karl+28.04.2005, 21.43-->
Opprinnelig skrevet av delta zai@28.04.2005, 19.57
På min neste char. (som skal til lvl 60) hadde jeg tenkt og være paladin(ikke slå meg !!!)
213021​
/slap
<!--QuoteBegin-delta zai
@28.04.2005, 19.57
Jeg mener er det sån at paladins er overpowerd eller for easy og bruke?
213021​
De er vell ikke noe mer enkle og bruke en andre, men de er så overpowered, de kan bruke alt av armor, de har shields, og er nest best etter Priests is healing.

Halve morroa er jo å kunnne ha "skills". Paladin er bare, kjedelig. Men selvfølgelig, vist du føler for det, velg paladin. ;)
213042​
[/b]
Det er nok ikke riktig. Har du noen gang hørt om en paladin som er main healer i instances? Samme med shamans. De er praktiske fordi de kan heale seg selv mens de tanker (for det er ofte at paladin er MT), men de har altfor liten manapool kombinert med manasløsende heals (den der er jeg ikke helt sikker på, men alle jeg har vært i gruppe med bruker mye mana på å heale en gang) til å holde hele partyet i live.
 
Noooo! Hadde den mest irriterende WOW-opplevelsen noensinne i dag! Bossen i Gnomeregan dropper den blå 32dps bind on pickup øksa, og jeg blir selvfølgelig kjempeglad siden jeg er eneste warrior i partyet. (var en 48 pala der og, men han trenger den ikke) Men så! SÅ! En forpurt ROGUE roller på øksa og VINNER den! Når jeg spør hvorfor i granskauen han rolla på en 2h bop øks så svarer han "jeg skal disenchante =D".



jeg holdt på å klikke mentalt.....
 
Samme som skjedde med oss, vel nesten.

Var i gnomeregan, så dropper thermaplugg den imba hatten med slik en kul radar på toppen. PERFEKT for casters som mage/priest/warlock - men en paladin roller og vinner. Hvorfor? Fordi han ville ha noe på hodet.

Dette var når jeg gjorde GR med priesten min btw.

:trollmann:
 
Haha. Jeg hadde den hatten en stund. Husker ikke om jeg griefa for å få den da. Var sikkert FFA ... sikkert. :D
 
Snøyt en mage for Illusinary rod i SM i dag, Roll 94 vs 97, utrolig digg, spessielt da jeg ikke kan fordra magen.

Skal ta runs i SM til jeg får amuletten bossen dropper, og den uberstøgge hatten til kjerringa som resser bossen.
 
Opprinnelig skrevet av Hakara@28.04.2005, 23.26
Samme som skjedde med oss, vel nesten.

Var i gnomeregan, så dropper thermaplugg den imba hatten med slik en kul radar på toppen. PERFEKT for casters som mage/priest/warlock - men en paladin roller og vinner. Hvorfor? Fordi han ville ha noe på hodet.

Dette var når jeg gjorde GR med priesten min btw.

:trollmann:
213218​
Sammy? :rulleøyne:
 
Sammy er pala =D
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Er det noen bra drops i Stockade?? sist gang jeg var der med den første charen min dropa det ikke noe blått og vi så heller ingen bosser rundt.... Men det var nok heller en dårlig gjennomgang, hadde det dårligt partyet noensinne... Bare DDs!

Tatt noen BFD runs men taper 90% av alle greed rolls.... jævlig nedtur! Fått kniven til den vann bossen da, 17.7 dps...
 
Stockade er liten og suger.